• Pažljivo biramo i brinemo o svežini proizvoda
  • Asortiman od preko 15.000 artikala
  • Cene i promocije iste kao u Maxi radnjama
  • Dostava u vremenskim okvirima od 2h
  • Brza kupovina
  • Spiskovi  

Bitna je „Briga za svaku kap” Zaovinskog jezera -
vodenog dragulja Srbije

03.11.2020.- Zahvaljujući ekološkom projektu simboličnog naziva „Briga za svaku kap“, koji su pokrenuli kompanije Henkel i Delez Srbija, očišćeno je Zaovinsko jezero. Projekat čišćenja jezera u organizaciji ronilačkog kluba Koral-Adriatic Scuba okupio je brojne ljubitelje prirode koji su se udružili i zajedničkim snagama doveli ovu akciju do najlepšeg mogućeg epiloga.
 
Sjajni rezultati najbolji su pokazatelj organizatorima da su njihovi napori naišli na odličan odziv zajednice. Sa zajedničkim ciljem da Zaovinsko jezero bude čistije, a okolina zdravija za život, Henkel i Delez Srbija su u avgustu mesecu pokrenuli prodajnu akciju u kojoj su mogli da učestvuju svi građani kupovinom Fa, Schauma i Vademecum proizvoda u Maxi supermarketima. Akcija u prodajnim objektima trajala je dva meseca, te nakon toga vodeni dragulj na planini Tari očišćen je od nešto više od 20 vreća otpada. Većinom plastične boce, limenke, gume i delovi kuhinjskih aparata zagadili su dno jezera u zapadnoj Srbiji. Mesto na jezeru, gde je ekološka akcija održana, izabrano je zbog specifičnosti lokaliteta koji se nalazi u zapadnoj Srbiji, a pripada teritoriji opštine Bajina Bašta. Upravo ta lokacija, nedavno je postala deo Nacionalnog parka Tara, a koliko je posebno ovo mesto govori i činjenica da je baš tamo otkriven živi fosil biljnog sveta – Pančićeva omorika.
„Veoma smo ponosni na ovaj projekt i činjenicu da smo sa našim partnerima, inicijativu ,Budimo odgovorni čuvajmo svaku kap’, već sada pozicionirali kao snažan projekat koji ima ozbiljne rezultate i koji otvara pitanje svesti o zaštiti čistoće voda. Količine otpada koje je izronio vredan tim ronioca ozbiljno nas upozoravaju da moramo nastaviti sa akcijama čišćenja i jako sam zahvalna partnerima iz kompanije Delez Srbija i RK Koral-Adriatic Scuba koji nas podržavaju u ovim naporima“, istakla je Petra Rajnpreht, brend menadžer kompanije Henkel.
 
Ova akcija je samo još jedna u nizu koje je podržala kompanija Delez Srbija, sa ciljem da doprinese lepšem i zdravijem okruženju. 
„Zaštita životne sredine i podrška lokalnoj zajednici među prioritetima su odgovornog poslovanja naše kompanije. Uvek se rado odazivamo svim ekološkim projektima naših partnera, a dugogodišnja strateška saradnja sa kompanijom Henkel i uključivanje naših kupaca, ovog puta su zaslužni za lepše i čistije Zaovinsko jezero“, istakla je Milica Popović, menadžer korporativnih komunikacija kompanije Delez Srbija.
 
Manje otpada u predivnom jezeru svakako je srećan kraj ove ekološke akcije, ali još je važnije građane edukovati i osvestiti o važnosti očuvanja prirode i vođenju brige o istoj. „Izuzetno smo srećni i zadovoljni sa rezultatima koje je ovaj projekt postigao. Ono što deluje kao motivacija da nastavimo dalje sa akcijama čišćenja jeste upravo ono što vidimo kad zaronimo i otpad koji izronimo sa dna naših reka i jezera. Taj problem godinama je zapostavljen i hvala kompanijama Henkel i Delez Srbija što su odlučili da pomognu u rešavanju ovog problema”, zaključio je Ivan Stanković, vlasnik centra Koral-Adriatic Scuba.
 

SVETSKI DAN HRANE U ZNAKU SOLIDARNOSTI

Građani donirali više od devet tona namirnica 

20. oktobar 2020 – Tokom tri dana građani Srbije su donirali više od devet tona namirnica u velikoj humanitarnoj akciji koju je organizovala Banka hrane Beograd, uz podršku kompanije Delez Srbija. Akcija je podržana u 11 gradova širom zemlje i svi sugrađani su bili u prilici da doniraju neophodne namirnice u humanitarne kutije postavljene u odabranim Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop&Go prodavnicama.
 
„Građani su još jednom pokazali solidarnost. I ovoga puta prikupljena je velika količina hrane koja će stići do onih kojima je pomoć najpotrebnija. Nadamo se da i u narednom periodu, u kojem inače najviše darujemo jedni druge, nećemo zaboraviti one kojima znači svaka pomoć i podrška“, izjavila je Radmila Ivetić, predsednica udruženja Banka hrane Beograd.
 
Svoju solidarnost u ovoj akciji pokazali su građani Beograda, Novog Sada, Pančeva, Stare Pazove, Zrenjanina, Vrbasa, Rume, Niša, Kruševca, Kragujevca, Požege, a prikupljene namirnice su već distribuirane do korisnika 25 humanitarnih organizacija.
 

OBELEŽAVA SE PRVI MEĐUNARODNI DAN PODIZANJA SVESTI O BACANJU HRANE
 
Beograd, 29. septembar 2020 – Generalna skupština Ujedinjenih nacija proglasila je 29. septembar Međunarodnim danom podizanja svesti o bacanju hrane. Ovaj datum prvi put se obeležava ove godine i predstavlja doprinos Evropske federacije banaka hrane u sprečavanju rasipanja hrane. Istovremeno, to je  i javni poziv na akciju pojedinaca i kompanija da iskoriste inovacije i tehnologiju kako bi se zaustavio problem gubitka i bacanja hrane.
 
U prilog važnosti ove teme govore i podaci koji pokazuju da se jedna trećina hrane koja se proizvede u svetu za ljudsku potrošnju – oko 1,3 milijarde tona, svake godine baca, dok istovremeno skoro jedna milijarda ljudi u svetu gladuje. Kada je u pitanju Srbija, procenjuje se da 26,1 odsto stanovništva živi ispod granice siromaštva, što je u proseku četvrtina ukupne populacije. U Evropi taj procenat je niži samo za jedan odsto, dok se 90 miliona tona hrane baci.
 
Ukoliko bi se viškovi hrane na odgovarajući način distribuirali, ta količina bi bila dovoljna da nahrani sve one koji su gladni. 
 
U cilju pomoći rešavanja ovog problema, Banka hrane Beograd zajedno sa kompanijom Delez Srbija već šestu godinu zaredom realizuje projekat „Pomažemo da imaju i oni koji nemaju“, zahvaljujući kome 9 000 socijalno ugroženih građana svakodnevno dobija voće i povrće. 
 
„Problem viškova hrane zahvata ceo svet, zato je potrebno raditi kontinuirano na rešenjima koja dovode do efikasnog korišćenja viškova hrane na način koji se godinama primenjuje u Evropi. U tome je veoma važna podrška korporativnog sektora, a pravi primer toga je saradnja koju već više od deset godina imamo sa kompanijom Delez Srbija. Zahvaljujući njoj naši korisnici svakodnevno dobijaju sveže voće i povrće“, istakla je je Radmila Ivetić, predsednica udruženja Banka hrane Beograd.
 
Kroz saradnju sa više od 70 humanitarnih organizacija Banke hrane, kompanija Delez Srbija do sada je donirala više od 4 000 tona namirnica, a uz podršku partnera iz Ujedinjenih nacija u toku je razvoj novog, digitalnog modela doniranja hrane koji će pojednostaviti ovaj proces i omogućiti da hrana stigne do još većeg broja korisnika kojima je potrebna.
 

ODGOVORNIM POSLOVANJEM DO ZDRAVIJE OKOLINE

Kompanija Delez Srbija predstavila rezultate u oblasti održivog poslovanja 
 
 
 
27. avgust 2020  – Odgovornim poslovanjem i strateškim pristupom temama koje su važne za društvo, kompanija Delez Srbija je i u prethodnoj godini postigla značajne rezultate uz brojne inicijative u oblasti održivog poslovanja - od projekata u oblasti zaštite životne sredine, preko podrške lokalnoj zajednici i donacija hrane, do upravljanja zdravijim asortimanom i akcijama koje su dovele do podizanja svesti kod kupaca o važnosti zdravije i izbalansirane ishrane. 
 
Prema rezultatima održivog poslovanja u 2019. godini, na nivou kompanije smanjena je ukupna emisija ugljen-dioksida za 2,4 odsto, potrošnja energije manja je za 2,55 odsto, a reciklirano je više od 12 000 tona ukupno generisanog otpada. 
 
Sa ciljem dalje zaštite životne sredine, otvorena su još četiri Maxi supermarketa sa ekološkim sistemom rashlade. 
 
„Veoma nam je važno da svojim odgovornim pristupom u poslovanju inspirišemo i kupce, ali i partnere, da zajedno pokrećemo inicijative, jer samo tako možemo menjati stvari na bolje. Odgovorno upravljanje viškovima hrane jedan je od prioriteta i šestu godinu za redom realizujemo projekat doniranja voća i povrća. Uz podršku naših partnera iz Ujedinjenih nacija u procesu je razvoj novog, digitalnog modela doniranja hrane koji će nam omogućiti da dođemo do još većeg broja korisnika kojima je pomoć potrebna“, istakla je Milana Jević Gledović, potpredsednica za pravne poslove i zaštitu resursa kompanije Delez Srbija. 
 
Samo u prethodnoj godini donirano je više od 1 000 tona namirnica, a kroz saradnju sa Bankom hrane Beograd više od 70 humanitarnih organizacija svakodnevno dobija voće i povrće.
"Kad imate korisnike kojima je neophodna svakodnevna podrška, veoma je važno da sarađujete sa pouzdanim partnerom kako biste pomogli socijalno najugroženijima. Kompanija Delez Srbija je naš najveći partner dugi niz godina u želji da ostvarimo zajednički cilj, a to je da uspostavimo proces korišćenja viškova hrane na način koji se godinama primenjuje u Evropi. Drago mi je što ćemo zajedno proces doniranja hrane podići na još viši nivo“, rekla je Radmila Ivetić, zamenica predsednika udruženja Banka hrane Beograd. 
 
Sa ciljem podizanja svesti o važnosti izbalansirane ishrane tokom prethodne godine održane su i brojne edukacije za kupce i zaposlene, a kako bi olakšali zdraviji izbor namirnica u asortimanu privatne robne marke više od 90 odsto prehrambenih proizvoda sadrži i dodatna nutritivna obeležja na prednjoj strani pakovanja.
Kompanija Ahold Delez je globalno jedan od lidera održivog poslovanja i potpisnik brojnih ekoloških inicijativa koje svakodnevno uvode značajne promene u načinu obavljanja posla, a koje će dugoročno doprineti zdravijem odrastanju budućih generacija. 
 

Brošura o zdravijim proizvodima


Jedan od prvih koraka u edukaciji o zdravijoj ishrani jeste tačna informisanost i upoznavanje sa karakteristikama hrane koju konzumiramo svakog dana. 
 
U skladu sa strategijom naše kompanije, pripremili smo brošuru koja će biti postavljena na kategoriji zdravije hrane u svim Maxi supermarketima.  
 
Cilj brošure je da se kupci upoznaju sa pojedinim terminima koji se često koriste pri obeležavanju proizvoda, kao što su „Gluten free“, „Organski proizvodi“ ili „Proizvodi bez laktoze“.
 
Unutar brošure, kupci će biti u prilici da nađu više informacija o tome šta su nutritivne tablice, šta je gluten, a šta predstavljaju alergeni i šta konkretno podrazumeva kada kažemo da je neki proizvod organski. Takodje, informacije iz brošure pomoći će boljem razumevanju termina iz nutritivnih tablica. 
 
Na taj način pomažemo kupcima da pri kupovini proizvoda odaberu one koji su u skladu sa potrebama njihovog organizma, kao i da se edukuju i bolje razumeju sastav proizvoda.
 

 ODGOVORNIM POSLOVANJEM DO BOLJEG DRUŠTVA

Kompanija Delez Srbija predstavila rezultate i strateške planove u oblasti održivog poslovanja

2. jul 2019. – U prijatnom ambijentu Zoološkog vrta kompanija Delez Srbija je predstavila rezultate održivog poslovanja za prethodnu godinu, prema kojima je na nivou kompanije ukupna emisija ugljen-dioksida smanjena za 8 odsto, a čak 60 odsto ukupno generisanog otpada i reciklirano.
 
Kroz projekat svakodnevnog doniranja voća i povrća, i saradnju sa Bankom hrane Beograd kompanija je pokazala stratešku posvećenost pružanju podrške lokalnoj zajednici, a samo u 2018.godini donirano je preko 1.200 tona namirnica. 
 
Prvi supermarket sa ekološkim sistemom rashlade, Maxi, otvoren je na Novom Beogradu, a u prethodnoj godini kompanija je zabeležila i smanjenje ukupne potrošnje energije za 2 odsto. 
 
“Strateškim pristupom temama koje su značajne za društvo uspeli smo da pokrenemo zajednicu, i načinimo značajne korake ka stvaranju održivog okruženja. Kao kompanija koja pokreće brojne inicijative na globalnom nivou, jako nam je važno i da lokalno uključimo što više sugrađana u sve aktivnosti i da tako zajedno učinimo našu planetu boljim mestom za život. Ujedno radimo i na podizanju svesti o svemu onome što može da poboljša kvalitet života ljudi. Od odgovornog upravljanja viškovima hrane, do edukacije o važnosti zdravije i izbalansirane ishrane. Dobri rezultati su uvek podstrek, ali i odgovornost da u godinama koje su pred nama ostanemo lideri u promenama i primer drugim odgovornim kompanijama i pojedincima”, istakla je Mirjana Jovašević, direktorka korporativnih komunikacija i održivog poslovanja kompanije Delez Srbija. 
 
Kompanija Ahold Delez je potpisnik sporazuma koji predviđa da će do 2025.godine sva plastika u okviru privatne robne marke biti u potpunosti reciklabilna, kompostabilna ili ponovo upotrebljiva. U narednom periodu poslovanje kompanije globalno, ali i lokalnih članica, biće prilagođeno ciljevima naučne zajednice za klimatske promene, a sve sa ciljem da se pruži odgovarajući doprinost da posečna teperatura na Zemlji ne poraste preko 1.5 stepeni C. 
 
 

Viškovi hrane na raskršću

Beograd 27.maj.2019. – Više od 122 miliona ljudi u Evropi gladuje, a samo u Srbiji godišnje se, prema nezvaničnim informacijama, baca 250.000 tona hrane. Zato je ovogodišnji jubilarni, deseti, Mixer Festival 2019 pod nazivom “Cirkuliši” ciljano bio usmeren na umrežavanje kulturnog, kreativnog i IT sektora sa stručnjacima za održivi razvoj. 
 
Ovogodišnji Festival posvetio je značajan segment i temi viškova hrane, održivoj ishrani i rešenjima za budućnost. Ovo su teme kojima je kompanija Delez Srbija strateški posvećena godinama unazad, a projekat doniranja voća i povrća “Pomažemo da imaju i oni koji nemaju” primer je korporativne odgovornosti. 
 
Na panelu “Viškovi hrane na raskršću”, gde je uvodnu reč dao Dalibor Matijević iz Robin food-a, Mirjana Jovašević, direktorka korporativnih komunikacija i održivog poslovanja Delez Srbije je istakla koliko je važno strateški upravljati viškovima hrane, i biti odgovoran kako prema lokalnoj zajednici, tako i prema planeti. Ona je naglasila i da su saradnja i međusobno razumevanje nevladinog i korporativnog sektora ključni, kao i da je to formula koja se u praksi pokazala kao jedan od najuspešnijih modela za efikasan pristup svim relevantnim društvenim temama. 
 
“Odgovorno upravljanje viškovima hrane i reciklaža su sastavni deo naše strategije održivog poslovanja. U okviru projekta doniranja voća i povrća uključeno je čak 70 udruženja. Samo u poslednje četiri godine donirali smo više od 4000 tone hrane. Takodje, u toku prošle godine reciklirali smo 60%, odnosno preko 10.000 tona ukupne količine otpada koji nastaje u našim prodavnicama” izjavila je Jovašević.
Kompanija Delez Srbija je najveći donator hrane u našoj zemlji. Saradnja Delez Srbije i Banke hrane traje više od 10 godina. Zajedno organizuju različite aktivnosti tokom cele godine sa ciljem da se pomogne onima kojima je pomoć najpotrebnija.
 
Jovašević je na panelu istakla koliko je važna edukacija građana u ovoj temi. Baš zato je navela da je kompanija u prošlog godini zajedno sa partnerom Sekopakom, organizovala I edukativne predstave o reciklaži za preko 1500 školaraca.
 
Marijana Prebiračević  iz Banke Hrane Beograd na panelu je istakla koliko korisnicima znače redovne donacije, ukazala je na nedostatak vozila i logistike, ali I na to koliko je važno da se ova organizacija prepozna I na višem nivou. Na panelu su učestvovali i Slobodan Krstović iz NALED-a, Željko Mitkovski iz Fondacije Ane i Vlade Divac kao i Ivana Nedeljković iz kompanije IKEA. Moderator panela bio je Veran Matić iz Saveta za filantropiju.
 

Promocija zdravije ishrane

Približite deci povrće, zavoleće ga
 
U proteklih šest meseci osnovci u 70 škola širom Srbije imali su priliku da učestvuju u edukativnim radionicama kroz koje su na zabavan način učili o tome zašto je važno da im brokoli, šargarepa, karfiol, paprika, tikvica postanu omiljeni u tanjiru. Uz ilustrovani kuvar sa zdravim receptima, koji dobijaju svi učesnici karavana, đaci prvaci će moći da zajedno sa roditeljima pripremaju ukusne zalogaje od povrća.
 
Do kraja maja, kroz Maksi školski karavan, proći će više od 15 000  đaka prvaka iz 100 škola.
 
U Čaroliji zdravije ishrane osnovci kroz pažljivo osmišljene igre i aktivacije otkrivaju šta sve ishrana bogata povrćem može da promeni u njihovom životu i kako da im postane jedna od obaveznih, ali i omiljenih namirnica.
 
Maksi školsi karavan je do sada prošao kroz Beograd, Vršac, Suboticu, Gornji Milanovac, Smederevo i Pančevo, a obići će i osnovce u Kragujevcu, Čačku, Užicu, Kruševcu, Boru, Zaječaru i Nišu. 
 

Tradicionalna uskršnja donacija Banci hrane Beograd - Prikupljeno više od 10 tona namirnica

Beograd – U zajedničkoj humanitarnoj uskršnjoj akciji kompanije Delez Srbija, Imlek, Somboled i Moć prirode donirale su Banci hrane Beograd više od dve i po tone namirnica.
 
U okviru ove akcije donirane su životne namirnice neophodne za svakodnevni život socijalno ugroženih građana.
 
„Za nas je posebno značajno što smo hranu donirali sa našim partnerima i što smo zajednički ulepšali praznike velikom broju ljudi.“, izjavila je Mirjana Jovašević, direktorka korporativnih komunikacija i održivog poslovanja kompanije Delez Srbija.
 
Humanitarna akcija organizovana je tradicionalno u Distributivnom centru kompanije Delez Srbija u Staroj Pazovi odakle je I uručena ova velika donacija. Mleko, čokoladno mleko, cvekla, ajvar i razne salate, pirinač distribuirani su članovima Saveza gluvih i nagluvih - organizacija iz Sombora. 
 
Radmila Ivetić, predsednica udruženja Banka hrane Beograd, rekla je da su donacije dobrodošle uvek, a posebno su značajne u vreme praznika.
 
„Solidarnost je ono što treba da pokažemo svakodnevno, jer onima koji nemaju to mnogo znači. Velike donacije su veoma važne jer omogućavaju da u isto vreme obradujemo veliki broj naših korisnika“, rekla je Radmila Ivetić. 
 
Ovoj humanitarnoj akciji prethodile su i pretpraznične donacije organizovane u radnjama Delez Srbija, koje su omogućile kupcima da i ove godine pokažu solidarnost.
 
Povodom uskršnjih praznika, Banka hrane Beograd je organizovala tradicionalnu akciju prikupljanja namirnica u saradnji sa kompanijom Delez Srbija. U 12 gradova prikupljana je hrana za 28 organizacija, a učestvovale su 72 prodavnice Maxi, Tempo i Shop&Go. Građani su pokazali zavidnu solidarnost i prikupljeno je ukupno 8.048 kg raznih namirnica koje su podeljene članovima udruženja-učesnika akcije. 
 
Saradnja Delez Srbije i Banke hrane Beograd traje više od 10 godina, a pre četiri godine pokrenut je poseban projekat „Pomažemo da imaju i oni koji nemaju. Zahvaljujući ovom projektu kompanija Delez Srbija je najveći donator Banke hrane Beograd. Tokom trajanja projekta, više od 4000 tona hrane našlo je svoj put do onih kojima je potrebna pomoć.
 
Banka hrane Beograd koordinira donacije u hrani od donatora, proizvođača hrane i trgovinskih lanaca do organizacija koje ih preuzimaju i distribuiraju svojim članovima. Kompanija Delez Srbija, na mesečnom nivou, donira više od 100 tona voća i povrća. Projekat doniranja voća i povrća svakodnevno olakšava život za 9000 ljudi. Samo u prethodnoj godini kroz ovaj projekat donirano je 1.200 tona namirnica.
 

KAMPANJA “DAJ SNAGU” ZA PODRŠKU ŽENAMA OBOLELIM OD RAKA DOJKE

Beograd, 1. mart 2019 - U Srbiji svake godine od raka dojke oboli oko 4600 žena, dok svaka osma koja se suočava sa ovom bolešću izgubi najtežu bitku. To je najčešći oblik tumora kod žena, ali kad se otkrije na vreme u 95 odsto slučajeva je izlečiv*. U mesecu borbe protiv raka, sa željom da se žene obolele od ove bolesti dodatno osnaže i ohrabre, pokrenuta je kampanja „Daj snagu“, koja ima za cilj podršku svima koje su tokom hemioterapije izgubile kosu. 
 
Kampanja „Daj snagu“ koju je pokrenuo brend Pantene, Ženski centar Milica iz Vrnjačke Banje uz podršku kompanije Delez Srbija, ima za cilj motivisanje građana da doniraju kosu i na taj način pomognu u izradi perika. 
 
Osim doniranja kose, podrška kampanji ostvaruje se i kupovinom Pantene proizvoda u prodavnicama Maksi i Tempo, kao i kroz uplate na posebno otvoren žiro račun Ženskog centra Milica. 
 
Nakon prve faze prikupljanja kose, sledi period izrade perika, nakon čega će sve zainteresovane žene moći da se prijave za svoju periku od prirodne kose. Perike se nakon perioda hemioterapije i rasta kose vraćaju Ženskom centru Milica, gde će biti na raspolaganju ženama kojima su potrebne. 
 
* Izvor: Institut za javno zdravlje “Milan Jovanovic Batut”.
 


Kutije za sakupljanje istrošenih baterija

  
Istrošene baterije sadrže opasne materije koje imaju negativne efekte po životnu sredinu i zdravlje ljudi.
U želji da doprinesemo zaštiti životne sredine i omogućimo potrošačima da daju svoj doprinos, napravili smo najširu mrežu sakupljanja istrošenih baterija u Srbiji. U pojedinim Maxi i Tempo radnjama naši potrošači i zaposleni mogu odložiti istrošene baterije u specijalno dizajnirane kutije za ovu vrstu otpada koje se zatim šalju na reciklažu.
 

Svakodnevna donacija voća i povrća

28. septembar 2018 – Za korisnike Banke hrane, iz 27 gradova u Srbiji, samo u prvoj polovini godine obezbeđeno je 730 tona voća i povrća. Na taj način, u okviru projekta „Pomažemo da imaju oni koji nemaju“, više od 9000 socijalno najugroženijih građana svakodnevno ima obezbeđen obrok.
 
Onima kojima je pomoć najpotrebnija, zahvaljujući kompaniji Delez Srbija, a posredstvom Banke hrane Beograd, svakog dana obezbeđuje se sveže voće i povrće u prodavnicama Maxi i Tempo. U okviru projekta „Pomažemo da imaju i oni koji nemaju“ uključeno je 68 udruženja. Projekat traje već tri godine i do sada je donirano više od 3000 tona hrane. 
 
Saradnja kompanije Delez Srbija i Banke hrane traje više od 10 godina, zajedno se organizuju različite aktivnosti sa ciljem da se pomogne najsiromašnijim građanima Srbije i obezbedi hrana za njih. 
 

Stvaranje zdravog i inkluzivnog radnog okruženja

Evropska nagrada za kompaniju Delez Srbija za zapošljavanje osoba sa invaliditetom
 
21. avgust 2018 - Kompanija Delez Srbija nagrađena je evropskim priznanjem za različitost i inkluziju na radnom mestu. Nagrada je dodeljena u kategoriji “radna snaga”, a predstavlja potvrdu primenjivanja najviših standarda kada su u pitanju obaveze i aktivnosti usmerene ka uspešnom prilagođavanju osoba sa invaliditetom u kompaniju i radno mesto.
 
U kompaniji su zaposlene 263 osobe sa invaliditetom, koje prolaze različite edukativne radionice, dok se sa 12 320 zaposlenih radi na promovisanju dobrih primera i stvaranju inkluzivnog radnog okruženja.
 
Evropsku nagradu za različitost i inkluziju na radnom mestu kompaniji Delez Srbija dodelila je svetska kompanija Springboard, koja pruža podršku korporacijama i različitim organizacijama da postanu što bolji poslodavac i izbor za osobe sa invaliditetom. Nagrada je svečano uručena na godišnjoj konferenciji u Švajcarskoj u novembru.
 

BESPLATNI SAVETI O PREVENCIJI MALIGNIH BOLESTI U MESECU BORBE PROTIV RAKA

17. mart 2018 - Veliki broj građana odazvao se pozivu na besplatne savete na temu prevencije malignih bolesti i značaja redovnih pregleda, koje je u mesecu borbe protiv raka organizovao Gradski zavod za javno zdravlje Beograd u Maksi supermarketu Alonso.
 
Stručnjaci iz Zavoda odgovarali su na pitanja očuvanja zdravlja, prevenciji, ali i važnosti uspostavljanja zdravijih životnih navika. Podršku doktorima u akciji “Misli ranije, biraj zdravije” pružili su i članovi studentskih organizacija – Udruženje studenata medicine (IFMSA) i Udruženje studenata farmacije (BPSA).
 
U Srbiji se svake godine dijagnostikuje oko 36.000 novih slučajeva malignih bolesti, a od njih godišnje umre više od 20.000 ljudi. Svaki peti smrtni slučaj u Srbiji posledica je nekog maligniteta
 
Prema rečima stručnjaka Zavoda, u velikom broju slučajeva, za nastanak raka odgovorni su određeni životni stilovi pojedinca od pušenja, nepravilne ishrane, fizičke neaktivnosti, konzumiranja alkohola, do preteranog izlaganja sunčevim zracima, a sve to nosi i do dve trećine rizika za nastanak pojedinih maligniteta. Čak oko 30 odsto svih smrtnih ishoda od malignih bolesti posledica su upravo ovih i sličnih životnih izbora. Na više od 80 odsto svih malignih bolesti može se uticati promenama ličnih životnih stilova, uz izbegavanje faktora rizika prisutnih u okolini, makar u meri u kojoj je to izvodljivo. 
 
Prema procenama Svetske zdravstvene organizacije obolevanje od malignih bolesti u svetu poraslo je sa 12,7 miliona u 2008. godini na 14,1 miliona ljudi u 2012. godini. Do 2032. godine očekuje se da će oboleti 25 miliona ljudi širom sveta, odnosno obolevanje od raka će porasti za 70 odsto. 
 
U Srbiji su od 2013. godine na snazi Nacionalni programi za skrining raka grlića materice, raka dojke i raka debelog creva, sa ciljem da se smanji obolevanje i umiranje od ovih maligniteta koji su u našoj sredini veoma zastupljeni, a koji upravo zbog otkrivanja u odmaklim fazama bolesti, odnose i veliki broj života.
 

SPORTOM DO ZDRAVIJEG DETINJSTVA

Prvaci i trećaci OŠ “Ivo Andrić ” obeležili Međunarodni dan fizičke aktivnosti
 
 10. maj 2018 – U Srbiji je svako treće dete gojazno, a jedan od razloga je i nedovoljna fizička aktivnost koja je sve izraženija u poslednjih 20 godina. Suprotno ovim brojkama, više od 130 prvaka i trećaka iz Osnovne škole „Ivo Andrić“ pokazali su da znaju zašto je važno da svaki dan trče, igraju se i budu aktivna.
 
Zato su ove godine aktivno proslavili Međunarodni dan fizičke aktivnosti i zajedno sa Maksi supermarketima uživali na poligonu spretnosti, štafeti sa loptama za pilates i igrom iks oks sa hula hopom.
 
Đaci su tada zajedno poslali jaku poruku zašto je važna fizička aktivnost za zdravo detinjstvo.
 

VELIKI ODZIV NA HUMANITARNOJ AUKCIJI SLIKA ZA INSTITUT ZA ONKOLOGIJU I RADIOLOGIJU

U Domu Jevrema Grujića prikupljeno približno 2 miliona dinara namenjenih za renoviranje odeljenja za onkologiju 
 
 
Na velikoj humanitarnoj izložbi i aukciji slika, koju je organizovala kompanija Delez Srbija, kako bi se prikupila sredstva neophodna za renoviranje odeljenja za onkologiju Instituta za onkologiju i radiologiju, prikupljeno je približno dva miliona dinara.
 
U Domu Jevrema Grujića partneri i prijatelji kompanije Delez Srbija, kao i ljubitelji umetnosti imali su priliku da pogledaju sve slike tokom sedmodnevne izložbe, a na kraju i da se nadmeću na aukciji za eksponate autora raznovrsnih generacija sa različitim stilskim i žanrovskim pristupima, od Miloša Bajića, Boška Karanovića, Nikole Gvozdenovića, Nikole Graovca, Milića Stankovića od Mačve, Radoslava Trkulje, Olje Ivanjicki, Aleksandra Cvetkovića, Zdravka Mandića, Grujice Lazarevića i svetski slavnog predstavnika naive - Janoša Mesaroša.
 
Humanitarna aukcija prva je u nizu aktivnosti koje je kompanija Delez Srbija realizovala u saradnji sa RTS-om, u okviru nacionalnog projekta “Rak je izlečiv”, a sa ciljem da se doprinese povećanju svesti o važnosti prevencije i obezbeđivanja boljih uslova za zdravstvenu negu obolelih u zdravstvenim ustanovama. 
 
Aukciji je prethodila sedmodnevna izložba, koja je okupila veliki broj ljubitelja umetnosti, koji su kupovinom slika kompanije Delez Srbija, pokazali humanost i podršku kad je ona potrebna. 
 

OHRABRUJUĆI REZULTATI: GRAĐANI SRBIJE IPAK SVESNI VAŽNOSTI ZDRAVIJE ISHRANE

Beograd, 06. jun 2018 – Samo tokom 2017. godine kompanija Delez Srbija donirala je preko 21 tonu hrane, od čega je više od tonu bilo sveže voće i povrće za korisnike različitih humanitarnih organizacija. Ujedno, uspela je da utiče na povećanje svesti o važnosti zdravije ishrane, obzirom da je čak 38% ukupne prodaje privatne robne marke bilo iz asortimana zdravijih proizvoda. A da je briga o životnoj sredini podjednako važna vidi se i iz podatka da je ova kompanija zajedno sa potrošačima reciklirala više od devet tona otpada. 
 
U ambijentu autentične beogradske oaze - Botaničkoj bašti “Jevremovac”, kompanija Delez Srbija predstavila je svoje rezultate održivog poslovanja za prošlu godinu. Ovom prilikom predstavnici kompanije istakli su na važnost održivog poslovanja koje treba da bude sastavni deo svakodnevnog poslovanja, kao i da je briga o društvu i sredini u kojoj se posluje obaveza svih kompanija, ali i pojedinaca. 
 
Kompanija Delez Srbija, dan pre predstavljanja rezultata održivog poslovanja dobila je i priznanje od Ministarstva zaštite životne sredine kao kompanija koja se istakla svojim radom i zalaganjem u domenu zaštite životne sredine što je još jedna potvrda odgovornog poslovanja i brige o društvu.
 

VELIKA HUMANITARNA AKCIJA ZA POMOĆ INSTITUTU ZA ONKOLOGIJU I RADIOLOGIJU

Zaokruži račun u humanitarne svrhe
 
 
10. septembar 2018 - Prvi put u Srbiji, svi građani će moći na kasama da zaokruže račun i doniraju kusur u humanitarne svrhe, zahvaljujući akciji “Napravi razliku, pruži priliku” kompanije Delez Srbija.
 
U svim Maksi, Tempo i Shop&Go prodavnicama širom Srbije prilikom gotovinskog plaćanja kupci će moći da zaokruže račun do iznosa koji žele, a prikupljeni novac biće doniran Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije za nabavku neophodne medicinske opreme za pacijente.
 
Humanitarna akcija “Napravi razliku, pruži priliku” realizuje se u okviru nacionalne kampanje za borbu protiv malignih bolesti “Rak je izlečiv”, koju sprovodi Radio televizija Srbije uz podršku Ministarstva zdravlja Republike Srbije.
 
Doprinos velikoj humanitarnoj akciji moći će da pruže i oni građani koji ne obavljaju kupovinu i da na kasi samo uplate novac koji žele da namene u ove dobrotvorne svrhe. Svi koji budu donirali novac na kasi, uz fiskalni račun, dobiće i nefiskalni isečak na kom je naznačeno koliko je novca donirano u humanitarne svrhe. 
 

ZDRAV SLATKIŠ OD 40 KG ZA TVIGI

Pravo iz Tempo Ade danas je u Zoovrt stigao poklon za slonicu
 
 
Beograd 02.novembar 2018 - Kao da je predosetila da će ovo biti specijalan dan za nju. Slonica Tvigi, najstariji stanovnik beogradskog Zoološkog vrta, od ranog jutra je bila vesela. Navikla je na boje jeseni, ali joj je ipak jedna u ovo doba godine omiljena – narandžasta. 
 
Bilo je samo nekoliko sekundi potrebno da Tvigi ugleda i dođe do ogromne bundeve od 40 kilograma i da svima stavi do znanja da je došlo njeno vreme za zdravu užinu.
 
Sad već tradicionalno, bundeva je došla iz hipermarketa Tempo Ada, pravo na posed slonice Tvigi, pažljivo čuvana samo za nju.
 
Kažu da bundeva čuva zdravlje i lepotu i da je prava riznica vitamina. Tvigi kao da sve to zna, pa iako je najstariji stanovnik Zoološkog vrta, mnoge životinje bi joj pozavidele kako na današnoj užini, tako i na reputaciji jedne od omiljenih životinja među mališanima. 
 

OTVOREN PRVI EKOLOŠKI MAKSI SUPERMARKET

7. novembar 2018 - Najveći trgovinski lanac u zemlji, kompanija Delez Srbija, otvorila je prvu ekološku prodavnicu – Maksi supermarket na Novom Beogradu. Ekološki sistem komercijalnog hlađenja, primenjen u ovoj prodavnici, kompanija je realizovala zajedno sa partnerima, a podrška za ovaj inovativan pristup dobijena je i od strane Mašinskog fakulteta u Beogradu. 
 
Otvaranju prvog ekološkog Maksi supermarketa u Srbiji prisustvovali su Goran Trivan, ministar za zaštitu životne sredine i Kventin Roje, generalni direktor kompanije Delez Srbija. 
 
Briga o životnoj sredini za kompaniju Delez Srbija veoma je važna, pokrenute su brojne inicijative i realizovane aktivnosti usmerene ka tome da se poveća ekološka svest svih građana. Prodavnica na Novom Beogradu je, pored novog ekološkog uređaja, opremljena modernom, funkcionalnom i ekonomičnom opremom po najvišim ekološkim standardima za čuvanje i izlaganje robe.
 
Kompaniji Delez Srbija su u razvoju ovog ekološkog rešenja pomogle kompanije Danfoss, Frigomax i de Rigo Refrigeration. U ovoj godini, kompanija Delez Srbija dobila je i priznanje od Ministarstva zaštite životne sredine kao kompanija koja se istakla svojim radom i zalaganjem u domenu zaštite životne sredine što je još jedna potvrda odgovornog poslovanja i brige o društvu.
 

U SUSRET SVETSKOM DANU DIJABETESA - PREVENCIJOM DO ZDRAVIJEG ODRASTANJA

Fizička aktivnost i pravilna ishrana mogu da spreče dijabetes
 
8. novembar 2018 – Sve je veći broj dece u Srbiji koja boluju od dijabetesa, a posledica toga predstavljaju i alarmantni podaci da je svako treće dete u Srbiji gojazno. Pravilan izbor namirnica, konzumiranje voća i povrća i redovna fizička aktivnost glavni su faktori u prevenciji gojaznosti i njenih posledica kao što je dijabetes, zaključak je učesnika panela na temu borbe protiv dijabetesa u organizaciji kompanije Delez Srbija.
 
U susret Svetskom danu dijabetesa koji se obeležava 14.novembra, učesnici panela su akcenat stavili na decu i na važnost pravovremenih reakcija još od detinjstva.
 
Učestalost metaboličkog sindroma povećavala se statistički značajno sa godinama: kod gojazne dece od 7-15 godine iznosila je 34.8 odsto, adolescenata od 16 do 20 godine 38.9 odsto, mladih od 20 do 30 godine - 58.1 odsto, dok je kod odraslih zabeleženo 38 odsto.
 
Kompanija Delez Srbija kontinuirano se bavi edukacijom, pogotovo kad su zdraviji izbori u pitanjui kroz različite događaje prevencijom, pre svega zaposlenih, ali i svih građana.
 

RENOVIRANA LABORATORIJA NA INSTITUTU ZA ONKOLOGIJU I RADIOLOGIJU

Beograd, 10.decembar 2018 – Laboratorija za medicinska istraživanja na Institutu za onkologiju i radiologiju renovirana je i spremna za korišćenje, zahvaljujući prikupljenim sredstvima na humanitarnoj aukciji slika koju je organizovala kompanija Delez Srbija.
 
Priliku da prvi pogledaju kako sada izgleda renovirana laboratorija koju će koristiti medicinsko osoblje Instituta imali su prof. dr Radan Džodić, v.d. direktora Instituta za onkologiju i radiologiju i Kvantan Roje, generalni direktor kompanije Delez Srbija.
 
Ovo je samo prva u nizu akcija koje kompanija Delez Srbija sprovela u saradnji sa RTSom, u želji da podrži i doprinese ostvarivanju ciljeva nacionalne kampanje "Rak je izlečiv" u cilju podizanja svesti o važnosti prevencije i obezbeđivanja boljih uslova za zdravstvenu negu obolelih od malignih bolesti.
 

Novogodišnji ručak za najstarije Beograđane

17. decembar 2018 – Decembar je mesec kad tradicionalno sumiramo godinu iza nas i pravimo planove za narednu, ali i period u godini posvećen darivanju i deljenju. U Prihvatilištu za stara i odrasla lica trenutno boravi oko 120 korisnika koji su, zahvaljujući kompaniji Delez Srbija, imali priliku da osete pravu toplu prazničnu atmosferu. 
 
Naime, naši zaposleni su, samo za korisnike Prihvatilišta organizovali pripremu novogodišnjeg ručka.  
 
Saradnja sa Prihvatilištem za odrasla i stara lica uspostavljena je poršle godine. 
 

OBRADOVALI SMO MALIŠANE U SVRATIŠTU

U zajedničkoj akciji kolega iz Službe podrške i Distributivnog centra, prikupljeno je čak 200kg dečje garderobe koja je donirana Svratištu za decu na Novom Beogradu. U ovoj akciji učestvovale su i kolege iz transporta i internet prodaje, koji su organizovali prevoz i potrudili se da garderoba stigne na pravo mesto.
 
Još jednom, sjajnom međusektorskom saradnjom učinili smo dobru stvar za zajednicu u kojoj poslujemo. Svakako, samo Deda Mraz zna šta su mališani poželeli za Novu godinu, ali njihovi osmesi pokazali su nam da smo učinili pravu stvar i doneli dašak praznične atmosfere na zadovoljstvo svih.
 

Dodaj u spisak za kupovinu
Izgleda da još nemate spisak za kupovinu. Kliknite na dugme ispod da biste kreirali novu.
Ovaj proizvod je već uključen u ovaj spisak
Proizvod dodat u spisak