• Pronalaženje prodavnice
  • Izbor jezika
    SR
    • CP

Naziv pozicije: 
 
HR Business partner za službu podrške

Mesto rada: Beograd, Belville

Naš HR Business partner za službu podrške:
 
Stvara, razvija i održava partnerske odnose sa liderima i zaposlenima u poslovnim sektorima, osigaravajući implementaciju svih HR procesa
Aktivno učestvuje u kreiranju i implementaciji HR strategija u sektorima koje podržava, radi ispunjenja kompanijskih ciljeva
Postavlja i implementira planove karijere i edukuje rukovodioce u cilju njihovog  pravilnog razumevanja i sprovođenja
Zadužen je za agendu transformacija u sektorima, razvoj kritičnih kompetenci i razvoj naslednika
Pruža podršku u kreiranju organizacionog dizajna u cilju povećanja efikasnosti poslovanja
Doprinosi i ima odgovornost prema višim članovima Sektorskog tima za uspeh Sektorskih Timova
Podržava vlasnike biznisa i deluje kao kontaktna tacka za HR centre ekspertize za procese koji se odnose na troškove
Učestvuje u treningu lidera u pitanjima ljudskih resursa zasnovanih na kulturi kompanije, viziji i vrednostima
Planiranje, priprema i sprovođenje strateškog planiranja radne snage
Podrška je organizaciji u planiranju i implementaciji procesa postavki individualnih planova razvoja zaposlenih
Sprovodi procese Talent Menadžmenta i edukuje sektore koje podržava u cilju poboljšanja performansa, identifikovanja zaposlenih sa visokim potencijalom i obezbeđivanje linije nasleđivanja
U saradnji sa rukovodiocima sektora koje podržava prati i identifikuje trening potrebe pojedinaca 
i timova u cilju njihovog razvoja, osnaživanja i zadržavanja u kompaniji
Analizira HR pokazatelje uspešnosti i njihove trendove i daje predloge za unapređenje svih HR procesa
Učestvuje u implementiranju organizacionog razvoja, transformaciji i upravljanju promenama
zajedno sa liderima sektora
Zajedno sa menadžmentom Sektora za ljudske resurse i menadžmentom sektora koje podržava,
osmišljava i sprovodi aktivnosti vezane za zadržavanje zaposlenih i smanjivanje fluktuacije
Pruža podršku i učestvuje u realizaciji projekata i aktivnosti sektora koje podržava
Trener je i podrška poslovnim liderima i timu u pripremi i realizaciji inicijativa, koje proizilaze iz AES rezultata
Stvara čvrste odnose sa svim ključnim akterima i klijentima u okviru njihove matrice
Deluje kao savetnik u pripremi i sprovođenju poboljšanja u vezi sa ljudskim resursima kroz organizaciju
Učestvuje u procesu zapošljavanja i selekcije (lokalno i internacionalno)
Učestvuje u prognozi dovoljnog broja zaposlenih, savetovanju lidera u korišcenju metodologija Zarada
Posreduje u disciplinskim slucajevima i savetovanju biznisa oko radnog zakonodavstva u saradnji sa Pravnim odeljenjem
 
i poseduje:
 
Minimum VI, a poželjan VII stepen stručne spreme, ekonomske i druge struke
Minimum 4, a poželjno 8 i više godina iskustva na istim ili sličnim pozicijama u multinacionalni kompanijama
Neophodno poznavanje MS Office paketa
Neophodno poznavanje engleskog jezika
 
Ukoliko se prepoznajete u ovoj ulozi – prijavite se uz slanje biografije putem linka https://posao.delhaize.rs/ do 22.01.2020. 

Dođite da zajedno kreiramo budućnost kupovine!

Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor. Napomena: Slanjem prijave, kandidat daje pristanak da kompanija njegove lične podatke obrađuje u postupku selekcije u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
 

Dodaj u spisak za kupovinu
Izgleda da još nemate spisak za kupovinu. Kliknite na dugme ispod da biste kreirali novu.
Ovaj proizvod je već uključen u ovaj spisak
Proizvod dodat u spisak