Za porudžbine iznad 3.500 RSD dostava samo 199 RSD
Dostava u vremenskim okvirima od 2h
Na teritoriji Beograda i Novog Sada
Širok asortiman
Preskoči link
Maxi logoMaxi logo

Dobro došli

Moja stranica
0

Maxi Online novim kupcima poklanja 1000 rsd na prvu online kupovinu u minimalnoj vrednosti od 5000 rsd. Unesi kod RGMF1000 i ostvari popust! Promo kod se može iskoristiti za dostavu u Beogradu, Novom Sadu i Pančevu do 10.03.2024.

O KompanijiKarijeraOtvorene pozicijeEkspert za unapređenje HR procesa

Mesto rada: Beograd, Belville


Postani Naš Ekspert za unapređenje HR procesa koji:


•    Usaglašava i povezuje procese Odeljenja nagrađivanja u domenu HRIS-a i digitalizacije osiguravajući kvalitet i usklađenost putem stalne kontrole
•    Odgovara za kontrolu HRIS procesa i obezbeđuje poštovanje standarda prilikom digitalizacije, funkcionalnim i procesnim izmenama u aplikacijama i pristupa sistemima u cilju osiguravanja najvišeg nivoa bezbednosti podataka o zaposlenima
•    Razvija procedure i radna uputstva u domenu HRIS ekspertize
•    Pruža savete i podršku saradnicima u vezi sa HRIS praksama, politikama i drugim srodnim temama
•    Usmerava i koordinira pripremu postavke dokumentacije vezane za HRIS procese
•    Predlaže i implementira aktivnosti u cilju povećanja efikasnosti, imajući ključnu ulogu u implementaciji i razvoju lokalnih HRIS projekata i projekata digitalizacije u HROD
•    Razvija informacione sisteme i procese za pružanje efikasne podrške zaposlenima u skladu sa pristupom "korisnik u fokusu"
•    Permanentno unapređuje HRIS funkcionalnosti u cilju kreiranja automatizovanih i efikasnijih procesa i maksimizacije tačnosti
•    Igra ključnu ulogu u implementaciji inicijativa i projekata Grupe na lokalnom nivou iz oblasti HRIS ekspertize
•    Izrađuje predlog budžeta za HRIS i ostale projekte i incijative sa ciljem unapređenja funkcionalnosti HR procesa


i poseduje:


•    Neophodan VII stepen stručne spreme, IT i druge
•    Radno iskustvo od mimimun 2 godine na istim ili sličnim poslovima
•    Odlično znanje engleskog jezika i MS Office paketa
•    Poznavanje programa: SAP, Success Factors, HRIS
•    Timski duh i dobru organizovanost
•    Veštine komuniciranja i prezentovanja
•    Inovativnost i proaktivnost


Ukoliko se prepoznaješ u ovoj ulozi – prijavi se uz slanje biografije putem linka https://posao.delhaize.rs/ do 10.01.2022. 
Dođi da zajedno kreiramo budućnost kupovine!


Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor. Napomena: Slanjem prijave, kandidat daje pristanak da kompanija njegove lične podatke obrađuje u postupku selekcije u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.