Dostava u vreme koje odabereš
Poruči do 21h za sledeće jutro
Donosimo teške artikle do tvojih vrata
Dodatni popusti za online kupovinu
Preskoči link
Maxi logoMaxi logo

Dobro došli

Moja stranica

Poštovani kupci, Želimo da vas obavestimo da kompanija Delez Srbija nije organizator nagradne igre koja kruži društvenim mrežama u kojoj se kupcima pruža mogućnost da dobiju poklon kartu u vrednosti od 35.000 dinara. Kao kriterijum za ostvarivanje nagrade navedene su godine starosti kupca. Svi nagradni konkursi i nagradne igre koje organizuje kompanija Delez Srbija objavljuju se isključivo putem zvaničnih stranica www.maxi.rs i www.megamaxi.rs ili putem zvaničnih kanala brendova na društvenim mrežama. Hvala na razumevanju. Kompanija Delez Srbija

Maxi Online novim kupcima poklanja 1000RSD na prvu online kupovinu u minimalnoj vrednosti od 6000RSD. Unesi kod QVMZ1000 i ostvari popust! Promo kod se može iskoristiti za dostavu u Beogradu, Novom Sadu i Pančevu do 31.12.2024.

O KompanijiKarijeraOtvorene pozicijeMenadžer tima za podršku klijentima

Mesto rada: Beograd – Belville
Sektor za ljudske resurse i organizacioni razvoj
Hibridni model rada

 

Postani deo našeg tima koji je maloprodajni lider na tržištu!

 

Naš Menadžer tima za podršku klijentima (m/ž) u Sektoru za ljudske resurse i organizacioni razvoj:

 

•    Dizajnira i implementira projekte od značaja za Kontakt centar i upravlja promenama
•    Obezbeđuje efikasnu i doslednu komunikaciju u celom timu, podstiče povratne informacije i omogućava uvid klijentu u tok zahteva u cilju poboljšanja korisničkog iskustva
•    Gradi kulturu performansa, upravlja procesima na način da dostigne nivo usluge (SLA) i implementira poboljšanja u skladu sa postavljenim ciljevima
•    Uspostavlja i održava efikasne odnose sa internim i eksternim klijentima i partnerima
•    Planira resurse na efikasan i racionalan način u skladu sa postavljenim ciljevima i planovima
•    Kontinuirano analizira rezultate, SLA i KPI, i upravlja istim na način koji obezbeđuje optimalni nivo kvaliteta pružanja usluga
•    Analizira rad, procese, sisteme i ostale resurse i daje predloge i preporuke za poboljšanje performansa Kontakt centra
•    Usmerava, motiviše, procenjuje i pomaže članovima tima da se razviju, kreira radno okruženje u kome svi zaposleni imaju neophodne resurse i osećaju se uključeno
•    Motiviše članove tima i klijente i vodi ih kroz promene, obezbeđuje im neophodna znanja, resurse i involviranost

 

I poseduje:

 

•    Neophodan VII stepen stručne spreme, ekonomske, pravne ili druge
•    Odlično znanje engleskog jezika i MS Office paketa
•    Minimum 3-5 godina relevantnog iskustva
•    Komunikativnost i izražen timski duh
•    Dobro planiranje i organizovanje
•    Preciznost i tačnost u radu

 

Neki od benefita rada u Delhaize Serbia su:

 

•    Mogućnost građenja karijere u internacionalnoj kompaniji 
•    Popust u Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop&Go formatima 
•    Popusti za robu i usluge preko Klub benefita Delhaize Serbia 

 

Ukoliko se prepoznaješ u ovoj ulozi – prijavi se uz slanje biografije putem linka https://posao.delhaize.rs/ do 22. septembra 2022. 
Dođi da zajedno kreiramo budućnost kupovine! Izdvoj vreme i saznaj više o našoj Delhaize Serbia porodici, poseti Život u Delhaize Serbia!


Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor. Napomena: Slanjem prijave, kandidat daje pristanak da kompanija njegove lične podatke obrađuje u postupku selekcije u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
U procesu selekcije kandidati neće biti neposredno niti posredno diskriminisani u odnosu na zdravstveno stanje, odnosno invaliditet, pol, boju kože, starost, nacionalnu pripadnost, veroispovest, bračni status, seksualno ili političko opredeljenje, članstvo u različitim organizacijama ili neko drugo lično svojstvo.