Dostava u vreme koje odabereš
Poruči do 21h za sledeće jutro
Donosimo teške artikle do tvojih vrata
Dodatni popusti za online kupovinu
Preskoči link
Maxi logoMaxi logo

Dobro došli

Moja stranica
0

Maxi Online novim kupcima poklanja 1000RSD na prvu online kupovinu u minimalnoj vrednosti od 5500RSD. Unesi kod QVMZ1000 i ostvari popust! Promo kod se može iskoristiti za dostavu u Beogradu, Novom Sadu i Pančevu do 31.5.2024.

O KompanijiKarijeraOtvorene pozicijeMenadžer tima za podršku klijentima

Mesto rada: Beograd – Belville
Sektor za ljudske resurse i organizacioni razvoj
Hibridni model rada

 

Postani deo našeg tima koji je maloprodajni lider na tržištu!

 

Naš Menadžer tima za podršku klijentima (m/ž) u Sektoru za ljudske resurse i organizacioni razvoj:

 

•    Dizajnira i implementira projekte od značaja za Kontakt centar i upravlja promenama
•    Obezbeđuje efikasnu i doslednu komunikaciju u celom timu, podstiče povratne informacije i omogućava uvid klijentu u tok zahteva u cilju poboljšanja korisničkog iskustva
•    Gradi kulturu performansa, upravlja procesima na način da dostigne nivo usluge (SLA) i implementira poboljšanja u skladu sa postavljenim ciljevima
•    Uspostavlja i održava efikasne odnose sa internim i eksternim klijentima i partnerima
•    Planira resurse na efikasan i racionalan način u skladu sa postavljenim ciljevima i planovima
•    Kontinuirano analizira rezultate, SLA i KPI, i upravlja istim na način koji obezbeđuje optimalni nivo kvaliteta pružanja usluga
•    Analizira rad, procese, sisteme i ostale resurse i daje predloge i preporuke za poboljšanje performansa Kontakt centra
•    Usmerava, motiviše, procenjuje i pomaže članovima tima da se razviju, kreira radno okruženje u kome svi zaposleni imaju neophodne resurse i osećaju se uključeno
•    Motiviše članove tima i klijente i vodi ih kroz promene, obezbeđuje im neophodna znanja, resurse i involviranost

 

I poseduje:

 

•    Neophodan VII stepen stručne spreme, ekonomske, pravne ili druge
•    Odlično znanje engleskog jezika i MS Office paketa
•    Minimum 3-5 godina relevantnog iskustva
•    Komunikativnost i izražen timski duh
•    Dobro planiranje i organizovanje
•    Preciznost i tačnost u radu

 

Neki od benefita rada u Delhaize Serbia su:

 

•    Mogućnost građenja karijere u internacionalnoj kompaniji 
•    Popust u Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop&Go formatima 
•    Popusti za robu i usluge preko Klub benefita Delhaize Serbia 

 

Ukoliko se prepoznaješ u ovoj ulozi – prijavi se uz slanje biografije putem linka https://posao.delhaize.rs/ do 22. septembra 2022. 
Dođi da zajedno kreiramo budućnost kupovine! Izdvoj vreme i saznaj više o našoj Delhaize Serbia porodici, poseti Život u Delhaize Serbia!


Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor. Napomena: Slanjem prijave, kandidat daje pristanak da kompanija njegove lične podatke obrađuje u postupku selekcije u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
U procesu selekcije kandidati neće biti neposredno niti posredno diskriminisani u odnosu na zdravstveno stanje, odnosno invaliditet, pol, boju kože, starost, nacionalnu pripadnost, veroispovest, bračni status, seksualno ili političko opredeljenje, članstvo u različitim organizacijama ili neko drugo lično svojstvo.