Dostava u vreme koje odabereš
Poruči do 21h za sledeće jutro
Donosimo teške artikle do tvojih vrata
Dodatni popusti za online kupovinu

Maxi Online novim kupcima poklanja 1000RSD na prvu online kupovinu u minimalnoj vrednosti od 6000RSD. Unesi kod QVMZ1000 i ostvari popust! Promo kod se može iskoristiti za dostavu u Beogradu, Novom Sadu i Pančevu do 30.4.2025.

Želimo da vas obavestimo da kompanija Delez Srbija nije organizator promotivnih akcija koje se ovih dana pojavljuju na društvenim mrežama. Opširnije o primerima ovakvih promocija na linku.

French Bull putni program: molim te da pre potvrđivanja kupovine na odabranom artiklu uneseš u napomeni boju artikla koju želiš, ili da nakon potvrđene porudžbine kontaktiraš call centar 0800 3537 030 i dostaviš istu informaciju – ovo se odnosi samo na artikle kod kojih postoje varijacije u pogledu boje.

pravilnik-moj-maxi

Organizator

Program lojalnosti potrošača (u daljem tekstu: Program), pod nazivom “Uživaj uz Fuzetea i osvoji ranac”, organizuje kompanija Coca-Cola HBC-Srbija d.o.o. Zemun (u daljem tekstu: Organizator).

Program se sprovodi u svrhu promocije proizvoda koje Organizator proizvodi.

Trajanje, svrha i mesto odvijanja programa

Program traje od 09.04.2025. godine do 06.05.2025. godine, uključujući oba datuma i odvija se u trgovinskim objektima objektima Maxi, Mega Maxi i Shop&Go, na području Republike Srbije, bez Kosova i Metohije, putem digitalne platforme Moj Maxi aplikacija (u daljem tekstu: Aplikacija).

Pravila Programa

U programu učestvuju sledeći Fuzetea proizvodi (u daljem tekstu: Fuzetea proizvodi):

  • Fuzetea breskva 0.5l
  • Fuzetea breskva 1.5l
  • Fuzetea limun 0.5l
  • Fuzetea limun 1.5l
  • Fuzetea šumsko voće 0.5l
  • Fuzetea šumsko voće 1.5l
  • Fuzetea višnja zova 0.5l
  • Fuzetea višnja zova 1.5l

U periodu od 09.04. do 06.05.2025. kupovinom bilo kojeg ukusa ili pakovanja Fuzeta proizvoda, nakon skeniranja Moj Maxi aplkacije, osvajaju se bodovi. Svaki potrošeni 1 RSD na Fuzetea proizvode u pomenutom periodu, donosi 1 bod u Moj Maxi Aplikaciji. Prvih 30 potrošača sa rang liste će svake nedelje osvojiti ranac za planinarenje. U slučaju da više potrošača osvoje jednak broj bodova, drugi kriterijum će biti vreme kada su poslednji bodovi osvojeni, odnosno, potrošač koji najbrže sakupi najveći broj bodova smatraće se dobitnikom nagrade.

Dobitnici nagrade će u Moj Maxi aplikaciji dobiti digitalni vaučer sa instrukcijama za ostavljanje podataka za isporuku nagrade na kućnu adresu:

Čestitamo, stekli ste pravo na Fuzetea ranac za planinarenje!

Molimo Vas da nakon 5 radnih dana od momenta dobijanja ovog vaučera, a najkasnije do 12.05. kontaktirate Coca-Cola infoliniju putem imejl adrese promo.rs@cchellenic.com i pošaljete svoj barkod iz Moj Maxi Aplikacije, kao i podatke za isporuku nagrade na kućnu adresu: ime, prezime, kontakt telefon, adresa i broj, grad/opština, poštanski broj. Dobitnici koji ne pošalju podatke do naznačenog datuma, gube pravo na nagradu. Nagrade će biti poslate na kućne adrese u periodu između 20.05. i 03.06.2025.

Uživajte u putovanjima i avanturama uz Fuzetea!

 

Promocija traje tačno 4 nedelje, i to:

  • Prva nedelja: od 09.04. do 15.04.2025. godine, uključujući i te datume;
  • Druga nedelja: od 16.04. do 22.04.2025. godine, uključujući i te datume;
  • Treća nedelja: od 23.04. do 29.04.2025. godine, uključujući i te datume;
  • Četvrta nedelja: od 30.04. do 06.05.2025. godine, uključujući i te datume.

Nagrada koja je predviđena za 30 potrošača sa najviše sakupljenih bodova za svaku nedelju je Fuzetea ranac za planinarenje.

Sakupljeni bodovi u jednoj nedelji se poništavaju nakon završetka nedelje u kojoj su ostvareni. Dakle, bodovi ostvareni u tekućoj nedelji, važe isključivo za tu nedelju.

Žalbe i reklamacije

U cilju što ažurnijeg rešavanja eventualnih primedbi da su dostavljeni pokloni oštećeni, Organizator definiše ubrzanu proceduru rešavanja reklamacija, a kako sledi:

U roku od 3 dana od dana preuzimanja poklona, dobitnik se može javiti Organizatoru preko besplatne info linije 0800 11 22 33 radi Reklamacije, pri čemu je potrebno da izabere taster 1, a takođe može poslati slike oštećenog poklona na promo.rs@cchellenic.com.

Ukoliko je reklamacija opravdana, i ukoliko želi da mu oštećeni poklon bude zamenjen, dobitnik je dužan da pošalje oštećeni poklon na adresu Organizatora sa svojim podacima, nakon čega će mu Organizator dostaviti novi poklon.

Ova procedura ne utiče na prava dobitnika definisana propisima o zaštiti potrošača.

Mogućnost prekida Programa

Program može biti prekinut u slučaju nastupanja okolnosti za koje Organizator nije odgovoran, odnosno, koje nije mogao da spreči ili otkloni.

U slučaju prekida programa, učesnici će biti obavešteni putem sredstava javnog informisanja ili putem Moj Maxi Aplikacije.

Odgovornost

Organizator ne preuzima odgovornost za bilo kakvu štetu koja nastane zloupotrebom ovog Programa, a koja se na taj način od strane učesnika ili trećih lica nanese bilo drugim učesnicima Programa, bilo trećim licima.


Organizator takodje zadržava pravo izmene tehničke specifikacije poklona tj. prezentovane slike poklona ili navedenog modela i njihovi opisi nisu obavezujući.
 

Mogućnost izmene pravila Programa

Organizator zadržava pravo da napravi određene izmene u pravilima Programa iz tehničkih, poslovnih ili razloga vezanih za javnost, bez diranja u stečena prava učesnika, kao i da u slučaju više sile obustavi odvijanje Programa.

U slučaju bilo kakavih promena, Organizator će obavestiti učesnike putem Moj Maxi aplikacije.