Dostava u vreme koje odabereš
Poruči do 21h za sledeće jutro
Donosimo teške artikle do tvojih vrata
Dodatni popusti za online kupovinu
Preskoči link
Maxi logoMaxi logo

Dobro došli

Moja stranica

Maxi Online novim kupcima poklanja 1000RSD na prvu online kupovinu u minimalnoj vrednosti od 5500RSD. Unesi kod QVMZ1000 i ostvari popust! Promo kod se može iskoristiti za dostavu u Beogradu, Novom Sadu i Pančevu do 31.10.2024.

O KompanijiKarijeraOtvorene pozicijeEkspert za unapređenje HR procesa

Mesto rada: Beograd, Belville


Postani Naš Ekspert za unapređenje HR procesa koji:


•    Usaglašava i povezuje procese Odeljenja nagrađivanja u domenu HRIS-a i digitalizacije osiguravajući kvalitet i usklađenost putem stalne kontrole
•    Odgovara za kontrolu HRIS procesa i obezbeđuje poštovanje standarda prilikom digitalizacije, funkcionalnim i procesnim izmenama u aplikacijama i pristupa sistemima u cilju osiguravanja najvišeg nivoa bezbednosti podataka o zaposlenima
•    Razvija procedure i radna uputstva u domenu HRIS ekspertize
•    Pruža savete i podršku saradnicima u vezi sa HRIS praksama, politikama i drugim srodnim temama
•    Usmerava i koordinira pripremu postavke dokumentacije vezane za HRIS procese
•    Predlaže i implementira aktivnosti u cilju povećanja efikasnosti, imajući ključnu ulogu u implementaciji i razvoju lokalnih HRIS projekata i projekata digitalizacije u HROD
•    Razvija informacione sisteme i procese za pružanje efikasne podrške zaposlenima u skladu sa pristupom "korisnik u fokusu"
•    Permanentno unapređuje HRIS funkcionalnosti u cilju kreiranja automatizovanih i efikasnijih procesa i maksimizacije tačnosti
•    Igra ključnu ulogu u implementaciji inicijativa i projekata Grupe na lokalnom nivou iz oblasti HRIS ekspertize
•    Izrađuje predlog budžeta za HRIS i ostale projekte i incijative sa ciljem unapređenja funkcionalnosti HR procesa


i poseduje:


•    Neophodan VII stepen stručne spreme, IT i druge
•    Radno iskustvo od mimimun 2 godine na istim ili sličnim poslovima
•    Odlično znanje engleskog jezika i MS Office paketa
•    Poznavanje programa: SAP, Success Factors, HRIS
•    Timski duh i dobru organizovanost
•    Veštine komuniciranja i prezentovanja
•    Inovativnost i proaktivnost


Ukoliko se prepoznaješ u ovoj ulozi – prijavi se uz slanje biografije putem linka https://posao.delhaize.rs/ do 10.01.2022. 
Dođi da zajedno kreiramo budućnost kupovine!


Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor. Napomena: Slanjem prijave, kandidat daje pristanak da kompanija njegove lične podatke obrađuje u postupku selekcije u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.