Mesto rada: Beograd, Belville
Postani deo našeg tima koji je maloprodajni lider na tržištu!
Naš Menadžer HR Servisa:
• Vodi i upravlja timom HR servisa i odgovoran je za sveukupno izvršavanje svih aktivnosti HR usluga koje se odnose na HR administraciju i obračun zarada.
• Analizira, kontroliše i unapređuje procese obračuna zarada kako bi se obezbedila tačna, precizna i blagovremena isplata zarada, poreza, doprinosa i benefita
• Odgovoran za upravljanje i obučavanje tima HR servisa u cilju optimalne obrade podataka i pružanja informacija i usluga svim grupama klijenata u skladu sa primenljivim okvirima i ciljevima (kvalitet, pravovremenost i raspored sati) unutar dinamičnog okruženja.
• Usko sarađuje sa biznisom i kolegama u okviru HR biznis servisa kako bi se osigurao visok kvalitet HR usluga kao i efikasno sprovođenje promena u svakodnevnim poslovima.
• Obezbeđuje realizaciju visoko kvalitetnih HR usluga gde visok kvalitet podrazumeva tačnost, pouzdanost, blagovremenost i ovlašćenost, kao i relevantnost.
• Obezbeđuje tačno kvantitativno i kvalitativno planiranje resursa.
• Daje instrukcije zaposlenima i koordinira detalje uputstava za postupanje sa specifičnim zahtevima.
• Prati napredak i kvalitet usluga i prilagođava operativne procese sa ciljem sprečavanja/ rešavanja (neposrednih) odstupanja; Odgovara za timske rezultate i pruža uvide u uzroke odstupanja.
• Odgovoran za naloge HR biznis partnera poslovnih jedinica kompanije.
• Odgovoran za pozitivan imidž HR servisa na poslovnu jedinicu, između ostalog i stvaranjem čestih kontakta sa biznisom (uživo, telefonom, e-mailom).
• Pozitivno utiče na korisničko iskustvo iz oblasti HR servisa među menadžerima i zaposlenima u poslovnoj jedinici.
• Identifikuje uska grla i daje predloge za poboljšanje i pojednostavljenje HR administrativnih procesa za biznis.
• Prati procedure iz oblasti HR servisa i, gde je potrebno, bavi se usaglašenošću sa protokolima, centralno uspostavljenim procedurama, metodama rada i korišćenjem sistema u poslovnoj jedinici i sa spoljnim pružaocima usluga i obezbeđuje njihovu optimizaciju.
• Adekvatno i tačno interveniše u složenim operativnim pitanjima i, gde je potrebno, obezbeđuje strukturno rešenje za poslovanje i eksterne pružaoce usluga.
• Preduzima inicijative prema HR biznis partnerima i HR ekspertizi kako bi poboljšali procese i korisničko iskustvo.
• Usmerava, motiviše i pruža podršku članovima tima kako bi se razvili i stvorili radno okruženje u kojem svi zaposleni imaju neophodne resurse i osećaju se uključenim; Motiviše članove tima i interne klijente u procesima promena i obezbeđuje im neophodna znanja i resurse.
i poseduje:
• Neophodan VII stepen stručne spreme, Ekonomske ili druge
• Radno iskustvo od 3 do 5 godina na istim ili sličnim poslovima
• Neophodno poznavanje engleskog jezika
• Neophodno poznavanje MS Office paketa
Neki od benefita rada u Delhaize Serbia su:
• Mogućnost građenja karijere u internacionalnoj kompaniji
• Popust u Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop&Go formatima
• Popusti za robu i usluge preko Klub benefita Delhaize Serbia
• Godišnji odmor veći od zakonskog minimuma
Ukoliko se prepoznaješ u ovoj ulozi – prijavi se uz slanje biografije putem linka https://posao.delhaize.rs/ do 07.02.2022.
Dođi da zajedno kreiramo budućnost kupovine!
Izdvoj vreme i saznaj više o našoj Delhaize Serbia porodici, poseti Život u Delhaize Serbia!
Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor. Napomena: Slanjem prijave, kandidat daje pristanak da kompanija njegove lične podatke obrađuje u postupku selekcije u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.