Naziv pozicije:
HR Business partner za Službu podrške
Mesto rada: Beograd, Belville
Naš HR Business partner za Službu podrške:
• Stvara, razvija i održava partnerske odnose sa liderima i zaposlenima u poslovnim sektorima, osigaravajući implementaciju svih HR procesa
• Aktivno učestvuje u kreiranju i implementaciji HR strategija u sektorima koje podržava, radi ispunjenja kompanijskih ciljeva
• Postavlja i implementira planove karijere i edukuje rukovodioce u cilju njihovog pravilnog razumevanja i sprovođenja
• Zadužen je za agendu transformacija u sektorima, razvoj kritičnih kompetenci i razvoj naslednika
• Pruža podršku u kreiranju organizacionog dizajna u cilju povećanja efikasnosti poslovanja
• Podržava vlasnike biznisa i deluje kao kontaktna tačka za HR centre ekspertize
• Učestvuje u treningu lidera u pitanjima ljudskih resursa zasnovanih na kulturi kompanije, viziji i vrednostima
• Planiranje, priprema i sprovođenje strateškog planiranja radne snage
• Podrška je organizaciji u planiranju i implementaciji procesa postavki individualnih planova razvoja zaposlenih
• Sprovodi procese talent menadžmenta i edukuje sektore koje podržava u cilju poboljšanja performansa, identifikovanja zaposlenih sa visokim potencijalom i obezbeđivanje linije nasleđivanja
• U saradnji sa rukovodiocima sektora koje podržava prati i identifikuje trening potrebe pojedinaca
i timova u cilju njihovog razvoja, osnaživanja i zadržavanja u kompaniji
• Analizira HR pokazatelje uspešnosti i njihove trendove i daje predloge za unapređenje HR procesa
• Učestvuje u implementiranju organizacionog razvoja, transformaciji i upravljanju promenama
zajedno sa liderima sektora
• Zajedno sa menadžmentom Sektora za ljudske resurse i menadžmentom sektora koje podržava,
osmišljava i sprovodi aktivnosti vezane za zadržavanje zaposlenih i smanjivanje fluktuacije
• Pruža podršku i učestvuje u realizaciji projekata i aktivnosti sektora koje podržava
• Trener je i podrška poslovnim liderima i timu u pripremi i realizaciji inicijativa, koje proizilaze iz AES rezultata
• Stvara čvrste odnose sa svim ključnim akterima i klijentima u okviru njihove matrice
• Deluje kao savetnik u pripremi i sprovođenju poboljšanja u vezi sa ljudskim resursima kroz organizaciju
• Učestvuje u procesu zapošljavanja i selekcije (lokalno i internacionalno)
• Učestvuje u savetovanju lidera u korišcenju metodologija zarada
• Posreduje u disciplinskim slucajevima i savetovanju biznisa oko radnog zakonodavstva u saradnji sa Pravnim odeljenjem
i poseduje:
• Minimum VI, a poželjan VII stepen stručne spreme, ekonomske i druge struke
• Minimum 4, a poželjno 8 i više godina iskustva na istim ili sličnim pozicijama u multinacionalnim kompanijama
• Neophodno poznavanje MS Office paketa
• Neophodno poznavanje engleskog jezika
Ukoliko se prepoznajete u ovoj ulozi – prijavite se uz slanje biografije putem linka https://posao.delhaize.rs/ do 09.12.2020.
Dođite da zajedno kreiramo budućnost kupovine!
Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor. Napomena: Slanjem prijave, kandidat daje pristanak da kompanija njegove lične podatke obrađuje u postupku selekcije u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.