Dostava u vreme koje odabereš
Poruči do 21h za sledeće jutro
Donosimo teške artikle do tvojih vrata
Dodatni popusti za online kupovinu
Pravilnik Moj Maxi aktivacija

Organizator

Program lojalnosti potrošača (u daljem tekstu: Program), pod nazivom “Fanta gejming”, organizuje kompanija Coca-Cola HBC-Srbija d.o.o. Zemun (u daljem tekstu: Organizator)

Program se sprovodi u svrhu promocije proizvoda koje Organizator proizvodi.

 

Trajanje, svrha i mesto odvijanja programa

Program traje od 07.04.2025. godine do 01.06.2025. godine, uključujući oba datuma i odvija se u trgovinskim objektima objektima Maxi, Mega Maxi i Shop&Go, na području Republike Srbije, bez Kosova i Metohije, putem digitalne platforme Moj Maxi aplikacija (u daljem tekstu: Aplikacija).

 

Pravila Programa

U programu učestvuju sledeći Fanta proizvodi (u daljem tekstu: Fanta proizvodi):

  • Fanta Orange 0.5l
  • Fanta Orange 0.33l
  • Fanta Orange 0.25l
  • Fanta Orange 2l
  • Fanta Orange 1.5l
  • Fanta Orange 1l
  • Fanta Orange 2x2l
  • Fanta Orange 2x1.5l
  • Fanta Shokata 1.5l
  • Fanta Tropical Exotic 0.33l
  • Fanta Tropical Exotic 0.5l
  • Fanta Orange Zero 0.5l
  • Fanta Orange Zero 1.5l
  • Fanta Grožđe 0.5l
  • Fanta Grožđe 1.5l

U periodu od 07.04. do 01.06.2025. kupovinom bilo kojeg ukusa ili pakovanja Fanta proizvoda, nakon skeniranja Moj Maxi aplkacije, osvajaju se bodovi. Svaki potrošeni 1 RSD na Fanta proizvode u pomenutom periodu, donosi 1 bod u Moj Maxi Aplikaciji. Potrošač sa najviše osvojenih bodova će svake nedelje tokom trajanja promocije osvojiti vaučer za gejming opremu u iznosu od 50.000 RSD, dok će narednih 30 potrošača sa rang liste svake nedelje osvojiti gejming set. U slučaju da više potrošača osvoje jednak broj bodova, drugi kriterijum će biti vreme kada su poslednji bodovi osvojeni, odnosno, potrošač koji najbrže sakupi najveći broj bodova smatraće se dobitnikom nagrade.

Dobitnici nagrade će u Moj Maxi aplikaciji dobiti digitalni vaučer sa instrukcijama za ostavljanje podataka za isporuku nagrade na kućnu adresu:

 

Čestitamo, stekli ste pravo na Fanta gejming nagradu!

Molimo Vas da najranije nakon 5 radnih dana od momenta dobijanja ovog vaučera, a najkasnije do 12.06. kontaktirate Coca-Cola infoliniju putem imejl adrese promo.rs@cchellenic.com i pošaljete svoj barkod iz Moj Maxi Aplikacije, kao i podatke za isporuku nagrade na kućnu adresu: ime, prezime, kontakt telefon, adresa i broj, grad/opština, poštanski broj. Dobitnici koji ne pošalju podatke do naznačenog datuma, gube pravo na nagradu. Nagrade će biti poslate na kućne adrese u periodu između 23.06. i 18.07.2025.

 

Uživajte u gejmingu uz Fantu!

Promocija traje tačno 8 nedelja, i to:

  • Prva nedelja: od 07.04. do 13.04.2025. godine, uključujući i te datume;
  • Druga nedelja: od 14.04. do 20.04.2025. godine, uključujući i te datume;
  • Treća nedelja: od 21.04. do 27.04.2025. godine, uključujući i te datume;
  • Četvrta nedelja: od 28.04. do 04.04.2025. godine, uključujući i te datume;
  • Peta nedelja: od 05.05. do 11.05.2025. godine, uključujući i te datume;
  • Šesta nedelja: od 12.05. do 18.05.2025. godine, uključujući i te datume;
  • Sedma nedelja: od 19.05. do 25.05.2025. godine, uključujući i te datume;
  • Osma nedelja: od 26.05. do 01.06.2025. godine, uključujući i te datume.

Nagrade koje su predviđene za svaku nedelju su:

  • Glavna nedeljna nagrada za potrošača koji najbrže ostvari najveći broj bodova na nedeljnom nivou: vaučer za kupovinu gejming opreme u iznosu od 50.000RSD u Tehnomedia objektima;
  • Ostale nedeljne nagrade za potrošače koji na rang listi najbrže zauzmu mesta između 2. i 31. mesta, uključujući i ta mesta: gejming set koji se sastoji od miša, tastature, podloge za tastaturu i slušalica sa integisanim mikrofonom.

Sakupljeni bodovi u jednoj nedelji se poništavaju nakon završetka nedelje u kojoj su ostvareni. Dakle, bodovi ostvareni u tekućoj nedelji, važe isključivo za tu nedelju.

 

Žalbe i reklamacije

U cilju što ažurnijeg rešavanja eventualnih primedbi da su dostavljeni pokloni oštećeni, Organizator definiše ubrzanu proceduru rešavanja reklamacija, a kako sledi:

U roku od 3 dana od dana preuzimanja poklona, dobitnik se može javiti Organizatoru preko besplatne info linije 0800 11 22 33 radi Reklamacije, pri čemu je potrebno da izabere taster 1, a takođe može poslati slike oštećenog poklona na promo.rs@cchellenic.com.

Ukoliko je reklamacija opravdana, i ukoliko želi da mu oštećeni poklon bude zamenjen, dobitnik je dužan da pošalje oštećeni poklon na adresu Organizatora sa svojim podacima, nakon čega će mu Organizator dostaviti novi poklon.

Ova procedura ne utiče na prava dobitnika definisana propisima o zaštiti potrošača.


Mogućnost prekida Programa

Program može biti prekinut u slučaju nastupanja okolnosti za koje Organizator nije odgovoran, odnosno, koje nije mogao da spreči ili otkloni.

U slučaju prekida programa, učesnici će biti obavešteni putem sredstava javnog informisanja ili putem Moj Maxi Aplikacije.

 

Odgovornost

Organizator ne preuzima odgovornost za bilo kakvu štetu koja nastane zloupotrebom ovog Programa, a koja se na taj način od strane učesnika ili trećih lica nanese bilo drugim učesnicima Programa, bilo trećim licima.
 

Mogućnost izmene pravila Programa

Organizator zadržava pravo da napravi određene izmene u pravilima Programa iz tehničkih, poslovnih ili razloga vezanih za javnost, bez diranja u stečena prava učesnika, kao i da u slučaju više sile obustavi odvijanje Programa.

U slučaju bilo kakavih promena, Organizator će obavestiti učesnike putem Moj Maxi aplikacije.