Mesto rada: Beograd – Tempo Kvantaš
Naš Operater u kontakt centru za Internet prodaju:
• Prihvata i rešava upite i reklamacije od strane kupaca koje su vezane za internet prodaju i u skladu sa time kreira tikete u sistemu i prosleđuje odgovornim stranama
• Prihvata i kreira u sistemu porudžbine od kupaca putem telefona ili e- mail-a
• Kreira i menja korisničke naloge i porudžbine u sistemu, na zahtev kupaca
• Vodi evidenciju i kreira izveštaje o reklamacijama kupaca
I poseduje:
• Neophodan IV stepen stručne spreme, trgovačke ili druge
• Odlično znanje engleskog jezika i MS Office paketa
• Veštine aktivnog slušanja i komunikacije
• Dobro planiranje i organizovanje
• Izražen timski duh
• Preciznost I tačnost u radu
Neki od benefita rada u Delhaize Serbia su:
• Mogućnost građenja karijere u internacionalnoj kompaniji
• Popust u Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop&Go formatima
• Popusti za robu i usluge preko Klub benefita Delhaize Serbia
• Godišnji odmor veći od zakonskog minimuma
Ukoliko se prepoznaješ u ovoj ulozi – prijavi se uz slanje biografije putem linka https://posao.delhaize.rs/ do 15.09.2022.
Dođi da zajedno kreiramo budućnost kupovine! Izdvoj vreme i saznaj više o našoj Delhaize Serbia porodici, poseti Život u Delhaize Serbia!
Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor. Napomena: Slanjem prijave, kandidat daje pristanak da kompanija njegove lične podatke obrađuje u postupku selekcije u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
U procesu selekcije kandidati neće biti neposredno niti posredno diskriminisani u odnosu na zdravstveno stanje, odnosno invaliditet, pol, boju kože, starost, nacionalnu pripadnost, veroispovest, bračni status, seksualno ili političko opredeljenje, članstvo u različitim organizacijama ili neko drugo lično svojstvo.