Dostava u vreme koje odabereš
Poruči do 21h za sledeće jutro
Donosimo teške artikle do tvojih vrata
Dodatni popusti za online kupovinu
Preskoči link
Maxi logoMaxi logo

Dobro došli

Moja stranica
0

Želimo da vas obavestimo da ćemo tokom Beogradskog maratona 28.04.2024. imati otežanu dostavu u pojedinim delovima grada. Zamolili bismo sve kupce za razumevanje i malo strpljenja. Sve porudžbine će biti isporučene na adrese u najkraćem roku.

Maxi Online novim kupcima poklanja 1000RSD na prvu online kupovinu u minimalnoj vrednosti od 6000RSD. Unesi kod TLXC1000 i ostvari popust! Promo kod se može iskoristiti za dostavu u Beogradu, Novom Sadu i Pančevu do 28.4.2024

O KompanijiKarijeraOtvorene pozicijeE-commerce specijalista za iskustvo potrošača

Mesto rada: Beograd, Belville - hybrid


Postani deo našeg tima koji je maloprodajni lider na tržištu!


Naš E-commerce specijalista za iskustvo potrošača (m/ž):


•    Odgovoran za kreativni komunikacijski sadrzaj na website-u – Komunicira sa kreativnom agencijom vezano za izradu kreativa za sajt i materijala za oglašavanje kroz sve mass media kanale komunikacije (pisanje brifa ka aganciji, uska saradnja sa marketing odeljenjem kompanije Delhaize)
•    Odgovoran za izradu profitabilnog mesečnog media plana – Komunicira sa media buying agencijom, prati, koriguje i menja plan u skladu sa potrebama posla/prodaje. 
•    Kreira i analizira izveštaje uz pomoć Adobe i Google analitike i drugih dostupnih alata za izveštavanje i analizu – Izrada mesečnih/nedeljnih izveštaja sa pregledom svih osnovnih KPIs, prodajnih rezultata, rezultata iz web analitike i marketinških kampanja.
•    Na osnovu podataka, zajedno sa komercijalnim timom Maxi Online-a, odgovoran za pravljenje i egzekuciju relevantong marketing plana za rast prodaje, privlačenje novih kupaca, povećanje frekvencije kupovine postoječih kupaca kao i veću konverziju.
•    Kontinuirano prati online tržište i izveštava o dešavanjima, učestvuje u realizaciji planova i aktivnosti vezanih za Online prodavnicu i zajedno sa menadžerom održava interne i eksterne partnerske odnose sa klijentima.
•    Rad sa alatima za komunikaciju/ privlačenje/ zadržavanje kupaca u cilju povećanja prodaje i privlačenja novih kupaca (Zoom analitika, Infobip itd...)
•    Obavlja i ostale poslove po nalogu neposrednog rukovodioca


i poseduje:


•   Neophodan VII stepen stručne spreme
•   Odlično znanje engleskog jezika i MS Office paketa
•   Poželjno 3 godine iskustva na istim ili slicnim pozicijama
•   Poželjno iskustvo u marketinskim agencijama ili iskustvo u radu sa marketinskim agencijama
•   Analitičnost, samostalnost u radu, inovativnost

 

Neki od benefita rada u Delhaize Serbia su:


•    Mogućnost građenja karijere u internacionalnoj kompaniji 
•    Popust u Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop&Go formatima 
•    Popusti za robu i usluge preko Klub benefita Delhaize Serbia 
•    Godišnji odmor veći od zakonskog minimuma

 

Ukoliko se prepoznaješ u ovoj ulozi, prijavi se uz slanje biografije putem linka https://posao.delhaize.rs/ do 06.10.2022. Dođi da zajedno kreiramo budućnost kupovine!
Izdvoj vreme i saznaj više o našoj Delhaize Serbia porodici, poseti Život u Delhaize Serbia!


Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor. Napomena: Slanjem prijave, kandidat daje pristanak da kompanija njegove lične podatke obrađuje u postupku selekcije u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
U procesu selekcije kandidati neće biti neposredno niti posredno diskriminisani u odnosu na zdravstveno stanje, odnosno invaliditet, pol, boju kože, starost, nacionalnu pripadnost, veroispovest, bračni status, seksualno ili političko opredeljenje, članstvo u različitim organizacijama ili neko drugo lično svojstvo.