Delez Srbija osvojila nagradu za humanitarni rad

Magazin Diplomacy&Commerce, publikacija londonskog časopisa “The Economist”, dodelio je kompaniji Delez Srbija nagradu za humanitarni rad i društveno odgovorni projekat “Pomažemo da imaju i oni koji nemaju”:

 

Ova nagrada se dodeljuje prvi put i namenjena je pojedincima, kompanijama i organizacijama koje su se istakle u humanitarnom radu, CSR aktivnostima, spajanju biznisa i edukacije, kulture i sporta, te doprinosu unapređenja uslova poslovanja, bilateralne saradnje, civilnog društva kao i privrednog ambijenta.

 

Projekat “Pomažemo da imaju i oni koji nemaju” obezbedjuje svakodnevni obrok za više od 8.000 najsiromašnijih građana Srbije. Realizuje u 33 grada u Srbiji i uključeno je 175 Maxi, Tempo i Shop&Go prodavnica i 60 humanitarnih organizacija.

 

Žiri su činili eminentni predstavnici poslovne javnosti: Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije, Vladimir Vučković, član Fiskalnog saveta Srbije, Robert Čoban, predsednik Color Press Grupe, i direktorka Diplomacy&Commerce magazina, Ruža Ristanović.