Dostava u vreme koje odabereš
Poruči do 21h za sledeće jutro
Donosimo teške artikle do tvojih vrata
Dodatni popusti za online kupovinu
coca-cola-rostiljska-kolekcija

Organizator

Program lojalnosti potrošača (u daljem tekstu: Program), pod nazivom “Coca-Cola roštiljska kolekcija“, organizuje kompanija Coca-Cola HBC-Srbija d.o.o. Zemun (u daljem tekstu: Organizator) putem Moj Maxi Aplikacije (u daljem tekstu: Aplikacija).

Program se sprovodi u svrhu promocije proizvoda koje Organizator proizvodi.

Trajanje, svrha i mesto odvijanja programa

Program traje od 14.05.2025. godine do isteka zaliha, a najkasnije do 24.06.2025. godine, uključujući oba datuma, i realizuje se u prodajnim objektima Maxi, Mega Maxi i Shop&Go na teritoriji Republike Srbije, izuzev Kosova i Metohije, putem digitalne platforme Moj Maxi aplikacija.

Pravila Programa

U programu učestvuju sledeći Coca-Cola, Fanta i Sprite proizvodi (u daljem tekstu: Coca-Cola proizvodi):

  • Coca-Cola limenka 0,33l
  • Coca-Cola limenka multipack 4x0.33l
  • Coca-Cola 0,5l
  • Coca-Cola 1l PCT
  • Coca-Cola 1,5 PCT
  • Coca-Cola generic 2l
  • Coca Cola Zero limenka 0.33l
  • Coca-Cola Zero limenka multipack 4x0.33l
  • Coca Cola Zero pet 0.5l
  • Coca Cola Zero 1l
  • Coca-Cola Zero 1.5L PCT
  • Coca Cola Zero generic 2l
  • Coca Cola Tresnja 0.5l PCT
  • Coca Cola Tresnja
  • Coca Cola Tresnja 1.5l PCT
  • Coca-Cola Lime 0.33
  • Coca-Cola Lime 0.5
  • Coca-Cola Lime 1.5
  • Fanta Orange 0.33l
  • Fanta Orange 0.5l
  • Fanta Orange 1.5l
  • Fanta Orange generic 2l
  • Fanta Orange Zero 1.5l
  • Fanta orange zero 0,5l PCT
  • Fanta Shokata 1.5l
  • Fanta Shokata 0,5l PCT
  • Fanta Tropical 0.5l
  • Fanta Tropical 0.33l
  • Fanta Grozdje 1.5
  • Fanta Grozdje 0.5
  • Sprite 0.33l
  • Sprite 0.5l
  • Sprite 1.5l

Kupovinom bilo kog pakovanja ili ukusa Coca-Cola proizvoda u periodu od 14.05.2025. do isteka zaliha, a najkasnije do 24.06.2025. godine, uz skeniranje Moj Maxi aplikacije na kasi, potrošač sakuplja poene. Svaki kupljeni proizvod donosi 2, 3 ili 12 poena, u zavisnosti od pakovanja. Sakupljeni poeni se prikazuju u Moj Maxi aplikaciji u sekciji “Kuponi”. Kada potrošač sakupi dovoljan broj poena za neki od poklona iz Coca-Cola roštiljske kolekcije, ostvaruje pravo na poklon. Potrošač ima pravo da preuzme od svakog poklona najviše tri komada. Nakon odabira poklona u aplikaciji i dobijanja digitalnog vaučera, potrošač mora da unese podatke za isporuku poklona na sajtu delhaize.porucipoklon.rs. Za uspešno poručivanje poklona, potrošač je dužan da unese sledeće podatke:

  • Moj Kod broj iz sekcije Moj Kod u Moj Maxi aplikaciji,
  • ime i prezime,
  • kontakt telefon (u formatu 06xxxxxxxx),
  • tačnu adresu i broj,
  • grad ili opštinu,
  • poštanski broj,
  • e-mail adresu.

Podaci za isporuku unose se samo jednom i važe za sve naredne porudžbine poklona. Nakon što se podaci unesu, nije ih moguće menjati. Po uspešnom unosu, potrošač će dobiti potvrdu koju je potrebno sačuvati. Pokloni će biti dostavljani na prijavljenu adresu, putem Pošte Srbije, u skladu sa pravilima njihove dostave. Uručenje poklona vrši se isključivo lično, poklon ne može preuzeti drugo lice. Ukoliko potrošač unese podatke na sajtu delhaize.porucipoklon.rs, a nije stekao pravo na poklon, poklon neće biti isporučen.

Dobitnici nagrade će u Moj Maxi aplikaciji dobiti digitalni vaučer sa instrukcijama za ostavljanje podataka za isporuku nagrade na kućnu adresu:

Čestitamo, stekli ste pravo na poklon iz roštiljske kolekcije!


Molimo vas da u periodu od 14.05. do 29.06.2025. godine unesete podatke za isporuku poklona na sajtu delhaize.porucipoklon.rs. Potrebno je da unesete svoj Moj Kod iz sekcije Moj Kod u Moj Maxi aplikaciji, kao i sledeće podatke: ime i prezime, kontakt telefon, adresu i broj, grad ili opštinu, poštanski broj i e-mail adresu. Poklon će vam biti isporučen na prijavljenu adresu najkasnije do 31.08.2025. godine.
Dobitnici koji ne unesu podatke do navedenog datuma gube pravo na poklon.

UŽIVAJTE U COCA-COLA ROŠTILJSKOJ KOLEKCIJI!“

Promocija traje tačno 6 nedelja. Poručivanje poklona je moguće do 29.06.2025. godine.

Pokloni koji su predviđeni za promociju su:

Duboka šerpa

700 komada

Tava

1000 komada

Pekač

1000 komada

Tepsija

100 komada

Set čaša 4 kom.

700 komada

Električni roštilj

50 komada

Roštilj

50 komada

Kecelja sa priborom

150 komada

Frižider torba

150 komada

Broj poena koji je potreban da bi se ostvarilo pravo na poklon su:

Duboka šerpa

75 poena

Tava

75 poena

Pekač

70 poena

Tepsija

45 poena

Set čaša 4 kom.

30 poena

Električni roštilj

180 poena

Roštilj

250 poena

Kecelja sa priborom

53 poena

Frižider torba

45 poena

Coca-Cola proizvodi koji učestvuju nose sledeće poene:

Coca-Cola limenka 0,33l

3

Coca-Cola limenka multipack 4x0.33l

12

Coca-Cola 0,5l

3

Coca-Cola 1l PCT

2

Coca-Cola 1,5 PCT

3

Coca-Cola generic 2l

2

Coca Cola Zero limenka 0.33l

3

Coca-Cola Zero limenka multipack 4x0.33l

12

Coca Cola Zero pet 0.5l

3

Coca Cola Zero 1l

2

Coca-Cola Zero 1.5L PCT

3

Coca Cola Zero generic 2l

2

Coca Cola Tresnja 0.5l PCT

3

Coca Cola Tresnja

3

Coca Cola Tresnja 1.5l PCT

3

Coca-Cola Lime 0.33

3

Coca-Cola Lime 0.5

3

Coca-Cola Lime 1.5

3

Fanta Orange 0.33l

3

Fanta Orange 0.5l

3

Fanta Orange 1.5l

3

Fanta Orange generic 2l

2

Fanta Orange Zero 1.5l

3

Fanta orange zero 0,5l PCT

3

Fanta Shokata 1.5l

3

Fanta Tropical 0.5l

3

Fanta Tropical 0.33l

3

Fanta Grozdje 1.5

3

Fanta Grozdje 0.5

3

Sprite 0.33l

3

Sprite 0.5l

3

Sprite 1.5l

3

 

 

Sakupljeni poeni se poništavaju nakon što izaberete poklon. Potrošač ima pravo da 3 puta naruči isti poklon.

Žalbe i reklamacije

U cilju što ažurnijeg rešavanja eventualnih primedbi da su dostavljeni pokloni oštećeni, Organizator definiše ubrzanu proceduru rešavanja reklamacija, a kako sledi:

U roku od 3 dana od dana preuzimanja poklona, dobitnik se može javiti Organizatoru preko besplatne info linije 0800 11 22 33 radi Reklamacije, pri čemu je potrebno da izabere taster 1, a takođe može poslati slike oštećenog poklona na promo.rs@cchellenic.com.

Ukoliko je reklamacija opravdana, i ukoliko želi da mu oštećeni poklon bude zamenjen, dobitnik je dužan da pošalje oštećeni poklon na adresu Organizatora sa svojim podacima, nakon čega će mu Organizator dostaviti novi poklon.

Ova procedura ne utiče na prava dobitnika definisana propisima o zaštiti potrošača.


Mogućnost prekida Programa

Program može biti prekinut u slučaju nastupanja okolnosti za koje Organizator nije odgovoran, odnosno, koje nije mogao da spreči ili otkloni.

U slučaju prekida programa, učesnici će biti obavešteni putem sredstava javnog informisanja ili putem Moj Maxi Aplikacije.
 

Odgovornost

Organizator ne preuzima odgovornost za bilo kakvu štetu koja nastane zloupotrebom ovog Programa, a koja se na taj način od strane učesnika ili trećih lica nanese bilo drugim učesnicima Programa, bilo trećim licima.


Organizator takodje zadržava pravo izmene tehničke specifikacije poklona tj. prezentovane slike poklona ili navedenog modela i njihovi opisi nisu obavezujući.
 

Mogućnost izmene pravila Programa

Organizator zadržava pravo da napravi određene izmene u pravilima Programa iz tehničkih, poslovnih ili razloga vezanih za javnost, bez diranja u stečena prava učesnika, kao i da u slučaju više sile obustavi odvijanje Programa.

U slučaju bilo kakavih promena, Organizator će obavestiti učesnike putem Moj Maxi aplikacije.