Maxi logoMaxi logo

undefined

Po kategoriji

Po temi

Zatvori

Naziv pozicije: 


HR Business partner za Službu podrške


Mesto rada: Beograd, Belville


Naš HR Business partner za Službu podrške:


•    Stvara, razvija i održava partnerske odnose sa liderima i zaposlenima u poslovnim sektorima, osigaravajući implementaciju svih HR procesa
•    Aktivno učestvuje u kreiranju i implementaciji HR strategija u sektorima koje podržava, radi ispunjenja kompanijskih ciljeva
•    Postavlja i implementira planove karijere i edukuje rukovodioce u cilju njihovog pravilnog razumevanja i sprovođenja
•    Zadužen je za agendu transformacija u sektorima, razvoj kritičnih kompetenci i razvoj naslednika
•    Pruža podršku u kreiranju organizacionog dizajna u cilju povećanja efikasnosti poslovanja
•    Podržava vlasnike biznisa i deluje kao kontaktna tačka za HR centre ekspertize
•    Učestvuje u treningu lidera u pitanjima ljudskih resursa zasnovanih na kulturi kompanije, viziji i vrednostima
•    Planiranje, priprema i sprovođenje strateškog planiranja radne snage
•    Podrška je organizaciji u planiranju i implementaciji procesa postavki individualnih planova razvoja zaposlenih
•    Sprovodi procese talent menadžmenta i edukuje sektore koje podržava u cilju poboljšanja performansa, identifikovanja zaposlenih sa visokim potencijalom i obezbeđivanje linije nasleđivanja
•    U saradnji sa rukovodiocima sektora koje podržava prati i identifikuje trening potrebe pojedinaca 
i timova u cilju njihovog razvoja, osnaživanja i zadržavanja u kompaniji
•    Analizira HR pokazatelje uspešnosti i njihove trendove i daje predloge za unapređenje HR procesa
•    Učestvuje u implementiranju organizacionog razvoja, transformaciji i upravljanju promenama
zajedno sa liderima sektora
•    Zajedno sa menadžmentom Sektora za ljudske resurse i menadžmentom sektora koje podržava,
osmišljava i sprovodi aktivnosti vezane za zadržavanje zaposlenih i smanjivanje fluktuacije
•    Pruža podršku i učestvuje u realizaciji projekata i aktivnosti sektora koje podržava
•    Trener je i podrška poslovnim liderima i timu u pripremi i realizaciji inicijativa, koje proizilaze iz AES rezultata
•    Stvara čvrste odnose sa svim ključnim akterima i klijentima u okviru njihove matrice
•    Deluje kao savetnik u pripremi i sprovođenju poboljšanja u vezi sa ljudskim resursima kroz organizaciju
•    Učestvuje u procesu zapošljavanja i selekcije (lokalno i internacionalno)
•    Učestvuje u savetovanju lidera u korišcenju metodologija zarada
•    Posreduje u disciplinskim slucajevima i savetovanju biznisa oko radnog zakonodavstva u saradnji sa Pravnim odeljenjem


i poseduje:


•    Minimum VI, a poželjan VII stepen stručne spreme, ekonomske i druge struke
•    Minimum 4, a poželjno 8 i više godina iskustva na istim ili sličnim pozicijama u multinacionalnim kompanijama
•    Neophodno poznavanje MS Office paketa
•    Neophodno poznavanje engleskog jezika


Ukoliko se prepoznajete u ovoj ulozi – prijavite se uz slanje biografije putem linka https://posao.delhaize.rs/ do 09.12.2020. 
Dođite da zajedno kreiramo budućnost kupovine!


Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor. Napomena: Slanjem prijave, kandidat daje pristanak da kompanija njegove lične podatke obrađuje u postupku selekcije u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.