Često postavljena pitanja

OPŠTA PITANJA

1. Lokacije Maxi i Shop&Go prodavnica

Na našem portalu u sekciji „Pronalaženje prodavnice“ možete videti adrese svih naših maloprodajnih objekata

2. Radna vremena Maxi i Shop&Go prodavnica

Na našem portalu u sekciji „Pronalaženje prodavnice“ možete se informisati o radnom vremenu svih naših prodavnica klikom na mapi na prodavnicu čije radno vreme želite da saznate apa potom na opciju „Vidi sve podatke o prodavnici“

3. Odloženo plaćanje čekovima

U Maxi i Shop&Go maloprodajnim objekatima možete plaćati na odloženo do 120 dana čekovima građana. Za odloženo plaćanje mogu se koristiti čekovi sledećih banaka: AGROINDUSTRIJSKO KOMERCIJALNA BANKA AIK BANKA A.D. BEOGRAD BANCA INTESA A.D. BEOGRAD BANKA POŠTANSKA ŠTEDIONICA A.D. BEOGRAD ERSTE BANK A.D. NOVI SAD EUROBANK A.D. BEOGRAD HALKBANK A.D. BEOGRAD ( BIVŠA ČAČANSKA BANKA A.D. ČAČAK) JUBMES BANKA BA A.D. BEOGRAD KOMERCIJALNA BANKA A.D. BEOGRAD PIRAEUS BANK A.D. BEOGRAD RAIFFEISEN BANKA A.D. BEOGRAD UNICREDIT BANK SRBIJA A.D. BEOGRAD SOCIETE GENERALE BANKA SRBIJA AD. Čekovima ostalih banaka se može vršiti plaćanje uz dnevnu realizaciju čekova.

4. Popust za penzionere

Popust za penzionere se u prodavnicama Maxi i Shop&Go formata odobrava dva puta mesečno 10og i 25og dana u mesecu i treje tri dana s tim da su ovi datumi podložni promenama jer se trudimo da ih uskladimo sa tačnim datumom isplate penzija.

5. Kako mogu da konkurišem za posao u Delhaize?

Ukoliko želite da konkurišete za posaoo u našoj kompaniji, možete aplicirati putem sledećeg linka https://posao.delhaize.rs/ ili popunjavanjem CV obrasca u nekom od naših maloprodajnih objekata.

6. Zašto neki artikli više nisu dostupni u mojoj prodavnici?

Postoji više razloga zašto se neki artikal više ne nalazi u ponudi određene prodavnice. 1) NE psotoji više tražnja za doređenim proizvodom pa je on zamenjen supsitutom koji na bolji način zadovoljava potrebe potrošača. 2) Proizvođač je prestao sa proizvodnjom određenog proizvoda ili ga zamenio novim. Uprkos tome Delhaize je poznat po raznovrsnosti asortimana i praćenju trendova kako bi se ponuda stalno unapređivala.

7. Na koji načim mogu da uložim reklamaciju na kvalitet proizvoda ili usluge?

Ukoliko imate primedbu na kvalitet kupljenog proizvoda ili pružene usluge, možete nam se obratiti putem Kontakt forme ili našeg call centra na broj 0800 3537 030 a mi ćemo se potruditi da u najkraćem mogućem roku rešimo reklamaciju na obostrano zadovoljstvo.

ONLINE KUPOVINA

1. Šta je Maxi Online?

Maxi Online je Maxijeva online prodavnica. U ovoj prodavnici možete da naručite proizvode online i da vam oni budu dostavljeni na adresu po vašem izboru.

2. Da li u online prodavnicu mogu da nađem i kupim sve proizvode koji su na raspolaganju u fizičkoj prodavnici?

Kako bi zadovoljili potrebe naših kupaca, Maxi Online nudi široku ponudu proizvoda od onih koje možete naći na policama Maxi prodavnica. U Maxi online prodavnici možete naći proizvode koje redovno kupujete u svojoj najbližoj Maxi prodavnici, ali njihova raznovrsnost se može razlikovati. Asortiman raspoloživih proizvoda u Maxi Online prodavnici se konstantno povećava, kako bi smo zadovoljili Vaše potrebe.

3. Kako mogu da vidim specijalne ponude?

Jako je lako! Sve aktuelne specijalne ponude online prodavnice možete da nađete klikom na opciju „Promocije“ (poslednja opcija u Online prodavnica meniju). Ova opcija je takođe dostupna na početku svake kategorije proizvoda, gde možete da nađete sve aktuelne specijalne ponude u toj kategoriji.

4. Koji su načini plaćanja?

Možete da platite: - gotovinom na mestu isporuke vaše porudžbine - kreditnom karticom na mestu isporuke vaše porudžbine

5. Koliko proizvoda moram da imam u korpi kada kupujem promotivni proizvod kako bi učestvovao u promociji kombinovane ponude?

Da biste iskoristili pogodnosti ove ponude morate da dodate ukupan broj proizvoda kako je opisano u kombinovanoj ponudi, uključujući i bespaltan proizvod. Na primer u ponudi „plati jedan, dobijaš dva“ morate da dodate u korpu oba proizvoda kako bi drugi proizvod dobili gratis. Isto tako u ponudi „kupi dva proizvoda i treći dobijaš gratis“ morate da dodate sva tri proizvoda u Vašu korpu kako biste učestvovali u ovoj promo ponudi. Kada dodajete proizvod koji učestvuje u ovoj ponudi možete da proverite svoju korpu kroz opciju „pogledaj korpu“ gde ćete videti koliko još proizvoda treba da dodate kako biste učestivali u ovoj promociju.

6. Da li svoju porudžbinu mogu da platim online?

Online metoda plaćanja trenutno nije dostupna.

7. Da li mogu da izaberem vremenski period u kome želim da moja porudžbina bude dostavljena?

Naravno da možete, i to odabirom termina dostave koji vama najviše odgovara. Od raspoloživih termina za dostavu možete da izaberete onaj koji Vama najviše odgovara.

8. Koji su termini za dostavu?

Termini dostave su od ponedeljka do nedelje u sledećim vremenskim intervalima: 9 –12h 12 – 15h 15 – 18h 18 – 21h Dostave do udaljenijih mesta će biti vršene po sledećem rasporedu:

9. Koji je minimlani novčani iznos porudžbine za kućnu dostavu?

Minimalna vrednost porudžbine je 3000 rsd.

10. Da li se dostava naplaćuje?

Da. Iznos naknade za dostavu zavisi od vrednosti porudžbine i odabranog termina dostave.

11. Kako mogu da promenim lozinku mog naloga?

Da biste promenili šifru naloga prvo morate da se ulogujete (prijavite na nalog). Sa levog menije izaberite opciju „Promenite lozinku“. Na prozoru koji će se pojaviti upišite trenutnu i novu loziknu. Potvrdite novu lozinku i kliknite na opciju „Ažuriraj lozinku“. Ispod horizontalnog menija na vrhu stranice pojaviće se poruka koja potvrđuje promenu lozinke. Tada možete da koristite novu lozinku za prijavljivanje na Vaš nalog. Ako ste zaboravili lozinku kliknite na opciju „Zaboravljena lozinka“ koji se nalazi na strani za prijavljivanje na nalog. Nekoliko sekundi kasnije primićete e-mail na adresu koju ste ostavili kada ste se prijavljivali, sa svim instrukcijama kako da promenite lozinku.

12. Da li mogu da izmenim moje lične informacije?

Naravno da možete i to klikom na opciju „Moji podaci“ pa „Ažuririrajte podatke“ koja se nalazi na meniju na levoj strani vašeg ekrana (nakon prijave na Vaš nalog).

13. Kako mogu da vidim istoriju svojih porudžbina? Da li mogu da vidim moje prethodne porudžbine?

Da biste videli istoriju porudžbina kliknite na opciju „Evidencija porudzbina“ koja se nalazi na levom meniju vašeg naloga.

14. Šta su „spiskovi“?

Kreiranjem liste možete da sačuvate proizvode koje redovno kupujete kako ih ne bi svaki put iznova tražili. Takođe lista može da Vam služi u trenutku kada nemate dovoljno vremena za kupovinu na listi možete samo da proverite proizvode koje sve već prethodno selektovali.

15. Kako mogu da dodam još proizvoda u korpu?

Prvo selektujte željenu kategoriju proizvoda, zatim nađite proizvod koji vam treba i kliknite na opciju „Dodaj“ ili na ikonicu u obliku korpe koja se nalazi na desnoj strani svakog dostupnog proizvoda u Maxi Online prodavnici.

16. Kako mogu da uklonim proizvode iz korpe?

U korpi selektujte znak u obliku korpe za otpatke koji se nalazi pored svakog proizvoda kako biste ga uklonili iz Vaše korpe.

17. Kako da pretražim web stranicu kako bi pronašao proizvod „X“?

Kako bi lakše pronašli proizvod koji Vam treba, rasporedili smo proizvode po kategorijama. Naš cilj je da možete odmah i lako da nađete željeni proizvod. Za brzo traženje proizvoda, upotrebite polje „Pretraga“ koje je locirano iznad iznad horizontalnog menija na vrhu web stranice. Pronalaženje promocija u online prodavnici je jako lako jer postoji specifična kategorija na početku svake sesije, na kojoj su izlistane sve promocije u toj određenoj kategoriji. Takođe, ako želite da vidite sve aktuelne promocije idite na opciju „Promocije“ (poslednja opcija u Maxi Online meniju).

18. Da li sam u mogućnosti da bilo kada vidim moju porudžbinu?

Kada završite sa odabirom proizvoda kliknite na opciju „Prikaži moju korpu“ koja se nalazi na desnoj strani vašeg ekrana, gde možete da vidite svoju porudžbinu pre nego što je finalizirate.

19. Da li mogu da izmenim moju porudžbinu, da promenim adresu za dostavu ili da otkažem porudžbinu?

Da. Da biste izmenili Vašu porudžinu idite na opciju „Evidencija porudžbina“ na Vašem nalogu. Izmene na Vašoj porudžbini možete vršiti: - Za termine isporuke 15-18h i 18-21h istog dana do 7h - Za termine isporuke 9-12h i 12-15h prethodnog dana do 14h (osim za isporuke ponedeljkom koje se mogu menjati do prethodne subote do 14h)

20. Šta se dešava ukoliko nemate na stanju proizvod koji želim da kupim?

Kada sastavimo Vašu porudžbinu, pozvaćemo Vas kako bismo Vas obavestili o proizvodima koje nemamo na stanju i kako bi vam ponuditi odgovarajuću zamenu.

21. Kako mogu da saznam koliki je moj ukupan račun?

Suma koja je prikazana nakon završetka porudžbine je procenjena suma porudžbine, jer je moguće da neki proizvodi iz porudžbine nisu dostupni, da će dolaziti do zamene proizvoda ili promene u gramaži proizvoda koji se prodaju na meru. Konačan iznos ćete videti kada dobijete račun.

22. Kako mogu da znam da li proizvod koji sam selektovao imate na stanju?

Raspoloživost proizvoda se menja svakog dana jer zavisi od zaliha koje imamo. Ako se ustanovi da proizvod nije na stanju, možete da izaberete zamenski proizvod koji će vam ponuditi radnja u kojoj se vaša porudžbina sastavlja.

23. Da li postoji polje za komentare proizvoda?

Iznad slike svakog proizvoda koji ste selektovali i koji je u Vašoj korpi, možete da dodate komentar tako što ćete kliknuti na opciju „Unesi napomenu“ (ovo možete da odradite u sekciji „Prikaži Korpu“)

KREIRANJE NALOGA

1. Kako mogu da napravim nalog na www.maxi.rs?

Da biste napravili nalog na www.maxi.rs, pratite sledeće instrukcije: - Idite na stranicu www.maxi.rs - Izaberite opciju „Prijavite se ili se registrujte“ koja se nalazi u gornjem desnom uglu stranice - Kada se otvori nova stranica izaberite opciju „Registracija novog korisnika“ - Popunite polja u formularu za prijavu. Obavezna polja su označena zvezdicom (*) - Selektujte „Prijava“ kako biste završili sa procesom kreiranja naloga.

2. Kako mogu da pristupim svom nalogu?

Da biste pristupili svom nalogu na www.maxi.rs potrebno je da: - Odete na web stranicu www.maxi.rs - Izaberete opciju „Prijava postojećeg korisnika“ koja se nalazi u gornjem desnom uglu stranice - Kada se otvori nova stranica upišite vašu email adresu (korisnično ime) i lozinku. Ako odaberete opciju „Zapamti me“ sistem će zapamtiti vaše informacije, tako da Vam pri sledećem prijavljivanju neće biti potrebno da upisujete sve ove informacije ponovo.

3. Kako mogu da se izlogujem sa svog naloga?

Da biste izašli sa svog naloga selektujte opciju „Odjavite se“ koja se nalazi u gornjem desnom uglu stranice.

4. Kako mogu da izmenim lične informacije na mom nalogu?

Potrebno je da se prijavite na Vaš nalog i izaberete opciju „Moj nalog“ pa „Moji podaci“ pa „Ažurirajte podatke“ koja se nalazi u meniju na levoj strani. Na ekranu koji će se pojaviti videćete informacije koje ste već upisali. Kada završite sa izmenama koje ste želeli da unesete povrdite izmene pritiskom na opciju „Ažurirajte podatke“ . Poruka da ste ovaj zahtev odradili uspešno će se pojaviti ispod horizontalnog menija na vrhu stranice.

5. Kako mogu da promenim šifru mog naloga?

Potrebno je da se prvo prijavite na vaš nalog. Sa menija na levoj strani odaberite opciju „Promeni Šifru“. Na prozoru koji će se pojaviti upišite staru a zatim i novu šifru. Potvrdite novu šifru klikom na opciju „Ažuriraj šifru“. Poruka da ste ovaj zahtev odradili uspešno će se pojaviti ispod horizontalnog menija na vrhu stranice. Nakon toga možete da koristite novu šifru.

6. Kako mogu da promenim e-mail adresu na mom nalogu?

Potrebno je da se prvo prijavite na Vaš nalog. . Sa menija na levoj strani odaberite opciju „Promenite email“. Na prozoru koji će se pojaviti polje „Nova email adresa“ gde je potrebno da upišete novu e-mail adresu/korisničko ime. Potvrdite novu e-mail adresu, unesite šifru i kliknite na opciju „Promeni e-mail adresu“. Poruka da ste ovaj zahtev odradili uspešno će se pojaviti ispod horizontalnog menija na vrhu stranice. Nakon toga možete da koristite novu e-mail adresu kada pristupate vašem nalogu.

7. Kako mogu da se prijavim ili odjavim za primanje informacija o promo akcijama?

Prijavu/odjavu za primanje informacija o promo akcijama možete odraditi na vašem nalogu u sekciji „Željene opcije komunikacije“. Nakon izmena koje ste želeli da unesete, potvrdite te izmene klikom na opciju „Ažuriraj željene opcije“.

8. Kako mogu da dodam ili izbrišem radnje sa mog Maxi Online naloga?

Kako biste dodali svoje omiljene radnje na svoj nalog selektujte opciju „Omiljena Prodavnica“ koja se nalazi na meniju sa leve strane, a zatim izaberite opciju „Dodaj novu omiljenu prodavnicu“ . „Pronađi prodavnicu“ će se pojaviti na ekranu. Tu možete da nađete željenu radnju uz pomoć mape ili opcije „Pretraži“. Kada locirate vašu omiljenu radnju kliknite na opciju „Postavi kao Omiljenu prodavnicu“ koja se nalazi pored adrese prodavnice. Slično tome, kada u prozoru za pretrgau uneste adresu prodavnice i pronađete svoju omiljenu prodavnicu, selektujte je, a kada se stranica sa informacijama o prodavnici otvori kliknite na opciju „Postavi kao omiljenu prodavnicu“. Kada je prodavnica dodata u „Omiljeno“ odabirom opcije „Dodaj novu omiljenu prodavnicu“ , opcija „Ukloni iz omiljenih“ će se pojaviti na istom mestu gde možete da odradite obrnuti proces. Jedna ili više vaših omiljenih prodavnica će se pojaviti na vašem nalogu a više informacija o njima možete dobiti klikom na opciju „Informacije o prodavnici“, a takođe ih možete ukloniti iz omiljenih klikom na opciju „x“ koja se nalazi u gornjem desnom uglu svake izlistane prodavnice.

9. Kako mogu da dodam/izbrišem omiljene recepte sa mog naloga?

Kako biste dodali omiljene recepte na vaš nalog, potrebno je da u sekciji „Recepti“ pronađete omiljeni recept i kliknete na opciju „ Dodaj u omiljeno“ koja se nalazi u desnom uglu svakog recepta. Poruka kojom se potvrđuje ovaj proces pojaviće se ispod horizontalnog menija na vrhu stranice. Kada je recept dodat u „Omiljeno“ odabirom opcije „Dodaj u omiljeno“, opcija „Ukloni iz omiljenih“ će se pojaviti na istom mestu gde možete da odradite obrnuti proces. Možete imali jedan ili više omiljenih recepata, a sve detalje o njima mozete da pogledate odabirom opcije „Vidi recept“.

10. Ne mogu da se setim moje šifre. Kako mogu da saznam koja je?

Ako ste zaboravili vašu šifru, kliknite na opciju „Zaboravljena lozinka“ koja se nalazi na strani za prijavljivanje na nalog. Nakon nekoliko sekundi na e-mail adresu koju ste ostavili kao kontakt primićete instrukcije kako da promenite Vašu šifru.

11. Ne mogu da se prijavim na moj nalog i ako su sve informacije koje sam upisao tačne.

Proverite još jednom da su sve infomacije koje ste upisali tačne. Pored toga možete da kliknete na opciju „Zaboravljena lozinka“ nakon čega ćete na e-mail adresu primiti instrukcije o promeni šifre. Ako i dalje ne možete da pristupite nalogu kontaktirajte nas broj 0800 3537 030.

Dodaj u spisak za kupovinu
Izgleda da još nemate spisak za kupovinu. Kliknite na dugme ispod da biste kreirali novu.
Ovaj proizvod je već uključen u ovaj spisak
Proizvod dodat u spisak