• Pronalaženje prodavnice

Najčešća pitanja

Pobedio sam ali mi nije stigao SMS?

A) Proverite da li je broj mobilnog telefona koji ste uneli u aplikaciju tačan. Možete proveriti klikom na meni u gornjem levom uglu aplikacije. U slučaju da broj nije tačan, nećete moći da preuzmete nagradu a SMS će biti poslat na broj koji ste uneli.
 
B) Ako ste uneli tačan broj a nije Vam stigao SMS, molimo Vas da pozovete call centar na broj 0800 3537 030 i zatražite da Vam se SMS pošalje ponovo. Potrebno je da Call centru potvrdite svoj tačan broj telefona.
 
C) Budite strpljivi jer se može desiti da treba da prođe određeno vreme dok dobijete SMS. Svi pobednici su registrovani u našem sistemu pa nećemo propustiti da Vas nagradimo.
 
 

Čim uđem u igricu, prikazuje mi da sam već igrao danas

A) Proverite da li imate internet konekciju. Ako u trenutku kada ste pristupili igrici niste imali internet konekciju a igrica se učitavala u pozadini (dok niste bili u pretraživaču u kojem je otvorena igrica), biće registrovano kao da ste već odigrali.
 
B) Možda ste danas već igrali. Molimo vas pokrenite igricu sutra (ili nakon ponoći).
 
C) Možda ste koristili link koji Vam je neko prosledio. U tom slučaju, pristupite meniju u gornjem desnom uglu i resetujte broj mobilnog telefona.
 
D) Moguće je da ste uneli pogrešan broj mobilnog telefona. Resetujte broj u meniju.
 
E) Incognito pretraživanje Vam je uključeno u browseru. Molimo Vas isključite i pokušajte ponovo.
 
F) “Kolačići” u pretraživaču su Vam isključeni. Dozvolite korišćenje “cookies” a zatim probajte ponovo.
 
 

Ne mogu da iskoristim nagradni kod u MAXI ili Shop & Go radnji

A) Proverite da li imate internet konekciju. Ako ste dobili SMS a ne možete otvoriti kod, pozovite Call Centar.
 
B) Kod je istekao. Od dobijanja koda imate 72 časa da ga iskoristite, nakon tog roka neće više biti validan.
 
C) Kod je već iskorišćen. Jednom korišćen kod se više ne može iskoristiti.
 

Gde nagrade mogu biti preuzete?

Svoju nagradu možete preuzeti u bilo kom MAXI ili Shop & Go objektu. Preuzmite nagradu sa police i odnesite kasiru, zajedno sa drugim proizvodima ako ste ih kupili. Zatim pokažite kasiru i kod koji ste dobili i time ostvarujete pravo na nagradu. 
 
U koliko nagradu niste mogli da nađete u objektu koji ste posetili, molimo Vas da probate u bilo kom drugom. 
 

Da li mogu da uzmem neki drugi proizvod umesto svoje nagrade?

Na žalost, ne. Ne možete zameniti svoju nagradu za drugu, kao ni za novac.

U Vašem objektu mi je rečeno da moram da platim za svoju nagradu?

A) Molimo Vas proverite da li je proizvod koji ste uzeli odgovarajući. Gramaža, mililitraža, ukus, boja, pakovanje moraju biti isti kao u što je opisano u obaveštenju. U nastavku je spisak svih nagrada u ovoj igri:
 
1 Fanta Orange 1,5l
2 Biskvit Jaffa 150g
3 Bref Power Aktiv Pine
4 Krem Eurocrem folija 100g
5 Kafa mlevena Doncafe Moment 100g
6 Instant sok oranž Cedevita 200g
 
 
B) Kao što je slučaj kod svake tehnologije, greške su moguće. Najiskrenije se izvinjavamo i molimo Vas da pozovete Call Centar i obavesti te ih o proizvodu koji ste dobili i na koji način je nastala greška. Pomoćićemo Vam da dobijete svoju nagradu.
 
 

Ne mogu pronaći svoju nagradu u radnji?

Molimo Vas pitajte zaposlene u radnji da Vam pomognu. U slučaju da proizvod nije dostupan u tom objektu, molimo Vas posetite bilo koji drugi.

Ne mogu da otvorim link iz SMS-a!

A. Proverite internet konekciju. Morate biti konektovani na stabilnu internet konekciju kako biste otvorili link.
 
B. Pokušajte da iskopirate kod iz SMS-a u pretraživač na vašm telefonu (Internet Explorer, Chrome, Safari...). Neki telefoni neće prepoznati link iz SMS-a automatski pa je potrebno da ručno unesete adresu kopiranjem u pretraživač
 
C. Proverite da li ste ulogovani u igricu brojem telefona na koji ste primili SMS
 

Moja pozicija na rang listi je niža od 1000 (999 ili manja) ali piše da nisam osvojio nagradu?

A. Proverite internet konekciju. Morate biti konektovani na stabilnu internet konekciju kako bi se rang lista pravilno ažurirala
 
B. Moguće da je došlo do greške u ažuriranju rang liste, postoji određeno vreme koje je potrebno informaciji da stigne od servera do vašeg telefona. U isto vreme igra više hiljada igrača pa se pozicije menjaju jako brzo. Moguće je da se Vaša pozicija promenila dok se sistem ažurirao. Svakako, poziovom call centra možete dobiti uvid u Vašu tačnu poziciju nakon zatvaranja rang liste.
 

Dodaj u spisak za kupovinu
Izgleda da još nemate spisak za kupovinu. Kliknite na dugme ispod da biste kreirali novu.
Ovaj proizvod je već uključen u ovaj spisak
Proizvod dodat u spisak