• Pronalaženje prodavnice
  • Izbor jezika
    SR
    • CP

Često postavljena pitanja

OPŠTA PITANJA

Lokacije Maxi i Shop&Go prodavnica

Na našem portalu u sekciji www.maxi.rs/storelocator možete videti adrese svih naših maloprodajnih objekata
 

Radna vremena Maxi i Shop&Go prodavnica

Na našem portalu u sekciji www.maxi.rs/storelocator možete se informisati o radnom vremenu svih naših prodavnica klikom na mapi na prodavnicu čije radno vreme želite da saznate pa potom na opciju „Vidi sve podatke o prodavnici“
 

Odloženo plaćanje čekovima

"U Maxi i Shop&Go maloprodajnim objekatima možete plaćati na odloženo do 120 dana čekovima građana. Za odloženo plaćanje mogu se koristiti čekovi sledećih banaka: 
•             AGROINDUSTRIJSKO KOMERCIJALNA BANKA AIK BANKA A.D. BEOGRAD
•             BANCA INTESA A.D. BEOGRAD
•             BANKA POŠTANSKA ŠTEDIONICA A.D. BEOGRAD
•             ERSTE BANK A.D. NOVI SAD
•             EUROBANK A.D. BEOGRAD
•             HALKBANK A.D. BEOGRAD ( BIVŠA ČAČANSKA BANKA A.D. ČAČAK)
•             JUBMES BANKA BA A.D. BEOGRAD
•             KOMERCIJALNA BANKA A.D. BEOGRAD
•             RAIFFEISEN BANKA A.D. BEOGRAD
•             UNICREDIT BANK SRBIJA A.D. BEOGRAD
•             SOCIETE GENERALE BANKA SRBIJA AD.
 
Čekovima ostalih banaka se može vršiti plaćanje uz dnevnu realizaciju čekova."
 

Popust za penzionere

Popust za penzionere se u prodavnicama Maxi i Shop&Go formata odobrava dva puta mesečno 10og i 25og dana u mesecu i traje tri dana s tim da su ovi datumi podložni promenama jer se trudimo da ih uskladimo sa tačnim datumom isplate penzija.
 

Zašto neki artikli više nisu dostupni u mojoj prodavnici?

Postoji više razloga zašto se neki artikal više ne nalazi u ponudi određene prodavnice. 1) Ne postoji više tražnja za određenim proizvodom pa je on zamenjen supsitutom koji na bolji način zadovoljava potrebe potrošača. 2) Proizvođač je prestao sa proizvodnjom određenog proizvoda ili ga zamenio novim. Uprkos tome Delhaize je poznat po raznovrsnosti asortimana i praćenju trendova kako bi se ponuda stalno unapređivala.
 

Na koji načim mogu da uložim reklamaciju na kvalitet proizvoda ili usluge?

Ukoliko imate primedbu na kvalitet kupljenog proizvoda ili pružene usluge, možete nam se obratiti putem www.maxi.rs/onlineForm  na našem portalu, putem našeg call centra na broj 0800 3537 030 ili mailom na potrosaci@delhaize.rs a mi ćemo se potruditi da u najkraćem mogućem roku rešimo reklamaciju na obostrano zadovoljstvo.
 

Kako mogu da konkurišem za posao u Delhaize?

Ukoliko želite da konkurišete za posaoo u našoj kompaniji, možete aplicirati putem sledećeg linka  https://posao.delhaize.rs ili popunjavanjem CV obrasca u nekom od naših maloprodajnih objekata.
 

ONLINE PRODAVNICA

Šta je Maxi оnline?

Maxi оnline je Maxijeva online prodavnica. U ovoj prodavnici možete da naručite proizvode online i da vam oni budu dostavljeni na adresu po vašem izboru.
 

Da li u online prodavnicu mogu da nađem i kupim sve proizvode koji su na raspolaganju u fizičkoj prodavnici?

Kako bi zadovoljili potrebe naših kupaca, Maxi Online nudi široku ponudu proizvoda od onih koje možete naći na policama Maxi prodavnica. U Maxi online prodavnici možete naći proizvode koje redovno kupujete u svojoj najbližoj Maxi prodavnici, ali njihova raznovrsnost se može razlikovati. Asortiman raspoloživih proizvoda u Maxi Online prodavnici se konstantno povećava, kako bi smo zadovoljili Vaše potrebe.
 

Kako mogu da vidim proizvode koji su trenutno na akciji?

Sve aktuelne specijalne ponude online prodavnice možete da nađete klikom na opciju „Promocije“ (poslednja opcija u Online prodavnica meniju). Ova opcija je takođe dostupna u okviru svake kategorije proizvoda, gde možete sortirati proizvode po "Promocija" kako bi Vam se na početku strane prikazali sve proizvodi na akciji u okviru te kategorije.
 

Koji su načini plaćanja u Maxi online prodavnici?

"Porudžbinu možete da platite:
- gotovinom na mestu isporuke vaše porudžbine
- kreditnom karticom na mestu isporuke vaše porudžbine
-za pravna lica postoji i mogućnost virmanskog plaćanja"
 

Koliko proizvoda moram da imam u korpi kada kupujem promotivni proizvod kako bi učestvovao u promociji kombinovane ponude?

Da biste iskoristili pogodnosti ove ponude morate da dodate ukupan broj proizvoda kako je opisano u kombinovanoj ponudi, uključujući i bespaltan proizvod. Na primer u ponudi „plati jedan, dobijaš dva“ morate da dodate u korpu oba proizvoda kako bi drugi proizvod dobili gratis. Isto tako u ponudi „kupi dva proizvoda i treći dobijaš gratis“ morate da dodate sva tri proizvoda u Vašu korpu kako biste učestvovali u ovoj promo ponudi. Kada dodajete proizvod koji učestvuje u ovoj ponudi možete da proverite svoju korpu kroz opciju „pogledaj korpu“ gde ćete videti koliko još proizvoda treba da dodate kako biste učestivali u ovoj promociju.
 

Da li svoju porudžbinu mogu da platim online?

Online plaćanje trenutno nije moguće.
 

Da li mogu da izaberem vremenski period u kome želim da moja porudžbina bude dostavljena?

Naravno da možete, i to odabirom termina dostave koji vama najviše odgovara. Od raspoloživih termina za dostavu možete da izaberete onaj koji Vama najviše odgovara.
 

Koji su termini za dostavu na željenu adresu?

"Termini dostave na adresu su od ponedeljka do nedelje u sledećim vremenskim intervalima:
9 –12h
12 – 15h
15 – 18h
18 - 21h"
 

Koji je minimlani novčani iznos porudžbine za kućnu dostavu?

Minimalna vrednost porudžbine za dostavu na adresu je 3000 rsd.
 

Da li se dostava naplaćuje?

Dostava se ne naplaćuje.
 

Kako mogu da vidim istoriju svojih porudžbina?

Da biste pogledali evidenciju svojih porudžbina potrebno je da budete ulogovani, odete na sekciju "Dobro došli" a potom na "Evidencija porudžbina" gde će Vam se prikazati sve do sada napravljene porudžbine
 

Kako mogu da uklonim proizvode iz korpe?

U korpi selektujte znak u obliku korpe za otpatke koji se nalazi pored svakog proizvoda kako biste ga uklonili iz Vaše korpe.
 

Kako da pretražim web stranicu kako bi pronašao određeni proizvod?

Kako bi lakše pronašli proizvod koji Vam treba, rasporedili smo proizvode po kategorijama. Naš cilj je da možete odmah i lako da nađete željeni proizvod. Za brzo traženje proizvoda, upotrebite polje za pretragu koje je locirano iznad iznad horizontalnog menija na vrhu web stranice u nesite željeni pojam za pretragu. 
 

Da li mogu da izmenim moju porudžbinu, da promenim adresu za dostavu ili da otkažem porudžbinu?

Da.  Da biste izmenili ili otkazali Vašu porudžinu idite na opciju „Evidencija porudžbina“ na Vašem nalogu gde ćete moći da izvršite izmene same porudžbine, načina plaćanja, adrese i vremena isporuke kao i da otkažete napravljenu porudžbinu.
 

Šta se dešava ukoliko nemate na stanju proizvod koji želim da kupim?

Ukoliko se desi da prilikom komisioniranja Vaše porudžbine utvrdimo da trenutno nemamo na stanju neki od poručenih proizvoda, pozvaćemo Vas kako bismo Vas obavestili o proizvodima koje nemamo na stanju i kako bismo Vam ponuditi odgovarajuću zamenu.
 

Da li postoji polje za komentare proizvoda?

Da. U samoj korpi iznad slike svakog proizvoda koji ste poručili, možete da dodate komentar tako što ćete kliknuti na opciju „Unesi napomenu“ .
 

MOJ NALOG

Kako mogu da napravim nalog na www.maxi.rs?

"Idite na stranicu www.maxi.rs
Izaberite opciju „Prijavite se ili se registrujte“ koja se nalazi u gornjem desnom uglu stranice
Kada se otvori nova stranica izaberite opciju „Registracija novog korisnika“ 
Popunite polja u formularu za prijavu. Obavezna polja su označena zvezdicom (*)
Selektujte „Registrujte se“ kako biste završili sa procesom kreiranja naloga."
 

Kako mogu da pristupim svom nalogu?

"Potrebno je da odete na web stranicu www.maxi.rs
Izaberete opciju „Prijava postojećeg korisnika“ koja se nalazi u gornjem desnom uglu stranice
Kada se otvori nova stranica upišite vašu email adresu (korisnično ime) i lozinku. Ako odaberete opciju „Zapamti me“ sistem će zapamtiti vaše informacije, tako da Vam pri sledećem prijavljivanju neće biti potrebno da upisujete sve ove informacije ponovo. "
 

Kako mogu da izmenim lične podatke na mom nalogu?

Da biste izmenili lične podatke na svom nalogu potrebno je da budete ulogovani, odete na sekciju "Dobro došli" a potom na "Uredi moj nalog" a onda na karticu "Moji podaci"
 

Kako mogu da se prijavim ili odjavim za primanje informacija o promo akcijama?

Ukoliko želite da se prijavtie ili odjavite za  primanje informacija o najnovijim akcijama i drugim dešavanjima u Maxi-ju, potrebno je da odete u sekciju "Moji podaci" a zatim "Željene opcije komunikacije" u okviru kojih možete označiti komunikaciju koju želite ili ne želite da primate.
 

Kako mogu da promenim adrese za isporuku na svom nalogu?

Da biste izmenili adrese na svom nalogu potrebno je da budete ulogovani, odete na sekciju "Dobro došli" a potom na "Uredi moj nalog" a onda na karticu "Moje adrese"
 

Kako mogu da dodam ili izbrišem omiljene radnje sa mog Maxi оnline naloga?

Da biste izmenili omiljene prodavnice na svom nalogu potrebno je da budete ulogovani, odete na sekciju "Dobro došli" a potom na "Uredi moj nalog" a onda na karticu "Omiljene prodavnice"
 

Kako mogu da dodam/izbrišem omiljene recepte sa mog naloga?

Da biste izmenili omiljene recepte na svom nalogu potrebno je da budete ulogovani, odete na sekciju "Dobro došli" a potom na "Uredi moj nalog" a onda na karticu "Moji recepti"
 

Ne mogu da se prijavim na moj nalog i ako su sve informacije koje sam upisao tačne.

Proverite još jednom da su sve infomacije koje ste upisali tačne. Pored toga možete da kliknete na opciju „Zaboravljena lozinka“ nakon čega ćete na e-mail adresu primiti instrukcije o promeni šifre.  Ako i dalje ne možete da pristupite nalogu kontaktirajte nas broj 0800 3537 030.
 

Ne mogu da se setim moje šifre. Kako mogu da saznam koja je?

Ako ste zaboravili vašu šifru, kliknite na opciju „Zaboravljena lozinka“ koja se nalazi na strani za prijavljivanje na nalog. Nakon nekoliko sekundi na e-mail adresu koju ste  ostavili kao kontakt primićete instrukcije kako da promenite Vašu šifru.
 

Kako mogu da promenim lozinku na svom nalogu?

Da biste izmenili lozinku na svom nalogu potrebno je da budete ulogovani, odete na sekciju "Dobro došli" a potom na "Uredi moj nalog" a onda na karticu "Promeni lozinku"
 

Šta su „spiskovi“ i kako se koriste?

Kreiranjem liste možete da sačuvate proizvode koje redovno kupujete kako ih ne bi svaki put iznova tražili. Takođe lista može da Vam služi u trenutku kada nemate dovoljno vremena za kupovinu na listi možete jednostano poručiti proizvode koje sve prethodno selektovali.
 

USLUGA PREUZIMANJE U RADNJI

Šta je preuzimanje u radnji?

Preuzimanje u radnji" je opcija vam omogućava da napravite porudžbinu online i da je preuzmete u željenoj radnji u odabrano vreme. 

U kojim prodavnicama je moguće preuzimanje online porudžbina?

"Prodavnice u kojima je moguće preuzimanje online porudžbina su:
- Maxi 177 - Šumadijske Divizije 24, Voždovac
- Maxi 137 - Gornjogradska 11a, Zemun
- Maxi 139 - Sarajevska 38a, Savski venac
- Tempo Ada - Obrenovački put 3, Čukarica"

Da li mogu da odaberem u kom terminu želim da preuzmem porudžbinu u radnji?

Da. Termin kada želite da preuzmete porudžbinu u radnji birate sami.

Koji su termini za preuzimanje porudžbina u radnji?

Robu možete naručiti za preuzimanje od ponedeljka do subote u sledećim terminima: 
 
12h-15h
15h-18h
18h-21h.

Koja je minimalna vrednost porudžbine za preuzimanje u radnji?

Minimalna vrednost porudžbine za preuzimanje u radnji je 2000 rsd.

Da li se usluga "Preuzimanje u radnji" naplaćuje?

Usluga "Preuzimanje u radnji" se ne naplaćuje.

Kako se preuzima roba u radnji?

Po dolasku  na obeleženo parking mesto, potrebno je da na interfonu uneste broj svoje porudžbine.

Kako mogu da platim porudžbinu za preuzimanje u radnji?

Porudžbine koje se preuzimanju u radnji se plaćaju prilikom preuzimanja platnim karticama.

Dodaj u spisak za kupovinu
Izgleda da još nemate spisak za kupovinu. Kliknite na dugme ispod da biste kreirali novu.
Ovaj proizvod je već uključen u ovaj spisak
Proizvod dodat u spisak