Budite u toku sa najnovijim informacijama iz naše kompanije.
- Pažljivo biramo i brinemo o svežini proizvoda
- Širok asortiman
- Cene i promocije iste kao u Maxi radnjama
- Dostava u vremenskim okvirima od 2h
SAOPŠTENJA ZA JAVNOST
20 godina komšijske kupovine
Obeležavanje Svetskog dana hrane u znaku podrške onima kojima je hrana najpotrebnija
MAXI APLIКACIJA NAJBOLJA U 2019. GODINI
Na svečanosti u Skupštini Grada Beograda uručene su nagrade za najbolja online dostignuća u svim formatima koji su pozitivno uticali na kvalitet života i kvalitet korišćenja interneta.
„Кao kompanija strateški smo posvećeni da svakim danom budemo bolje mesto za kupovinu i da našim kupcima, pored vrhunskog kvaliteta asortimana omogućimo i kvalitetnu uslugu. Maxi Shop aplikacija omogućava jednostavnu, brzu i laku nabavku namirnica našim kupcima. Drago nam je da su upravo naši kupci, ali i stručna javnost prepoznali sve prednosti koje aplikacija omogućava“, rekla je Aleksandra Marić, menadžer kategorije za e commerce kompanije Delez Srbija.
Na tradicionalnoj dodeli priznanja PC press je predstavio izbor od 50 najboljih online dostignuća u Srbiji za 2019. godinu. Od 50 najboljih deset je ponelo Specijalne nagrade u osam kategorija: Vesti i mediji, Poslovni i društveni servisi, eMarket, Obrazovanje i kultura, Dom i zabava, Sport i (avan)turizam, Društvene mreže i Mobilne aplikacije.
Pored Maxi Shop aplikacije koja je osvojila glavnu nagradu, nominovani u kategoriji najboljih aplikacija za 2019.godinu su Addiko Mobile Srbija, 25.sat, CarGo i Pruži korak.
Primena savremenih tehnoloških rešenja u poljoprivredi, organska proizvodnja, perpsektive bobičastog voća, EU politike u poljoprivredi i uticaji klimatskih promena na proizvodnju hrane neke su od tema okruglih stolova u okviru kojih su debatovali stručnjaci iz različitih oblasti.
Na panelu na kome se govorilo o izvoznim perspektivama bobičastog voća, sagovornici Julke Toskić bili su: Miloš Kljajić, rukovodilac proizvodnje Agro Bel System, Zoran Nedeljković, izvršni direktor Pureberry, prof. dr Nebojša Momirović, Zeleni hit i Nikola Brašić, menadžer nabavke za kategoriju svežeg voća i povrća Delez Srbija.
Da domaće tržište prati globalne trendove rasta kada je potrošnja bobičastog voća u pitanju, pokazuju rezultati koje je izneo Nikola Brašić svrstavajući kategoriju bobičastog u sam vrh brzorastućih u sistemu.
„U poslednje četiri godine je potražnja za borovnicama porasla osam puta, za kupinama 15 puta, a za malinama pet puta“. Panelista je istakao da je krajnji cilj na kome ovaj trgovinski lanac radi zajedno sa domaćim dobavljačima da svi budu GFSI sertifikovani. „Da bi lokalni proizvođač postao naš dobavljač neophodno je da na prvom mestu prođe visoke standarde kontrole kvaliteta i bezbednosti proizvoda“.
Veliku pažnju privukla je i tema organske proizvodnje na panelu čiji je razgovor vodila Ivana Simić, generalna sekretarka Nacionalnog udruženja za razvoj organske proizvodnje, Serbia Organika. O perspektivama organske proizvodnje govorili su Mina Tadić, direktorka korporativnih komunikacija Nektar grupa, Siniša Bencun, direktor Fortisa, Maja Jojović, menadžer kategorije svežeg voća i povrća kompanije Delez Srbija.
Jojović je navela da sve veća svest potrošača o zdravijem načinu života i važnosti izbora koji doprinose njegovom ostvarenju, dovodi i do sve veće percepcije organske ponude kao izbora zdravog načina života, ističući koliko je zbog toga neophodno da se ovom segmentu posveti posebna pažnja kako bi se kupcima obezbedio najbolji mogući izbor.
„Razvoj segmenta organskih proizvoda važan je deo našeg strateškog opredeljenja, zbog čega ulažemo značajne napore sa ciljem uspostavljanja konstantne ponude i relevantnog izbora za naše potrošače. Sa željom da asortiman učinimo dostupnim i privlačnim potrošačima, tragamo za najpovoljnijim izvorima nabavke, pri čemu prednost dajemo domaćim proizvođačima sve vreme trajanja domaće sezone i dok je kvalitet ponuđene robe zadovoljavajući i u skladu sa specifikacijama. Kako ovako gajeni proizvodi postaju sve veći deo našeg asortimana, u budućnosti planiramo i da organskim proizvodima posvetimo poseban prostor i specijalno razvijenu opremu sa ciljem unapređenog očuvanja kvaliteta proizvoda“.
Organizaciju Agro Belgrade sajma podržavaju Ministarstvo poljoprivrede, Sekretarijat za privredu grada Beograda i USAID-ov Projekat za konkurentnu privredu.
Umerenom ishranom do zdravijeg života
ČAROLIJA ZDRAVIJE ISHRANE
MAXI OPET OMILJENI SUPERMARKET KUPACA
DECA PRAVILA ZDRAVIJU UŽINU OD JABUKA I KRUŠAKA
DUH ITALIJE U MAKSIJU
NOVOGODIŠNJE IZNENAĐENJE ZA NAJMLAĐE
VELIKI BROJ DECE UŽIVAO U ČAROBNOJ SUBOTI NA CVETNOM TRGU
Najlepša zabava za mališane na Cvetnom trgu
SUPERMARKET MAXI IZNENADIO SVOJE KUPCE
FIZIČKA AKTIVNOST I PRAVILNA ISHRANA MOGU DA SPREČE DIJABETES
Beograd, 13. novembar 2017. godine - Dijabetes je među vodećim uzrocima smrti u Srbiji. Gotovo pola miliona ljudi u našoj zemlji ima dijagnozu šećerne bolesti, a procenjuje se da nekoliko stotina hiljada i ne zna da ima ovu bolest. Ipak, prevencija najraširenijeg tipa dijabetesa je moguća uz zdrav način ishrane i redovnu fizičku aktivnost, usaglasili su se učesnici okruglog stola na temu prevencije i borbe protiv dijabetesa u organizaciji kompanije Delez Srbija.
ODRŽAN OKRUGLI STO NA TEMU PREVENCIJE I BORBE PROTIV RAKA DOJKE
ZAGREVANJE PRED 51. BITEF
#PokloniBitef- Kompanije i ambasade obradovale najbolje studente
ANTIČKI TEATAR I TRPEZA BOGOVA NA CVETNOM TRGU
51. BITEF započeo programom za najmlađe
AKCIJA “MENJAM SE DANAS ZA BOLJE SUTRA” U MESECU BORBE PROTIV RAKA DOJKE
Prevencija i podrška ključna u borbi protiv opake bolesti
MAXI uskršnje čarolije za najmlađe Beograđane
Beograd, 12. april 2017- Više od 800 predškolaca i najmlađih đaka sa dve beogradske oštine- Stari grad i Vračar ukrašavali su uskršnja jaja u velikoj akciji koju su organizovali „Prijatelji dece opštine Stari Grad“ i „Prijatelji dece Vračara“, a koju je podržao i Maxi, najveći maloprodajni lanac u zemlji. Svi koji su danas prošetali Skadarlijom ili Cvetnim trgom, mogli su da vide kako to izgledaju uskršnje prirpeme iz malo drugačije perspektive. Ovog puta bojice, flomasteri i šljokice bili su glavni alat za oslikavanje uskršnih jaja, a mališani osim što su pokazali svoju kreativnost imali su priliku da se druže i sa vršnjacima iz drugih škola sa svoje opštine. Nakon sat i po, kreativna radionica je bila gotova, a pored jaja bile su ofarbane i ruke mališana čime je na najlepši način započeta ovogodišnja proslava uskršnjih praznika.
PRVO LETNJE OSVEŽENJE U MAXIJU Više od 85 brendova piva za ovo leto
13. jun 2017 – Vreli letnji dani asociraju na hladne napitke, a najčešća je prva pomisao na pivo. I kad pomislite da samo na jednom mestu imate 85 različitih brendova piva, izbor nije lak. Tako kupci u Maxi supermarketima mogu da odaberu oprobana, piva sa tradicijom, ali i da budu avanturisti i probaju prvo organsko pivo u Srbiji sa kinoom ili okuse kako izgleda pivo kad se udruže zanatska izrada ovog napitka i očuvanje kvalitetnog finalnog proizvoda. Predstavnici ambasada zemalja koje su poznate po najkvalitetnijem pivu Belgije i Holandije, najveći proizvođači Heineken, Apatinska pivara i Carlsberg, ali i kompanije Jovanja i Bunt 99 Kraft pivara, uz predstavnike medija uživali su u različitim ukusima piva u Maxi supermarketu Alonso. Prisutni su učestvovali u kvizu koji je bio osmišljen kao mala provera znanja o pivu i zabava tokom ispijanja hladnih piva različitih ukusa.
Nagrada Privredne komore Srbije na osnovu glasanja potrošači „ PREMIA“ najbolja robna marka u zemlji
Novi sad, 2. februar 2017. godine - Privatna robna marka Premia, koja se isključivo prodaje u radnjama Maxi, Tempo i Shop&Go po treći put dobitnik je nagrade „Najbolje iz Srbije 2016" u kategoriji najbolji trgovački robni brend. Izbor se vrši na osnovu glasanja potrošača, stručne javnosti i poslovnih partnera. Nagradu „Najbolje iz Srbije“ već 12 godina realizuju Privredna komora Srbije u saradnji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija. „Ponosni smo na činjenicu da ova nagrada dolazi pre svega od potrošača koji su prepoznali Premia robnu marku kao najbolju u Srbiji. Ova nagrada je i potvrda da Maxi svojim kupcima obezbedjuje samo najbolje. Ovo je ujedno i priznanje srpskim kompanijama, našim dobavljačima, jer su oni, zajedno sa nama, doprineli da Premia postane jak i afirmisan brend na tržištu. Nastavljamo sa daljim razvojem i inovacijama kako bismo nasim kupcima omogućili najviše standarde u kupovini i vrhunski kavlitet – izjavila je Mirjana Jovašević direktorka korporativnih komunikacija kompanije Delez Srbija koja je vlasnik prodavnica Maxi, Tempo i Shop&Go. Trgovačka robna marka Premia prodaje se isključivo u radnjama Maxi, Tempo i Shop&Go, a u ovom trenutku asortiman Premia proizvoda broji skoro hiljadu artikala. Pored Premia robne marke, svojim potrošačima, ovaj trgovinski lanac nudi i proizvode privatnih robnih marki 365, Taste of inspirations, Care, Od naše zemlje, Home i Bio.
DOMAĆI PARADAJZ I KRASTAVAC U MAKSIJU
Vredne ruke porodice Matić hrane Srbiju
Porodica Matić iz sela Saraorci kod Smedereva samo tokom jednog dana proizvede dva šlepera paradajza i krastavaca koji se prodaju u Maxi supermarketima. Oni su samo jedna od pedeset domaćih porodica koje u ovom trgovinskom lancu plasiraju svoju robu. Inače, više od 30 000 tona povrća i voća proizvedenog u našoj zemlji godišnje se proda u Delezovim radnjama, a više od 70 odsto robe na policama je poreklom iz Srbije. Matići su jos 2003. godine započeli plasteničku proizvodnju, da bi danas došli do dva hektara korisne površine na kojima uzgajaju krastavac i paradajz i zapošljavaju deset ljudi. Oni su od 2009. godine počeli saradnju sa Maxi supermarketima i do danas su ostali jedan od njihovih ekskluzivnih dobavljača. "Zadovoljni smo saradnjom sa Maksijem, a narod na celoj teritoriji Srbije može da kupi naš domaći, srpski paradajz. Planiramo da u narednom periodu dodatno modernizujemo naše plastenike kako bismo poboljšali uslove za još bolji prihod, a verujem da ćemo u tom slučaju zaposliti još ljudi", kaze Goran Matić, domaćin i preporučuje mladima da se okrenu poljoprivredi jer je to naša buducnost. "Verujem i da će moj sin krenuti našim stopama", naglašava ovaj poljoprivredni proizvođač.
SARADNJA EKONOMSKOG FAKULTETA U BEOGRADU I VELIKIH KOMPANIJA
Uspešni programi razvoja menadzerskih kadrova
29. mart 2017 - Ekonomski fakultet u Beogradu kontinuirano sarađuje sa kompanijama sa ciljem da se studentima obezbedi redovna praksa, omoguće stipendije i otvori prilika za zaposlenje nakon završenih studija. Jedan od najboljih primera uspešne saradnje akademskog i privrednog sektora je edukativni program koji je razvijen sa kompanijom Delez Srbija, a kroz koji je do sada prošlo više od 500 menadžera. Na stručnom skupu održanom na Ekonomskom fakultetu u Beogradu sumirani su rezultati dosadašnje saradnje obrazovnih ustanova sa privatnim trgovinskim kompanijama. „Ekonomski fakultet je samo u poslednjih godinu dana sa više od 200 kompanija potpisao memorandume o saradnji koji omogućavaju našim studentima prakse, stipendije i otvaraju mogućnost zaposlenja nakon završenih studija. Naš fakultet je za kompaniju Delez Srbija, sa kojom ima uspešnu dugogodišnju saradnju kreirao program za razvoj kadrova iz oblasti trgovine koji je do sada završilo više od 500 menadžera ovog trgovinskog lanca”, izjavio je prof. dr Branislav Boričić, dekan Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Beogradu. Prema rezultatima analize razvojnog programa na Ekonomskom fakultetu, a za rukovodioce u maloprodajnim prodavnicama kompanije Delez Srbija, utvrđeno je da je u svakoj generaciji nivo znanja koja su važna za upravljanje maloprodajnim objektima unapređen u proseku za oko 50 odsto. „Ponosni smo na petogodišnu saradnju koju imamo sa Ekonomskim fakultetom. Konstantno ulažemo u naše kadrove, a veliki broj naših saradnika je upravo ovde stekao dragocena znanja neophodna za dobro obavljanje posla. Trudimo se da budemo, ne samo dobar poslodavac, vec i pouzdan partner svim obrazovnim instituacijama i da zajedno sa njima omogućimo da naša kompanija bude još bolje mesto za rad našim kolegama”, istakla je Jelena Vuković, direktor za upravljanje talentima, razvoj zaposlenih i organizacioni dizajn.
MAXI SUPERMARKETI OMILJENA TRGOVINA PO MIŠLJENJU POTROŠAČA
„Moj izbor 2017“ u rukama Maxi supermarketa
18. april 2017- Na osnovu glasova potrošača, obavljenog na terenu u 10 gradova Srbije, Maxi supermarketi osvojili su nagradu „Moj izbor“ u kategoriji trgovina. Ove godine u konkureciji za nagrade našlo se 627 domaćih proizvoda i brendova u 24 kategorije. Ovo priznanje, poznato i kao „Oskar potrošača“, u ime Maxi supermarketa primio je Milija Magdelinić, direktor operativng marketinga kompanije Delez Srbija. Priznanje „Moj izbor“ organizovano je od strane Udruženja građana Moja Srbija i Privredne komore Beograda po sedmi put.
MAXI OBELEŽIO MEĐUNARODNI DAN DETETA
Beogradski predškolci učili o zdravoj ishrani
Beograd, 01. jun 2017- Mališani beogradskog vrtića „Biser“ uz podršku Maxi supermarketa i Iceberg Salat Centra obeležili su svoj dan- Međunarodni dan deteta. Tom prilikom učili su o zdravoj ishrani, koliko je ona važna za srećno i bezbrižno detinjstvo, kao i kako izgleda dan na njivi, šta se radi u plasteniku i koliko je truda potrebno da njihovo omiljeno povrće dođe od bašte do trpeze. „Zdrav izbor počinje kod kuće, a obaveza je svih nas da budemo saveznici roditeljima kako bi naša deca prihvatila prave životne vrednosti i naučila šta je dobro, posebno u ishrani. Kroz igru deca najbolje uče i zahvalni smo našem dobavljaču Iceberg Salat Centru koji je pomogao da svi zajedno budemo još bolji komšija koji na prvom mestu misli o našin najmlađima“, istako je Nikola Papak, menadžer korporativnih komunikacije kompanije Delez Srbija. "Projekat "Mali poljoprivrednici" pokrenuli smo kako bismo edukovali najmlađe i pomogli im da zavole zdravu ishranu i saznaju odakle njihovo omiljeno povrće dolazi. Do sada u našem projektu je učestvovalo više od 1.200 mališana iz beogradskih vrtića i osnovnih škola koji su učili kako se sadi salata u bašticama pripremljenih specijalno za njih", rekla nam je Marjana Krasić, vođa projekta "Mali poljoprivrednici".
U MAKSIJU OBELEŽEN SVETSKI DAN OBOLELIH OD CELIJAKIJE
16. maj 2017 - Koliko u današnje vreme predstavlja izazov formiranje zdrave, nutritivno vredne hrane za osobe koje moraju da izbegnu gluten, na koji način pripremati obroke za decu i kako birati proizvode kad postoji problem sa celijakijom – samo su neka od pitanja na koje su odgovore prisutnima u Maxi supermarketu Alonso davale Jasna Marić, predstavnik Udruženja celijakličara Vojvodine i Dajana Poleksić, inženjer prehrambene tehnologije, a povodom obeležavanja Svetskog dana obolelih od celijakije. Svi oni koji su želeli da probaju i proizvode bez glutena, pogotovo poslastice, uživali su u hrani koju je pripremao kuvar Nenad Veljković. U svetu oko jedan odsto populacije boluje od celijakije, dok se u Srbiji procenjuje da je broj obolelih između 35 000 i 70 000. “Danas je svest mnogo veća o celijakiji i intoleranciji na gluten i važno je da se prepoznaje značaj povećanja asortimana proizvoda koje mogu da koriste svi sa ovim problemima. Postoji razlika između celijakije i intolerancije na gluten. Celijakija je bolest koja ima imunološku osnovu i to na način gde ćelije imunog sistema reaguju na prisustvo glutena u crevima i ima genetsku predispoziciju, dok se intolerancija na gluten manifestuje kroz niz simptoma kao i celijakija, ali nema naslednu osnovu. Gluten je prisutan u skoro svim industrijskim proizvodima, nalazi se čak i tamo gde ga ne očekujete- u lekovima, kozmetičkim proizvodima, raznim pićima, čokoladi i slično, zato je važno pažljivo čitati deklaracije i kupovati u proverenim prodavnicama, poput Maksija”, kaže Dajana Poleksić, diplomirani inženjer prehrambene tehnologije. Nabavka proizvoda za osobe koje imaju problem sa glutenom nije uvek jednostavna. “Prilagođavanje svim promenama koje donosi savremeni način života neizbežno je da biste odgovorili na sve ono što je kupcu potrebno. Počevši od toga da u našim prodavnicama pronađe sve što mu je potrebno, a onda i da dobije savet na koji način da poboljša kvalitet svog života. Zato nam je važno da pored velikog izbora proizvoda, kupci znaju da brinemo o njima”, kaže Nikola Papak, menadžer komunikacija kompanije Delez Srbija.
Dualno obrazovanje u trgovini
MAXI PRIMIO NAJVIŠE ĐAKA
Beograd, 20. februar 2017. godine – Dva odeljenja srednje Trgovačke škole iz Beograda od danas kreću u program dualnog sistema obrazovanja koji se realizuje u Maxi supermarketima. U naredne tri godine, 55 đaka ove škole imaće priliku da na radnom mestu uče od najboljih trgovaca - instruktora. To je, za sada, najveći broj đaka koje je jedna kompanija u Srbiji primila na obuku u okviru dualnog obrazovanja. Ugovore o izvođenju praktične nastave đacima su svečano uručili ministar trgovine, turizma i telekomunikacija, Rasim Ljajić, predsednik Privredne komore Srbije, Marko Čadež, i potpredsednica Delez Srbija za ljudske resurse, Sanja Jevđenijević. Kompanija Delez Srbija, vlasnik Maxi supermarketa, obezbedila je za đake najbolje mentore u oblasti trgovine robe široke potrošnje, kao i mesečnu nadoknadu u iznosu od pet hiljada dinara tokom trajanja nastave. Tim povodom potpredsednica Deleza je istakla opredeljenost ove kompanije da kontinuirano ulaže u mlade kadrove i njihov profesionalni razvoj. „Delez poseduje jedan od najrazvijenih sistema za edukaciju i obuku zaposlenih na tržištu u Srbiji. Kao društveno odgovorna kompanija spremni smo da domaćem obrazovnom sistemu stavimo na raspolaganje veliko iskustvo i znanje stečeno na međunarodnim tržištima. Posebnu brigu posvećujemo ulaganju u mlade i razvoju njihove karijere, veoma smo ponosni na činjenicu da u proseku, godišnje, oko 350 kolega napreduje u našoj kompaniji. To znači, da kod nas, svakog dana, barem jedan kolega ili koleginica napreduje“ – izjavila je Sanja Jevđenijević, potpredsednica Delez Srbija. Učešće u projektu razvoja dualnog obrazovanja Delez Srbija ostvaruje uz podršku Privredne komore Srbije i Privredne komore Austrije, Advantage Austria, kao i Austrijske razvojne agencije (ADA), a u skladu sa nastavnim planom i programom koji je odobrilo Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije. Ovim povodom Ministar trgovine, turizma i telekomunikacija, Rasim Ljajić, izjavio je da je današnji događaj najbolja prilika za obrazovanje mladih, da se na praktičnom primeru pokažu sve prednosti ovog sistema koji se uvodi u Srbiji. „To je najbolja veza privrede i obrazovanja i uspešan model saradnje razih sektora, akademske zajednice, nivoa vlasti i privrede i, na dobrobit mladima, način da lakše dođu do posla. Sektor trgovine daje podsticaj ovom procesu i ovo je najveći broj koji jedna kompanija potpisuje sa nekom školom. Uglavnom, prosek je 5 do 15 ugovora sa jednom kompanijom, a Delez Srbija odjednom potpisuje 55 ugovora sa đacima“, naglasio je. „Današnjom dodelom ugovora počinje najvažnija faza projekta koji sprovodi Privredna komora Srbije, uz austrijsku podršku i u saradnji sa privredom, nadležnim ministarstvom i školama. Zahvaljujući tom partnerstvu đaci će se, po dualnom modelu, pripremati za poslove trgovca, službenika za bankarstvo i osiguranje i špeditera, zanimanja za kojima su potrebe iskazale same kompanije. Tako će svih 120 učenika prvog razreda Trgovačke škole u Beogradu, osim u školskim klupama, neophodna znanja i veštine sticati i u kompanijama Delez Srbija, DM, Univereksport, Merkator i VIP Mobile“, izjavio je Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije. Čadež je izrazio očekivanje da će se većina tih učenika, po završetku školovanja, zaposliti čime se na najbolji način ostvaruje cilj dualnog obrazovanja: da privreda dobije kadrove koji su joj potrebni, osposobljenje da se po izlasku iz škole uključe u radne procese, a da svršeni srednjoškolci lakše i brže dođu do posla, što će postepeno smanjivati nezaposlenost mladih.