Za porudžbine iznad 3.500 RSD dostava samo 199 RSD
Dostava u vremenskim okvirima od 2h
Na teritoriji Beograda i Novog Sada
Širok asortiman
Preskoči link
Maxi logoMaxi logo

Dobro došli

Moja stranica
0
Povećanje zarada zaposlenih u prodavnicama Delez Srbije

Povećanje zarada zaposlenih u prodavnicama Delez Srbije 

Kompanija Delez, povodom natpisa o smanjenju zarada zaposlenih i potpune informisanosti obaveštava javnost:  

Sve operativne pozicije u maloprodaji u našem sistemu će od 1.januara 2022.godine imati više zarade, a na taj način i 95 odsto kolega u prodavnicama viša primanja. 

Najveći broj naših kolega iz maloprodaje, i to čak 95 odsto njih,će nakon 1.januara 2022. godine imati više zarade, a promena zahtevane minimalne stručne spreme za poziciju prodavac, koja je obuvaćena novim Aneksom ugovora o radu ne utiče niti na zarade, niti na doprinose koji se plaćaju za penzijsko i invalidsko osiguranje. 

Evaluacija radnog učinka i performansi koju je sprovela kompanija je pokazala da se 35 odsto kolega u maloprodaji dodatno ističe i njima je ovim Aneksom regulisano još jedno, dodatno, povećanje zarade koje će nastupiti od 1.juna 2022.godine. 

Kompanija je u 2022. godini opredelila značajna sredstva kojima će tokom godine uticati na benefite i zadovoljstvo zaposlenih u sistemu maloprodaje. Navedena izmena zahtevane minimalne stručne spreme isključivo ima za cilj povećanje obima zaposlenosti i mogućnost prijave većeg broja kandidata na poziciju prodavca, a u skladu je sa novim operativnim modelom kompanije i sistematizacijom radnih mesta. Za sve naše zaposlene koji poseduju više nivoe stručne spreme, prava iz radnog odnosa i kompenzacije nisu ni na koji način ugroženi promenom minimalno zahtevane stručne spreme. Takođe, prednost svih zaposlenih sa višim nivoom stručne spreme od zahtevane za poziciju prodavca, ogleda se u mogućnosti napredovanja unutar kompanije, na odgovornije i rukovodeće pozicije gde je viši nivo stručne spreme zahtevan kao uslov, a sve u skladu sa karijernim planom u našim prodavnicama. 

Novom sistematizacijom radnih mesta kompanija želi da utiče na veći odziv kandidata koji žele da rade u trgovini, a koji će proći sve potrebne obuke počevši od uvodnog treninga, preko programa obuka za praktičan rad na mestu prodavca, do stručnog osposobljavanja i prekvalifikacija organizovanih od strane kompanije.