


Održan Godišnji sastanak menadžera 2019
Godišnji sastanak menadžera je tradicionalni događaj koji se svake godine održava sa ciljem da se svi menadžeri naše kompanije bliže upoznaju sa rezultatima poslovanja u godini za nama, ali i da bi se predstavili dalji strateški pravci poslovanja. Događaj je moderirao Miloš Jauković, potpredsednik za Sektor za operacije, a pozdravni govor održao Kventin Roje, generalni direktor naše kompanije. Potom su Predrag Jazić, direktor za Maxi format i Novak Anđelić, direktor za računovodstvo i izveštavanje, predstavili rezultate poslovanja u prethodnoj godini zajedno sa poslovnim ciljevima za tekuću. Nakon njih, na bini su se smenjivali predstavnici naših novih strateških inicijativa koji su kolegama predstavili planove, ciljeve i očekivanja.
Završetak događaja obeležio je Delez Srbija tim koji na sceni izveo performans „Uradi bilo šta!“ sa ciljem da se Customer Centric model poslovanja koji primenjujemo prikaže na jedan potpuno drugačiji način. Dobra atmosfera nastavila se i sledećih nekoliko minuta kada je na scenu izašla Bojana Gašić Tipsarević koja je proglašena za naboljeg poslovođu 2018. godine. Događaj je zatvorio Kventin Roje koji je u svom obraćanju napravio retrospektivu tema i uputio ključne poruke događaja, ali i odgovarao na pitanja publike.
Ponosni smo na sve naše kolege koje su učestvovale na ovom događaju i radujemo se novim izazovima i uspesima.
Učestvovali smo na Akademiji modernog menadžementa
I ove godine bili smo deo trodnevne Akademije modernog menadžmenta koju organizuju naši prijatelji iz organizacije Estiem. Sedamdeset i pet mladih ljudi imalo je priliku da tokom tri dana bude deo predavanja, radionica i zajedničkih diskusija sa ciljem ličnog i profesionalnog razvoja. Kako je cilj ovogodišnje akademije bio promeniti perspektivu i otići korak iznad, različlite grupe studenata imale su prilike da na iste teme razgovaraju sa različitim predavačima koji su činili predstavnici kompanija, sa ciljem da na kraju dana zajedno uporede stečena znanja.
Predstavnici naše kompanije Milica Šodić, Uroš Mirić i Jelena Nenadović imali su prilike da se druže sa studentima i održe radionicu na temu Complex Problem Solving. Studenti su imali mogućnost da poslednjeg dana akademije provere stečeno znanje pomoću testa i procene razliku u znanju u odnosu na početak akademije.
Entuzijazam, aktivnost i želja za učenjem je ono što je obekežilo ovaj događaj i zadovoljstvo nam je što smo bili deo zajedničkog razvoja. Stvaranje nove perspektive zajedno sa studentima bilo nam je inspirativno i radujemo se novim prilikama.


U borbi protiv klimatskih promena
Drago nam je što na različite načine učestvujemo u borbi protiv klimatskih promena i na taj način brinemo o našem okruženju. U skladu sa tim, prošle godine počeli smo implementaciju ekoloških rashladnih fluida koji su u toku 2018. godine instalirani u prvom ekološkom Maxi supermarketu u regionu. U toku iste godine emisije gasova staklene bašte smanjena je za 9% u odnosu na 2017. godinu, a implementacijom sistema naplate smanjili smo potrošnju jednokranih plastičnih kesa za 70 odsto. Zajedno sa kupcima, samo u prošloj godini, reciklirano je više od deset hiljada tona otpada.
Takođe, globalna ekološka akcija „Sat za našu planetu“ održana je po jedanaesti put u Srbiji, u subotu 30. marta 2019. godine u 20.30 časova, simboličnim gašenjem svetla na sat vremena. Kao i prethodnih godina, povodom ove akcije u svim našim prodavnicama ugašena je dekorativna rasveta (svetleće reklame i osvetljenje na bilbordima). Verujemo da će se ovakvim i sličnim akcijama podići svest o očuvanju planete i borbi protiv klimatskih promena.
Daj snagu – doniraj kosu
Naša kompanija podržala je kampanju Procter&Gamble Srbija „Daj snagu“ sa ciljem osnaživanja žena obolelih od raka dojke koje su tokom hemoterapije izgubile kosu. Naše koleginice podržale su ovu akciju skraćivanjem i doniranjem svoje kose, a u ovoj akciji učestvovali su profesionalni frizeri čiji je zadatak bio da oblikuju kosu naših koleginica nakon doniranja. Ovom prilikom želimo da se zahvalimo svima koji su učestvovali u ovoj akciji i time pokazali podršku, hrabrost i humanost.
Ovaj trenutak predstavlja jedan od najtežih i najemotivnijih trenutaka u borbi sa ovom bolešću. Od doniranih vlasi biće napravljene perike od prirodne kose za sve njih koje hrabro koračaju ka izlazu iz ove životne faze.
Ovim povodom razgovarali smo sa Mirjanom Jovašević, direktorkom za korporativne komunikacije i održivi razvoj: „Iza nas je godina u kojoj smo organizovali veliki broj humanitarnih aktivnosti i u kojoj smo se uključili u nacionalnu kampanju „Rak je izlečiv“. Zajedno sa partnerima renovirali smo laboratoriju Instituta za onkologiju, a početkom ove godine donirali smo i sredstva neophodna za aparate u laboratoriji koji će pacijentima i medicinskom osoblju omogućiti kvalitetnije uslove lečenja.
Kampanja „Daj snagu“ pruža podršku ženama koje se tokom lecenja suočavaju sa problemom gubitka kose i ponosni smo što smo kao kompanija opet u prilici da budemo deo značajnih tema u društvu. Ovo je tema svakog od nas. Ne samo u martu i oktobru, kada tradicionalno obeležavamo datume posvećene borbi protiv raka, već svakog dana u godini.


Sa mladima do inovativnih rešenja
Ponosni smo na dugogodišnju saradnju sa organizacijom ESTIEM sa Fakulteta organizacionih nauka i na zajednički doprinos profesionalonom razvoju mladih. Ove godine nastavak saradnje sa organizacijom ESTIEM započeli smo učešćem na projektu Case Study Show 2019. Zadovoljstvo nam je što smo bili deo projekta koji podržava mlade i pruža im priliku da učestvuju u različitim aktivnostima, kao što su panel diskusija, intervjui sa predstavnicima kompanija, rešavanje studije slučaja, radionice i predavanja na različite teme.
Predstavnici naše kompanije učestvovali su u Panel diskusiji, koja je za cilj imala da podrži studente u traženju prvih poslova i praksi, a nakon toga su imali pirlike da u okviru segmenta Meet up razgovaraju sa studentima o praksama i talent programima koje naša kompanija nudi. Tema ovogodišnje velike studije slučaja koju je predložila naša kompanije bila je „Omnichannel“. Takođe, studenti su imali priliku da se oprobaju u rešavanju male studije slučaja na temu „Milenijalci za milenijalce“. Rešenja studija slučaja bila su kreativna i isunjena novim idejama. Sa nestrpljenje očekujemo pobednike velike studije slučaja koji su kao nagradu dobili priliku da postanu deo naše kompanije u okviru talent programa Find Your Place at Delhaize. Naše kolege su takođe učestvovali u delu „Speed Dating“ gde je 70 studenata imalo priliku da prođe kroz intervjue i razgovara o svom iskustvu i daljim koracima u karijeri.
Proaktivnost, entuzijazam i želja za razvojem ovih studenata je ono što je ostavilo veliki utisak na nas i obeležilo Case Study Show 2019 i bilo nam je zadovoljstvo što smo imali priliku da budemo deo ovog događaja.