U skladu sa globalnom strategijom Grupe Ahold Delhaize „Zajedno smo bolji“ februara 2017.godine Delez Srbija je predstavila novi strateški okvir. Razvijena od strane lidera kompanije, strategija definiše način poslovanja, svrhu, obećanja i vrednosti.
Naša svrha
Zajedno donosimo svežu inspiraciju za bolji život
Naša obećanja
Svakodnevno želimo da budemo bolji komšija zajednici u kojoj živimo i radimo, bolje mesto za rad za skoro 12.000 saradnika i bolje mesto za kupovinu za više od 1.200.000 kupaca mesečno.
Bolji komšija
Delez Srbija je najveći donator hrane u zemlji. Samo kroz društveno odgovorni projekat „Pomažemo da imaju i oni koji nemaju“ godišnje se donira više 1.000 t hrane. Kroz korporativno volontiranje, veliki broj aktivnosti u domenu zaštite životne sredine, podršku lokalnim zajednicama, kompanija svakog dana pokazuje brigu za okruženje.
Bolje mesto za rad
Kao jedan od pet najvećih poslodavaca u Srbiji, kompaniji su ljudi najvredniji resurs. Kroz korporativnu kulturu, razvoj zaposlenih, ali i kroz pružanje inkluzivnog i bezbednog radnog okruženja Delez Srbija svakog dana ulaže u svoje saradnike. Prepoznavanje i vrednovanje najboljih, njihov ravoj kroz Trening centar i Akademiju za poslovođe, ali i edukacija zaposlenih o važnosti zdrave ishrane, zajedno doprinose da samo tokom jedne godine u sistemu napreduje oko 350 saradnika.
Bolje mesto za kupovinu
Kupci su centar svih naših poslovnih odluka. Na rafovima Maxija, Tempa i Shop&Go prodavnica uvek ih očekuju sveži, pristupačni i inovativni proizodi, najbolja usluga, odlične cene i promocije.
Naše Vrednosti
- Smelost – Iniciramo promene, otvoreni smo, odvažni i inovativni
- Integritet – Radimo prave stvari i time zaslužujemo poverenje kupaca
- Timski rad – Zajedno preuzimamo odgovornost, sarađujemo i pobeđujemo
- Brižnost – Brinemo o kupcima, kolegama i zajednici u kojoj poslujemo
- Humor – Odmereni smo, čvrsto stojimo sa obe noge na zemlji i ne shvatamo sebe suviše ozbiljno