• Pronalaženje prodavnice

Jedno od obećanja naše kompanije je i da ćemo biti bolji komšija. Strateški pristupamo ovoj temi i tokom godine organizujemo veliki broj aktivnosti koje pružaju podršku lokalnoj zajednici i imaju odgovoran odnos prema životnoj sredini.

REKORDNA NOVOGODIŠNJA DONACIJA CRVENOM KRSTU


Više od 120 hiljada evra u robi Delez Srbija donirala Crvenom krstu
 
27. decembar 2017- Kompanija Delez Srbija donirala je danas 10 kamiona robe u vrednosti od čak 120 hiljada evra Crvenom krstu Beograd. Ova najveća pojedinačna novogodišnja donacija obuhvata garderobu, zimsku obuću, školski pribor, sredstva za ličnu higijenu, kućnu hemiju, ali i 60 hiljada pelena. 
 
Ovom velikom humanom novogodišnjom akcijom, kompanija Delez Srbija, inače vlasnik Maxi, Tempo i Shop&Go radnji podsetila je sve na solidarnost i brigu o svim članovima društva, posebno onima koji su najugroženiji. 
 
Prilikom današeg svečanog uručenja donacije predstavnici Crvenog krsta uručili su kompaniji Delez specijalnu zahvalnicu. 
 
“Jako smo srećni što nam se godina završava ovolikom donacijom kompanije Delez. Ovakva pomoć je za nas od izuzetnog značaja, jer je to istovremeno i znak podrške i prepoznavanja našeg rada, ali i višegodišnje saradnje sa kompanijom Delez. Znamo da će nam naredna godina u raspodeli pomoći biti mnogo lakša, upavo zahvaljujući ovoj donaciji. Želja Crvenog krsta, kao najstarije humanitarne organizacije u Srbiji je da se i ostale kompanije ugledaju na primer humanosti koji kompanija Delez Srbija ovakvim akcijama daje“, rekla je Ivana Marisavljević- Dašić, sekretarka Crvenog krsta Beograd.
 
Inače kompanija Delez Srbija je najveći donator hrane u Srbiji. Godišnje ovaj trgovinski lanac donira preko hiljadu tona svežeg voća i povrća, kao i osnovnih životnih namirnica. Nedavno su dobili i posebnu zahvalnost Foruma za odgovorno poslovanje zbog učešća njhovih zaposlenih u volonterskim akcijama u Beogradu.
 
„Društvena odgovornost i briga o zajednici u kojoj poslujemo je naše strateško opredeljenje koje se redovno realizuje tokom cele godine. To radimo zajedno sa našim potrošačima, kao i zaposlenima i dobavljačima. Ove godine donirali smo preko hiljadu tona hrane, ucestvovali smo u velikom broju humanitarnih i volonterskih akcija, a sada Crvenom krstu doniramo  robu u vrednosti od 120 000 evra u okviru koje, posebno želim da naglasim, ima 60 000 pelena. Prilika da jednu uspešnu godinu završite na ovakav način jeste naša najveća radost, tada vaš posao dobija pun smisao jer pomažete onima kojima je pomoć najpotrebnija“, izjavila je Mirjana Jovašević, direktorka korporativnih komunikacija kompanije Delez Srbija.
 

Novogodišnja trpeza najstarijim Beograđanima


18. decembar 2017 - Kraj godine je vreme darivanja, kada čak i mali znak pažnje nekome znači mnogo. U Prihvatilištu za stara i odrasla lica bilo je posebno svečano – pripremao se novogodišnji ručak za sve korisnike. Hranu su pripremali, postavljali i služili predstavnci kompanije Delez Srbija i hotela Courtyard by Marriott.
 
“Društvena odgovornost je važan deo našeg poslovanja, a veoma nam drago kada možemo da pomognemo onima kojima je pomoć najpotrebnija. Vreme koje smo proveli sa korisnicima Prihvatilišta nam je ispunilo srca i nadamo se da smo im bar na trenutak ulepšali kraj godine”, kaže Kventin Roje, generalni direktor kompanije Delez Srbija.
 
Delez Srbija i Courtyard by Marriott hotel zajedno su realizovali ovu akciju, udruživši resurse i znanje, u cilju da korisnicima Prihvatilišta za stara i odrasla lica obezbede topao novogodisnji obrok.
 
“Važno je da u vreme kad se razmišlja o poklonima, mislimo i na sve one kojima je potrebna pomoć, kojima znači svaka podrška. Drago mi je što smo sa kompanijom Delez zajedno napravili poseban ugođaj korisnicima Prihvatilišta i što već sada možemo sa zadovoljstvom da kažemo da je ovo akcija koja treba da ima svoj nastavak i u narednim godinama”, izjavio je Gasser Robert, direktor hotela Courtyard by Marriott
 

ĐACI PROSLAVILI MEĐUNARODNI DAN FIZIČKE AKTIVNOSTI


Trećaci OŠ “Mihailo Petrović- Alas” uz pomoć Maxija pokazali školarcima koliko je značajna fizička aktivnost 10. maj 2017 – Koliko im je važno da se igraju, trče i budu aktivni svakog dana pokazali su trećaci Osnovne škole „Mihailo Petrović Alas“, koji su zajedno sa učiteljima obeležili Međunarodni dan fizičke aktivnosti. Više od 100 devojčica i dečaka, uz podršku Maxi supermarketa, jedva su čekali da uz muziku, ples i priču o zdravoj ishrani, pokažu zbog čega je fizička aktivnost preduslov zdravog života i srećnijeg detinjstva. “Fizička aktivnost je sastavni deo školskog programa, a mi kao pedagozi smo tu da našim učenicima objasnimo koliko je važno baviti se sportom i biti aktivan. Medjunarodni dan fizičke aktivnosti je bila lepa prilika da svi zajedno vežbamo i pokažemo kako se možemo istovremeno zabaviti, uživati i činiti nešto korisno za naše zdravlje. Kao obrazovnoj ustanovi jako nam je važno da imamo i podršku odgovornih kompanija koji prepoznaju važost ove teme, kao što je Delez Srbija“, izjavila je Mirjana Špehar, direktorka Osnovne škole „Mihailo Petrović- Alas” „Zbog savremenog načina života moramo više pažnje obratiti na svu decu i pružiti podršku roditeljima, vrtićima i školama u usmeravanju najmlađih ka pravim vrednostima. Pravilna ishrana i redovna fizička aktivost čuvaju zdravlje svih nas. Kao kompanija, kako na globalnom nivou tako i na lokalnom nivou, preuzeli smo naš deo odgovornosti i veoma aktivno promovišemo zdrave stilove života i trudimo se da inspirišemo sve naše kupce da čine pravilne izbore“, istako je Nikola Papak, menažder korporativnih komunikacije kompanije Delez Srbija.

DELEZ SRBIJA PODRŽALA AKCIJU „SAT ZA NAŠU PLANETU“

Kuvanje bez struje

Kako bez struje napraviti zdrav i kvalitetan ručak imali su priliku danas da vide kupci supermarketa Maxi koji je povodom svetske ekološke kampanje „Sat za našu planetu“ doveo poznatog kuvara Nenada Veljkovića. U isto vreme, kupci su uživali u velikom broju hitova u akustičnom izvođenju gitarista Gorana Kovačića i Vladimira Lubardića. Kompanija Delez Srbija u svim svojim radnjama od 20:30 do 21:30 ugasiće na sat vremena reklamna svetla, a istovremeno je pozvala 12 000 svojih zaposlenih da učestvuju u akciji i da u navedenom periodu ugase svetla i druge električne uređaje i tim simboličnim gestom doprinesu očuvanju naše planete. „Tradicionalno se pridružujemo kampanji Svetske fondacije za prirodu i učestvujemo u akciji ‘Sat za našu planetu’. Zajedno sa svim našim zaposlenima želimo da na simboličan način doprinesemo odgovornijem ponašanju i podizanju svesti o važnosti očuvanja prirode”, kaže Nikola Papak, menadžer korporativnih komunikacija Delez Srbija. Akciju „Sat za našu planetu“ svake godine organizuje fondacija WWF (Svetska fondacija za prirodu), koja se trudi da na ovaj način podigne svest pojedinaca o klimatskim promenama u svetu. U Srbiji se prošle godine ovoj svetskoj akciji priključilo 85 gradova, 180 škola, 92 nevladine organizacije i 75 kompanija.

Delez Srbija osvojila nagradu za humanitarni rad

20.mart 2017. Beograd - Magazin Diplomacy&Commerce, publikacija londonskog časopisa “The Economist”, dodelio je kompaniji Delez Srbija nagradu za humanitarni rad i društveno odgovorni projekat “Pomažemo da imaju i oni koji nemaju”: Ova nagrada se dodeljuje prvi put i namenjena je pojedincima, kompanijama i organizacijama koje su se istakle u humanitarnom radu, CSR aktivnostima, spajanju biznisa i edukacije, kulture i sporta, te doprinosu unapređenja uslova poslovanja, bilateralne saradnje, civilnog društva kao i privrednog ambijenta. Projekat “Pomažemo da imaju i oni koji nemaju” obezbedjuje svakodnevni obrok za više od 8.000 najsiromašnijih građana Srbije. Realizuje u 33 grada u Srbiji i uključeno je 175 Maxi, Tempo i Shop&Go prodavnica i 60 humanitarnih organizacija. Nagradu je primio generalni director kompanije Quentin Royer koji je pohvalio kolege koje su svakog dana uključene u ovaj projekat i koje na taj način pokazuju solidarnost i brižnost. “Samo tokom predhodne godine smo donirali više od 1.000 tona hrane. Iskoristio bih ovu priliku da se zahvalim celokupnoj javnosti i svima koji prepoznaju važnost ove teme, a mi ćemo se potruditi da i narednom period nastavimo da uslužujemo naše kupce na najvišem nivou, ali i da budemo dobar komšija koji na pravi način odgovara na potrebe zajednice.”

ODRŽAN OKRUGLI STO NA TEMU „KAKO DO ZDRAVE UŽINE ZA ŠKOLSKU DECU“

Svako drugo dete ne jede voće, a svako treće je gojazno

21. april 2017 – Prema poslednjim statistikama u našoj zemlji je u poslednjih 20 godina procenat gojaznosti porastao za 60 odsto. Ovi podaci su posebno alarmantni kod dece školskog uzrasta. Svako treće dete je gojazno, a prema istraživanjima Instituta za javno zdravlje “Dr Milan Jovanović Batut” taj procenat se iz godine u godinu povećava. „Nažalost 49 odsto dece nedovoljno ili nikada ne konzumira voće. Moramo da delujemo zajedno kako bi deca stekla pravilne, zdrave navike”, kaže Zorica Jovanovski, načelnica Centra za higijenu, hranu i ishranu Instituta za javno zdravlje Srbije “Dr Milan Jovanović Batut”, koja je na okruglom stolu u organizaciji Delez Srbije, istakla da je za šest godina moguće zaustaviti negativne trendove. U porastu je i broj roditelja koji dovode decu kod nutricionista, u želji da dobiju prave savete u vezi sa njihovom ishranom. „Greška roditelja je što nisu dosledni principima, oni potežu za praktičnijim rešenjima, daju deci slatkiš između obroka ne birajući vreme i tada nastaje veliki problem. Kad dete oseti slast, uslovno rečeno nezdrave hrane, teško prihvata da pojede brokoli ili jabuku“, kaže Ana Todorović, specijalista nutricionista dijetetičar. Olimpijski šampion Vanja Grbić istakao je da sport može da bude igračka u službi zdravlja, ali da zdravlje ne sme da bude igračka u službi sporta. „Moramo da budemo svesni da se u poslednjih 20 godina, kao posledica nedovoljne fizičke aktivnosti i loše ishrane, povećao broj dece sa dijabetesom. Suština je da nemamo kulturu ishrane, ali ni redovne fizičke aktivnosti,” upozorio je naš poznati sportista. Katarina Bošković, direktorka za kvalitet i bezbednost u kompaniji Delez Srbija predstavila je „Super-ručak“ kao nutritivno izbalansiran i hranljiv obrok za decu školskog uzrasta. „Uz pomoć nutricionista i u saradnji sa institutom ‘Batut’ razvili smo ovaj specijalni obrok koji je namenjen za užinu dece. Istraživanja pokazuju da deca, ne tako retko odlaze u školu bez doručka i onda često posežu za namirnicama koje ne mogu da ispune osnovne zahteve za pravilan psiho-fizički razvoj deteta. Zato smo osmislili koncept „Super-ručak“ kako bismo pružili deci mogućnost da naprave zdrav izbor, a roditelji da budu sigurni u pravilnu ishranu dece dok su u školi“, izjavila je Boškovićeva. Škola, kao vaspitno obrazovna ustanova, trebalo bi, i mora, prema rečima Snežane Knežević, direktorke Osnovne škole Vladislav Ribnikar, da razvija deci svest o zdravoj ishrani. „Moramo svi zajedno da radimo sa našom decom, kroz programe i različite aktivnosti sa ciljem da dobijemo kompetentno mlado biće koje je, između ostalog, edukovano o važnosti zdrave ishrane, ali i odgovorno prema svom zdravlju kad odraste“, istakla je direktorka. Pored „Super-ručka“, samo na policama Maxi, Tempo i Shop&Go radnji, početkom maja naći će se jos jedan ekskluzivni proizvod za decu. Reč je o specijalnoj testenini „Pastalonci” koja je će biti obogaćena vitaminima A i D, a čiji je oblik prilagodjen deci.

Zaposleni u kompaniji Delez Srbija volontirali za Našu kuću – kuhinja na točkovima

Beograd, 27. maj 2017- Zaposleni u kompaniji Delez Srbija volontirali su u okviru manifestacije „Naš Beograd“ u Udruženju Naša kuća – kuhinja na točkovima i pripremali obroke koje su distribuirali Beograđanima iz socijalno najugroženijih kategorija. “Humanost i solidarnost je nesto po čemu je kompanija Delez Srbija tradicionalno prepoznata. Uvek se trudimo da u sve društveno odgovorne akcije uključimo i naše zaposlene kako bismo zajedno bili još bolji komšija i pomogli onima kojima je pomoć potrebna”, kaže Nikola Papak, menadžer komunikacija kompanije Delez Srbija. Radna subota bila je i na preostalih 11 lokacija, na kojima je više od 300 volontera učestvovalo na tradicionalnoj manifestaciji “Naš Beorad”, koju Forum za odgovorno poslovanje organizuje deveti put zaredom. Ovu akciju je podržalo više od 30 kompanija i 3.000 zaposlenih koji su do sada direktno doprineli poboljšanju kvaliteta života glavnog grada i 10.000 odraslih i dece. Udruženje "Naša kuća" osnovano je 2007. godine u Beogradu, od strane roditelja dece ometene u razvoju i bavi se njihovom društvenom inkluzijom. Najvažnija usluga koju nude je dnevni boravak za mlade u kome oni, kroz individualne planove podrške, usvajaju nova znanja, podižu nivo socijalnog dijaloga i kompetencije, samoodgovornosti, osamostaljuju se u uobičajenim životnim aktivnostima i pripremaju se za dalji radni angažman.

Dodaj u spisak za kupovinu
Izgleda da još nemate spisak za kupovinu. Kliknite na dugme ispod da biste kreirali novu.
Ovaj proizvod je već uključen u ovaj spisak
Proizvod dodat u spisak