Maxi logoMaxi logo

undefined

Po kategoriji

Po temi

Zatvori
O KompanijiKarijeraOtvorene pozicijeTehničko opremanje – menadžer tima
Odaberite termin za isporuku ili preuzimanje sada
Mesto rada: Beograd, Belville

Naš tehničko opremanje – menadžer tima:
 
• Izrađuje CAPEX proračuna za sve BP projekte, sa izborom korišćene opreme kao i predlog nove. Na osnovu odluke izrađuje analizu troškova za svaki projekat i redovno prati potrošnju sredstava od CAPEX-a u skladu sa planom.
• Izrađuje redovne godišnje tendere za sve kategorije opreme u cilju odabira prioritetnih kategorija troškova. Analizira tržište i potencijalne uštede u skladu sa strategijom kompanije. Izrađuje kompletnu tehničku dokumentaciju neophodnu za proces tendera i komunicira sa ponuđačima u vezi sa tehničkim pitanjima. Učestvuje u organizaciji testiranja proizvoda i odabiru dobavljača za sve kategorije opreme.
• Izrađuje redovne godišnje tendere za sve kategorije opreme u cilju odabira prioritetnih kategorija troškova. Analizira tržište i potencijalne uštede u skladu sa strategijom kompanije. Izrađuje kompletnu tehničku dokumentaciju neophodnu za proces tendera i komunicira sa ponuđačima u vezi sa tehničkim pitanjima. Učestvuje u organizaciji testiranja proizvoda i odabiru dobavljača za sve kategorije opreme.
• Usklađuje aktivnosi sa inicijativom menadžera kategorija i direktora formata, u skladu sa predloženim planom. Daje potrebnu analizu troškova i predlaže način njihove primene u toku godine. Po odobrenju inicijative, kreira planova za implementaciju, uključujući proizvodnju oglednih uzoraka sa odabranim dobavljačima, predlaže eventualne modifikacije, naručuje i postavlja proizvode u prodavnicama.
• Dizajnira opremu i izrađuje tehnička rešenja u skladu sa potrebama specifičnih formata maloprodajnih objekata. Predlaže i učestvuje u dizajniranju novih modela opreme u cilju poboljšanja prodaje određenih kategorija. Izrađuje potrebnu tehničku dokumentaciju koja uključuje idejne crteže, 3D modele, karakteristike režima i u skladu sa svim standardima u maloprodaji.
• Upravlja svojim timom kako bi efikasnije obavljao sve svoje zadatke ističući moguće neuspjehe u realizaciji i daje prijedloge za efikasniju implementaciju dodijeljenih poslova. Redovno, kroz različite aktivnosti utiče na motivaciju i poboljšanje tima.
• Pravi ugovore za svu opremu nakon izbora dobavljača zajedno sa pravnim odeljenjem u skladu sa svim dogovorenim uslovima tendera. Učestvuje u definisanju cenovnika kao aneksa Ugovora. Redovno nadgleda sprovođenje sporazuma i ukazuje na eventualne razlike.
 
i poseduje:
 
• Neophodan VI stepen stručne spreme teničke i druge struke
• Neophodno radno iskustvo od minimum 3 godine na istim ili sličnim poslovima
• Neophodno odlično znanje engleskog jezika i MS Office paketa
• Neophodnu vozačku dozvolu B kategorije
 
Ukoliko se prepoznajete u ovoj ulozi – prijavite se uz slanje biografije putem linka https://posao.delhaize.rs/ do 31.12.2020. 
Dođite da zajedno kreiramo budućnost kupovine!
 
Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor. Napomena: Slanjem prijave, kandidat daje pristanak da kompanija njegove lične podatke obrađuje u postupku selekcije u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.