• Pažljivo biramo i brinemo o svežini proizvoda
  • Asortiman od preko 15.000 artikala
  • Cene i promocije iste kao u Maxi radnjama
  • Besplatna dostava u terminu koji sami birate
  • Brza kupovina
  • Spiskovi  

NAŠI DOGAĐAJI

Budite u toku sa najnovijim informacijama iz naše kompanije.

OSTANI KOD KUĆE I DAJ SNAGU
 
Brend Pantene i Ženski centar „Milica“ su, uz podršku kompanije Delez Srbija, 01. marta 2019. pokrenuli kampanju „Daj snagu“. Ideja ove kampanje je da se pruži snaga ženama i obezbedi lakši prolazak kroz težak životni period u procesu hemioterapije. Cilj je da se prikupljanjem kose od donatora i pravljenjem perika od prirodne kose da podrška i pomoć ženama koje su izgubile kosu tokom lečenja. Do sada je napravljeno 25 perika, a mnoge su već dodeljene korisnicama.
 
Usled novonastale situacije u zemlji, doniranje i slanje kose je trenutno obustavljeno iz bezbednosno-zdravstvenih razloga. U ovom trenutku, jedini preostali vid donacije kampanji jeste kroz kupovinu Pantene proizvoda u Delez objektima.
Sada je najvažnije da damo snagu jedni drugima i da iz ovoga izađemo jači.
O nastavku kampanje ćemo vas blagovremeno obavestiti.
 
Do tada, ostani kod kuće i na taj način DAJ SNAGU.
 

ZAŠTITA KONKURENCIJE U SRBIJI NA KOPAONIK BIZNIS FORUMU
 
Koliko je zaštita konkurencije bitan tržišni aspekt, kao i na koji način korporativni sektor pristupa ovoj temi – samo su neke od tema koje su pokrenute na panelu „Zaštita konkurencije u Srbiji“ održanom na 27.Kopaonik biznis forumu.
 
Komisija za zaštitu konkurencije u narednom periodu, kako je istaknuto, biće usmerena ka realizaciji projekata edukacije tržišta, pre svega malih i srednjih preduzeća, a u saradnji sa međunarodnim organizacijama, istakao je u uvodnoj reči na panelu Nebojša Perić, predsednik Komisije za zaštitu konkurencije.
 
Poslovni i strateški imperativ kompanije Delez Srbija je održivo poslovanje u svim aspektima, od realizacije projekata u oblasti zaštite životne sredine i poštovanja prava zaposlenih, do poslovanja koje je u potpunosti usklađeno sa pravnom regulativom.
„Tema zaštite konkurencije izuzetno je bitna za našu kompaniju i jako nam je važno da kolege razumeju, ali i u svom svakodnevnom poslovanju primenjuju sve njene aspekte i razumeju njenu važnost. U prethodnom periodu smo za zaposlene organizovali brojne obuke i radionice, ali i interaktivne elektronske treninge i naš sistem je u potpunosti usklađen sa zakonskom regulativom“, istakla je Milana Jević Gledović, potpredsednica za pravne poslove i zaštitu resursa, na početku panela.  
 
Milana je istakla na panelu važnost poverenja koje dolazi od strane kupaca i strateških partnerstava koje kompanija gradi godinama unazad sa dobavljačima, kako lokalno, tako i na globalnom nivou.
 
Na panelu koji je vodio redovni profesor Ekonomskog fakulteta Dragan Lončar predstavljene su studije slučaja iz oblasti ekskluzivnih ugovora, politike formiranja cena i rabata. 
O zaštiti konkurencije u Srbiji pričali su Milana Jević Gledović, potpredsednica za pravne poslove i zaštitu resursa, Delez Srbije, Nebojša Perić, predsednik Komisije za zaštitu konkurencije, Marko Jović, Vip mobile, Miljan Kavedžić, JTI.
 

Always i Delez Srbija nastavljaju da podržavaju žene i devojčice u košarci
 
Always je i ove godine prepoznao važnost učešća žena u sportu, stoga će kupovinom bilo kog pakovanja Always Platinum uložaka u Maxi, Tempo i Shop&Go prodavnicama, P&G obezbediti donaciju košarkaškim klubovima Radivoj Korać i ŽKK Girl Basket kako bi podržao njihov uspeh. 
 
Kako bi se obeležilo partnerstvo između brenda Always, kompanije Delez Srbija, kluba Radivoj Korać i novog ŽKK Girl Basket kluba, održan je simboličan košarkaški turnir u kome su učestvovali, osim devojaka iz klubova i zaposleni kompanije. Ženski timovi ŽKK Girl Basket i ŽKK Radivoj Korać suočili su se u petnaestominutnim mečevima kako bi zajedničkim snagama pokazali da samopouzdanje uvek pobeđuje. Tokom šest mečeva devojke su pokazale koliko su timski duh i istrajnost važni za napredovanje u sportu, ali i u životu.
 
Motivisan uspehom ženskih juniorskih timova, Always nastavlja da ohrabruje devojčice koje se bave košarkom da budu jake, nezavisne, zdrave i aktivne u sportu. Kako je košarka sve više zastupljena u našem društvu, a žene sportisti predstavljaju uzor devojčicama širom sveta, Always poziva sve da se pridruže akciji kako bi promenili pravila i zadržali devojke u sportu. 
 
Prilikom kupovine Always Platinum proizvoda u Maxi, Tempo i Shop&Go prodavnicama u Srbiji od 1. februara do 29. februara 2020. godine doprinosite ukupnoj sponzorskoj donaciji ženskim košarkaškim ekipama ŽKK Girl Basket i ŽKK Radivoj Korać.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

DODELJENE TRADICIONALNE NAGRADE PO IZBORU MAGAZINA PC PRESS
MAXI APLIКACIJA NAJBOLJA U 2019. GODINI

 
Mobilna aplikacija kompanije Delez Srbija „Maxi Shop“ proglašena je za najbolju u ovoj kategoriji za prethodnu godinu, po izboru magazina PC Press. Stručni žiri ovog magazina je na tradicionalnom izboru najboljih platformi, portala i sajtova  uvrstio ovu aplikaciju među najbolje online platforme za 2019. godinu. Prema mišljenju žirija, aplikacija savršeno obavlja svoj zadatak i tokom 2019. godine značajno je napredovala, pa je i zaslužila titulu pobednika.

Na svečanosti u Skupštini Grada Beograda uručene su nagrade za najbolja online dostignuća u svim formatima koji su pozitivno uticali na kvalitet života i kvalitet korišćenja interneta.

„Кao kompanija strateški smo posvećeni da svakim danom budemo bolje mesto za kupovinu i da našim kupcima, pored vrhunskog kvaliteta asortimana omogućimo i kvalitetnu uslugu. Maxi Shop aplikacija omogućava jednostavnu, brzu i laku nabavku namirnica našim kupcima. Drago nam je da su upravo naši kupci, ali i stručna javnost prepoznali sve prednosti koje aplikacija omogućava“, rekla je Aleksandra Marić, menadžer kategorije za e commerce kompanije Delez Srbija.

Na tradicionalnoj dodeli priznanja PC press je predstavio izbor od 50 najboljih online dostignuća u Srbiji za 2019. godinu. Od 50 najboljih deset je ponelo Specijalne nagrade u osam kategorija: Vesti i mediji, Poslovni i društveni servisi, eMarket, Obrazovanje i kultura, Dom i zabava, Sport i (avan)turizam, Društvene mreže i Mobilne aplikacije.

Pored Maxi Shop aplikacije koja je osvojila glavnu nagradu, nominovani u kategoriji najboljih aplikacija za 2019.godinu su Addiko Mobile Srbija, 25.sat, CarGo i Pruži korak.
 

Sve veća potražnja za bobičastim voćem 
 
31. januar 2020 – Uvodnim obraćanjem ministra poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Branislava Nedimovića svečano je otvoren prvi specijalizovani Sajam voćarstva, vinogradarstva i povrtarstva “Agro Belgrade 2020”. Pored sajamskog dela na kome je predstavljeno više od 500 izlagača,  posebnu pažnju stručne javnosti i gostiju  zauzeli su prateći konferencijski programi i okrugli stolovi na kojima se govorilo o aktuelnim izazovima lokalnog tržišta. 
Primena savremenih tehnoloških rešenja u poljoprivredi, organska proizvodnja, perpsektive bobičastog voća, EU politike u poljoprivredi i uticaji klimatskih promena na proizvodnju hrane neke su od tema okruglih stolova u okviru kojih su debatovali stručnjaci iz različitih oblasti. 
Na panelu na kome se govorilo o izvoznim perspektivama bobičastog voća, sagovornici Julke Toskić bili su: Miloš Kljajić, rukovodilac proizvodnje Agro Bel System, Zoran Nedeljković, izvršni direktor Pureberry, prof. dr Nebojša Momirović, Zeleni hit i Nikola Brašić, menadžer nabavke za kategoriju svežeg voća i povrća Delez Srbija. 

Da domaće  tržište prati globalne trendove rasta kada je potrošnja bobičastog voća u pitanju, pokazuju rezultati koje je izneo Nikola Brašić svrstavajući kategoriju bobičastog u sam vrh brzorastućih u sistemu.

„U poslednje četiri godine je potražnja za borovnicama porasla osam puta, za kupinama 15 puta, a za malinama pet puta“. Panelista je istakao da je krajnji cilj na kome ovaj trgovinski lanac radi zajedno sa domaćim dobavljačima da svi budu GFSI sertifikovani. „Da bi lokalni proizvođač postao naš dobavljač neophodno je da na prvom mestu prođe visoke standarde kontrole kvaliteta i bezbednosti proizvoda“. 

Veliku pažnju privukla je i tema organske proizvodnje na panelu čiji je razgovor vodila Ivana Simić, generalna sekretarka Nacionalnog udruženja za razvoj organske proizvodnje, Serbia Organika. O perspektivama organske proizvodnje govorili su Mina Tadić, direktorka korporativnih komunikacija Nektar grupa, Siniša Bencun, direktor Fortisa, Maja Jojović, menadžer kategorije svežeg voća i povrća kompanije Delez Srbija. 

Jojović je navela da sve veća svest potrošača o zdravijem načinu života i važnosti izbora koji doprinose njegovom ostvarenju, dovodi i do sve veće percepcije organske ponude kao izbora zdravog načina života, ističući koliko je zbog toga neophodno da se ovom segmentu posveti posebna pažnja kako bi se kupcima obezbedio najbolji mogući izbor.

„Razvoj segmenta organskih proizvoda važan je deo našeg strateškog opredeljenja, zbog čega ulažemo značajne napore sa ciljem uspostavljanja konstantne ponude i relevantnog izbora za naše potrošače. Sa željom da asortiman učinimo dostupnim i privlačnim potrošačima, tragamo za najpovoljnijim izvorima nabavke, pri čemu prednost dajemo domaćim proizvođačima sve vreme trajanja domaće sezone i dok je kvalitet ponuđene robe zadovoljavajući i u skladu sa specifikacijama. Kako ovako gajeni proizvodi postaju sve veći deo našeg asortimana, u budućnosti  planiramo i da organskim proizvodima posvetimo poseban prostor i specijalno razvijenu opremu sa ciljem unapređenog očuvanja kvaliteta proizvoda“.  

Organizaciju Agro Belgrade sajma podržavaju Ministarstvo poljoprivrede, Sekretarijat za privredu grada Beograda i USAID-ov Projekat za konkurentnu privredu.

 

Predstavljen Nutri Score, sistem dodatnog nutritivnog obeležavanja proizvoda 

Umerenom ishranom do zdravijeg života
 
Da li izbalansirana ishrana obavezno podrazumeva i odricanje od omiljenih namirnica ili nam otvara mogućnosti da možemo, ipak, da jedemo sve? Na koji način hrana utiče na proces mršavljenja i koliko je važno da unapred pripremamo i planiramo obroke? Kako ostvariti ravnotežu za kojom traga naš organizam? 
 
Sve tajne umerene ishrane poznata nutricionistkinja Ana Petrović otkrila je na doručku „Umerenom ishranom do zdravijeg života“ i dala korisne savete za svaki dan. 
 
„Doručak je osnova uspešnog dana i njegovim preskakanjem može doći do hipoglikemije, koja može izazvati drhtavicu, nervozu i prejedanje u drugom delu dana. Iz balansiranog doručka mogu se dobiti svi potrebni vitamini, minerali, vlakna. Važno je doručkovati u prva dva sata nakon buđenja, a kako je doručak osnovni obrok, treba da bude konkretan“, istakla je Ana Petrović, diplomirani nutricionista-dijetetičar, i dodala da je idealan doručak individualan. „Važno je voditi računa ne samo o količini šećera koji unosimo, već i o unosu soli. Dozvoljen dnevni unos soli je pet grama na dan, ukoliko se koristi u velikim količinama, dovodi do povećanog zadržavanja vode, što rezultira visokim krvnim pritiskom i gojaznošću. Najviše soli ima u suhomesnatim proizvodima, začinima, slatkišima, grickalicama, namazima.“
 
Kao pomoć u izboru i balansiranju namirnica u Maxi, Tempo i Shop&Go prodavnicama kupci mogu pronaći proizvode sa Nutri Score obeležjem, koji se nalazi na prednjoj strani ambalaže. Prilikom izračunavanja ukupnog skora proizvoda, odnosno slovne oznake koju proizvod dobija, sagledava se pozitivan uticaj koji u formuli imaju sadržaj proteina, vlakana, procenat voća i povrća, kao i negativan uticaj, koji na ukupan skor imaju sadržaj soli, zasićenih masnih kiselina, šećer i kalorije. 
 
„Kompanija Delez Srbija je strateški posvećena temi zdravije ishrane. Tako je i Nutri Score sistem, takozvani nutritivni semafor, uveden kako bi kupcima olakšao izbor namirnica u skladu sa ličnim nutritivnim potrebama. Naravno, veoma je bitno da kupci prilikom odabira proizvoda čitaju deklaracije i da pažljivo planiraju ishranu, a sistem semafora je tu da olakša izbor i pomogne u balansu dnevnog nutritivnog unosa“ istakla je Milica Popović, menadžer korporativnih komunikacija kompanije Delez Srbija.  
Ana Petrović je dodatno istakla da ishrana koja vodi zdravijem životu nije pitanje dana, već plana, kao i da je preporučljivo imati nekoliko manjih obroka u toku dana. 
 
„Važno je ne izgladnjivati se i unositi svih sedam grupa namirnica. Doručak kao osnovni obrok treba da sadrži sve nutrijente, ugljene hidrate, masti i proteine. Nikada ne treba mešati proteine u obrocima, a prioritet uvek treba dati povrću, voću, kuvanim obrocima i ribi. Uz svaki obrok treba pojesti salatu u velikoj porciji, a od poslednjeg obroka do spavanja treba da prođe bar dva sata“. 
 
I najvažnije, idealan jelovnik je onaj koji je prilagodjen pojedincu jer zavisi od pola, godina, navika, obaveza, zdravstvenog stanja, procene stanja uhranjenosti i drugih faktora.
 

 
U POSETI NAJVEĆEM PROIZVOĐAČU LUBENICA U JUGOISTOČNOJ EVROPI

3500 tona lubenica po sezoni
 
 
08.08.2019. Na površini od 100 hektara, u vojvođanskom selu Ašanja, u sezoni se proizvede 3500 tona lubenica. Goran Blanuša sa porodicom bavi se proizvodnjom lubenica više od 20 godina, danas ih ima čak sedam vrsta, a u ponudi ima i dve vrste dinja. U kvalitet i savršen ukus ovih kultura mogu se uveriti kupci u prodavnicama Maxi, Tempo i Shop&Go.
 
U radnoj atmosferi, na njivi, Goran otkriva kako izgleda muška, a kako ženska lubenica, šta je najvažnije u odabiru one naslađe i kako je prepoznati, a prisutni su imali prilike da probaju i neobične lubenice žute kore i crvenog srca, kao i besemene.
 
„Kvalitet je najvrednija preporuka. Nabavljamo najbolje seme, ulažemo u najkvalitetnije đubrivo i mašine, pa samim tim je i kvalitet na najvišem nivou“, kaže Goran Blanuša, koji 10 odsto svog prinosa izvozi u Dansku, dok 90 odsto otkupljuje Delez za domaće tržište.
 
Voće i povrće proverenog porekla u Maxi, Tempo i Shop&Go prodavnice dolazi nakon redovne provere roda na njivama više od 50 lokalnih proizvođača. Analiza i rad po svetskom standardu daju proizvode vrhunskog kvaliteta. Za kvalitetno voće i povrće ne morate imati svoju baštu. Ne morate ga tražiti ni od prijatelja koji uzgajaju plodove samo za svoje potrebe. U najvećem maloprodajnom lancu u Srbiji najbolje voće i povrće sa domaćih gazdinstava pažljivo je odabrano i sortirano na rafove prodavnica samo za vas.
 

ODGOVORNIM POSLOVANJEM DO BOLJEG DRUŠTVA

Kompanija Delez Srbija predstavila rezultate i strateške planove u oblasti održivog poslovanja

 
 
2. jul 2019. – U prijatnom ambijentu Zoološkog vrta kompanija Delez Srbija je predstavila rezultate održivog poslovanja za prethodnu godinu, prema kojima je na nivou kompanije ukupna emisija ugljen-dioksida smanjena za 8 odsto, a čak 60 odsto ukupno generisanog otpada i reciklirano.
 
Kroz projekat svakodnevnog doniranja voća i povrća, i saradnju sa Bankom hrane Beograd kompanija je pokazala stratešku posvećenost pružanju podrške lokalnoj zajednici, a samo u 2018.godini donirano je preko 1.200 tona namirnica. 
 
Prvi supermarket sa ekološkim sistemom rashlade, Maxi, otvoren je na Novom Beogradu, a u prethodnoj godini kompanija je zabeležila i smanjenje ukupne potrošnje energije za 2 odsto. 
 
“Strateškim pristupom temama koje su značajne za društvo uspeli smo da pokrenemo zajednicu, i načinimo značajne korake ka stvaranju održivog okruženja. Kao kompanija koja pokreće brojne inicijative na globalnom nivou, jako nam je važno i da lokalno uključimo što više sugrađana u sve aktivnosti i da tako zajedno učinimo našu planetu boljim mestom za život. Ujedno radimo i na podizanju svesti o svemu onome što može da poboljša kvalitet života ljudi. Od odgovornog upravljanja viškovima hrane, do edukacije o važnosti zdravije i izbalansirane ishrane. Dobri rezultati su uvek podstrek, ali i odgovornost da u godinama koje su pred nama ostanemo lideri u promenama i primer drugim odgovornim kompanijama i pojedincima”, istakla je Mirjana Jovašević, direktorka korporativnih komunikacija i održivog poslovanja kompanije Delez Srbija. 
 
Kompanija Ahold Delez je potpisnik sporazuma koji predviđa da će do 2025.godine sva plastika u okviru privatne robne marke biti u potpunosti reciklabilna, kompostabilna ili ponovo upotrebljiva. U narednom periodu poslovanje kompanije globalno, ali i lokalnih članica, biće prilagođeno ciljevima naučne zajednice za klimatske promene, a sve sa ciljem da se pruži odgovarajući doprinost da posečna teperatura na Zemlji ne poraste preko 1.5 stepeni C. 
 

ČAROLIJA ZDRAVIJE ISHRANE

BEOGRAD, 15. jun 2019 – Uz prve taktove himne Maxi školskog karavana, danas je na Cvetnom trgu veliki broj dece imao priliku da uz igru nauči zašto je važna pravilna i izbalansirana ishrana. Najmlađi su uz kratke edukativne priče, radionice crtanja, vajanja, face painting i kulinarske specijalitete Nenada Veljkovića saznali na koji način ishrana bogata povrćem može da im ulepša odrastanje. Posebnu pažnju devojčica privukao je čas baleta koji su samo za ovu priliku osmislile balerine Baletske škole Nacionalne fondacije za umetničku igru.
„Maxi školski karavan obišao je 15.000 đaka, širom Srbije i jako smo srećni što su deca i danas bila u prilici da saznaju nešto više o zdravijoj ishrani. Na svom putu, dugom 100 škola, Maxi karavan je bio značajna podrška učiteljima i roditeljima u prihvatanju dobrih navika u ishrani dece od malih nogu“, izjavila je Mirjana Jovašević, direktorka korporativnih komunikacija i održivog razvoja kompanije Delez Srbija.
Maxi školski karavan je obišao 14 gradova u Srbiji, gde je i kroz igru, druženje i edukaciju osnovcima poslao značajnu poruku o izbalansiranoj ishrani. 
 

MAXI OPET OMILJENI SUPERMARKET KUPACA

Beograd, 17. maj 2019. godina – Potrošači su i ove, kao i prethodne dve godine, odabrali Maxi supermarkete kao preporuku za kupovinu. 
 
U okviru akcije „Moj izbor 2019.“, koju organizuju udruženje “Mojа Srbijа” i Privredna komora Beogrаdа, Maksi je dobitnik nagrade u kategoriji „Trgovina“.
 
„Izuzetno smo ponosni što je Maxi treću godinu za redom osvojio priznanje „Moj izbor“ i što su ga upravo kupci odabrali kao omiljeni supermarket. Nama je to potvrda da oni vrednuju sve ono što smo realizovali u prethodnoj godini, ali i odgovornost da u tekućoj budemo još bolji komšija“, rekla je Mirjana Jovašević, direktorka korporativnih komunikacija i održivog poslovanja kompanije Delez Srbija na dodeli priznanja u Skupštini grada.
 
Istrаživаnje udruženja “Mojа Srbijа” sprovedeno je deveti put, obuhvаtilo je više od 9.000 potrošača u 10 gradova u Srbiji, a glasalo se za najbolje u 24 kategorije. 
 

DECA PRAVILA ZDRAVIJU UŽINU OD JABUKA I KRUŠAKA


Kako da najmlađima približimo voćnu užinu
 
 
Koliko zdrava užina može da bude zaista ukusna, a njena priprema potpuno zabavna i kako jabuke i kruške mogu da budu inspirativne uverila su se deca iz vrtića Biser koji su zajedno sa kuvarom Nenadom Veljkovićem pripremali jednu zdraviju poslasticu.
 
U mesecu krušaka i jabuka, pravo iz Maksi supermarketa, u vrtić su stigle sočne, slatke i ukusne jabuke i kruške. Deca su se zajedno sa kuvarom i vaspitačicama oprobali u kulinarskim čarolijama, a kada su u poslasticu ubacili i malo meda i kornfleksa, puni utisaka su roditeljima, bakama, dekama, ispričali šta su naučili i šta zajedno i kod kuće mogu brzo i lako da pripreme.
 
„Često slušamo kako je izazov da deca zavole voće i zdraviju užinu. Kao kompanija koja je strateški usmerena na temu zdravije ishrane, realizujemo veliki broj aktivnosti za decu, kako bismo ih od malih nogu učili o značaju povrća i voća. Deca brzo usvajaju sve ono što je dobro, samo je važno da im na njima jednostavan i interaktivan način to i pokažemo”, kaže Milica Popović, menadžerka korporativnih komunikacija kompanije Delez Srbija.
 
Ovo je samo jedna u nizu aktivnosti za decu, koju Maksi supermarketi realizuju u želji da im približe značaj i važnost zdravije ishrane. Odmah nakon novogodišnjih praznika i školskog raspusta nastavljen je i Maksi školski karavan, koji će do aprila obići 100 škola u 14 gradova širom Srbije i zahvaljujući kojem će više od 15 000 prvaka kroz pažljivo osmišljene aktivacije otkrivati zašto je važno da im povrće postane jedna od obaveznih, ali i omiljenih namirnica u tanjiru.
 
 
Recept Nenada Veljkovića za voćnu užinu:
 
Jabuke i kruške iseckati, dodati izdrobljeni kornfleks, med i malo limunovog soka i sve to pomešati i sipati u činiju i poslužiti.
Ne zaboravite da u proces pripreme uključite najmlađe ukućane i tako zajedno poslužite zdraviju užinu.
 

DUH ITALIJE U MAKSIJU


15. novembar 2018 – Kažu da je italijanska kuhinja magična – od vrhunskih sireva i rižota na severu, preko pasti i spageta u središnjem delu zemlje do mozzarele i pravog maslinovog ulja na jugu Italije. Upravo ovakvo putovanje kroz koje ćete osetiti umetnost italijanske kuhinje očekuje vas u odabranim Maksi supermarketima u periodu od 15. do 28.novembra.
 
Miris prave italijanske kuhinje u nedelji kad se obeležava Treća nedelja italijanske kuhinje u svetu, približiće vam poznati kuvar Nenad Veljković koji će u naredne dve subote 17. i 24.novembra pripremati italijanske specijalitete za sve kupce u Maksi supermarketu Alonso .
 
     
Dani italijanske kuhinje „Italija po vašem ukusu“ trajaće od 15. do 28.novembra, i u tom periodu određeni italijanski proizvodi biće dostupni u odabranim Maksi supermarketima u Beogradu po sniženim cenama. 
 
Uživajte u ukusima jedne od najlepših kuhinja sveta i odaberite proizvode po ukusu najvećih kulinarskih znalaca.
 

NOVOGODIŠNJE IZNENAĐENJE ZA NAJMLAĐE


Deda Mraz i Maxi supermarketi obradovali decu u Institutu za majku i dete „Dr Vukan Čupić“ 
 
29. decembar 2017 - Šta su mališani sve poželeli za Novu godinu zna samo Deda Mraz, a jedna od njegovih destinacija na kraju ove godine bio je Institut za majku i dete „dr Vukan Čupić“. 
 
Veliku kočiju Deda Mraza zamenio je ovog puta Maxi online, dok su se u ulozi vrednih pomoćnika u pakovanju najlepših igračaka za dečake i devojčice našli zaposleni u Maxi supermarketu. 
 
„Svi koji veruju u novogodišnju čaroliju danas su mogli da je osete. Osmesi na licima dece kada su ugledali Deda Mraza zaista su neprocenjivi i ukoliko smo i na trenutak uspeli da im prenesmo novogodišnju atmosferu i ulepšamo praznike, uradili smo pravu stvar“, istakla je Milica Popović iz korporativnih komunikacija Delez Srbije.
 
Kompanija Delez Srbija ove zime je, pored najmlađih, obradovala i najstarije sugrađane, korisnike Prihvatilišta za stara i odrasla lica, kojima je priredila svečani novogodišnji ručak, a organizaciji Crveni krst Beograd uputila je najveću pojedinačnu novogodišnju donaciju.
 

VELIKI BROJ DECE UŽIVAO U ČAROBNOJ SUBOTI NA CVETNOM TRGU


Pesma, igra i bajke ispred Maksija bile dovoljne da se napravi prava praznična atmosfera
 
 
Raspevani glasovi hora Čarolija, novogodišnja predstava, Ivan Zekić, glumac u ulozi interpretarora najlepših bajki, Deda Mraz i Maksi pčelica bili su više nego dovoljni da se na Cvetnom trgu okupi veliki broj dece i uživa u pravoj novogodišnjoj magiji.
 
Klinci i klinceze su gromoglasnim aplauzom pozdravili decu iz hora Čarolija i kad su se začule prve reči poznatih pesmica, Cvetni trg je okupirala dečja pesma, usledila je predstava poznate pozorišne rediteljke Maje Maletković, a onda je na scenu stupio poznati glumac Ivan Zekić, kojeg su deca oduševljeno pratila u čitanju bajki.
 
Čarobna subota na Cvetnom trgu ispred Maksi supermarketa bila je u znaku prave praznične zabave.
 

Najlepša zabava za mališane na Cvetnom trgu


20. decembar 2017 - Deda Mraz je stigao na Cvetni trg i sa decom iz vrtića Kasper napravio najlepšu prazničnu uvertiru za doček nove 2018.godine. 
 
Klinci i klinceze neumorno su se, ispred Maksi supermarketa na Cvetnom trgu, igrali „Đuske na zadatu reč“ i izmamljivali poglede prolaznika, koji su uživali u koreografijama za pesmice „Preko brda preko brega“ i „Bili smo dobri cele godine“.
 
„Decembar je mesec darivanja, obeleže ga Deda Mraz i pokloni, a mi smo želeli da Maksi, kao dobar komšija, mališanima priredi praznično iznenađenje, da im omogućimo da se igraju, budu kreativni i na kraju zato što su bili dobri cele godine, kao što kaže i pesmica koja je obeležila današnje njihovo druženje, ponesu poklončiće kući“, kaže Mirjana Jovašević, direktorka korporativnih komunikacija kompanije Delez Srbija.
 
Druženje sa decom, Deda Mrazom i Maksi pčelicom i uživanje u novogodišnjoj predstavi nastavlja se u subotu, 23.decembra, kad će prazničnu čaroliju na Cvetnom trgu upotpuniti i glumac, Ivan Zekić i dečaci i devojčice iz hora Čarolija. 
 

SUPERMARKET MAXI IZNENADIO SVOJE KUPCE


 Zdravi mafini za 17. rođendan
 
12. decembar 2017 - Zdravi mafini danas su pripremani u Maxi Alonso supermarketu na Dorćolu. Povodom 17. rođendana ovog vodećeg trgovinskog lanca u zemlji, menadžment kompanije Delez Srbija osmislio je događaj kako bi sa kupcima proslavili ovaj jubilej i inspirisali ih da uvek biraju zdravije u svakodnevnoj kupovini namirnica. 
 
Uz pomoć kuvara Nenada Veljkovića, koristeći sveže namirnice, voće i povrće, iz ponude supermarketa Maxi, Dimitrije Stojanović, potpredsednik za operacije i Mirjana Jovašević, direktorka korporativnih komunikacija, pripremali su omiljene zdrave mafine za sve današnje goste.
 
Tom prilikom, sa brojnim kupcima se razgovaralo o pravilnoj i izbalansiranoj ishrani, kao i kako da zaposleni u Maxi supermarketima pomognu potrošačima u svakodnevnom izboru namirnica.
 
“Želimo da svakodnevno inspirišemo kupce da prave zdravije izbore kada razmišljaju o svojim obrocima i pripremanju hrane za svoju porodicu. Trudimo se da u našim radnjama, na jednom mestu, po pristupačnim cenama, mogu pronaći sve što im je potrebno za izbalansiranu ishranu, kao i da uživaju u kupovini”, istakao je Dimitrije Stojanović, potpredsednik za operacije kompanije Delez Srbija. 
 
Maxi supermarketi proslavljaju 17. rođendan, kao domaći lider u maloprodaji, a Stojanović je još jednom naglasio veliku ulogu 12 hiljada zaposlenih koji se svakodnevno neizmerno trude da budu na usluzi svim kupcima, ali i da kroz društveno-odgovorno poslovanje daju svoj doprinos lokalnoj zajednici.
 

FIZIČKA AKTIVNOST I PRAVILNA ISHRANA MOGU DA SPREČE DIJABETES


Beograd, 13. novembar 2017. godine
- Dijabetes je među vodećim uzrocima smrti u Srbiji. Gotovo pola miliona ljudi u našoj zemlji ima dijagnozu šećerne bolesti, a procenjuje se da nekoliko stotina hiljada i ne zna da ima ovu bolest. Ipak, prevencija najraširenijeg tipa dijabetesa je moguća uz zdrav način ishrane i redovnu fizičku aktivnost, usaglasili su se učesnici okruglog stola na temu prevencije i borbe protiv dijabetesa u organizaciji kompanije Delez Srbija.

 
Stela Prgomelja iz Plavog kruga, udruženja za borbu protiv dijabetesa grada Beograda, naglasila je da je izuzetno značajno naučiti što više što više moguće o dijabetesu, edukovati okolinu i aktivirati institucije da pomognu obolelima u njihovom svakodnevnom životu.
 
“Fizička aktivnosti I kontrola ishrane mogu da pomognu osobama sa dijabetesom da izgube na težini, poboljšaju kontrolu nivoa šećera u krvi i snize nivo holesterola u krvi i krvni pritisak”, kazala je Prgomelja.
 
Dr Draško Gostiljac, endokrinolog Kliničkog centra Srbije istakao je da su naučne studije pokazale da je prevencija najraširenijeg tipa dijabetesa moguća, uz pojačanu kontrolu ishrane i redovnu fizičku aktivnost.
 
“Održavanju normalnog nivoa glukoze u krvi najviše doprinosi ishrana. Da bi pomogli onima koji imaju smanjenu toleranciju na glukozu, kao i svima onima koji žele da dodatno obrate pažnju na zdravu ishranu, razvili smo u saradnji sa kompanijom Delez Srbija hleb po posebnoj recepturi. GlukoFit hleb sadrži TopiGluk miks koji je klinički ispitan na Kliničkom centru Srbije i dokazano je da doprinosi održavanju normalnog nivoa glukoze u krvi”, rekao je Gostiljac. U dugoročnom smislu, prema njegovim nalazima, očekuje se da upotreba Glukofit hleba ima i sekundarne benefite kao što su smanjenje gojaznosti i jačanje imuniteta.
 
Jelena Mirković, joga fitnes instruktorka, naglasila je da je fizička aktivnost od nemerljive važnosti za održavanje zdravog organizama, ne samo za obolele od dijabetesa.
 
“Stres je jedan od okidača brojnih bolesti, među kojima je i dijabetes, a u borbi sa izazovima modernog doba može da nam pomogne joga, klasični fitnes ili bilo koja druga, redovna, fizička aktivnost”, kaže Jelena Mirković. 
 
Kompanija Delez Srbija od nedavno u svojoj ponudi ima GlukoFit hleb koji sadrži TopiGluk miks aktivnih sastojak iz prirodnih izvora kao što su hrom, cimet, đumbir, beli luk i grčko seme. Na razvoju ovog proizvoda je učestvovao veliki tim stručnjaka, skoro dve godine. Klinička studija je sprovedena na odeljenju za lečenje hroničnih komplikacija u dijabetesu i ishranu Klinike za endokrinologiju, dijabetes i bolesti metabolizma Kliničkog centra Srbije. Glukofit hleb može da se kupi isključivo u prodavnicama Maksi, Tempo i Shop&Go.
 

ODRŽAN OKRUGLI STO NA TEMU PREVENCIJE I BORBE PROTIV RAKA DOJKE


Preventivni pregledi i fizička aktivnost pozitivno utiču na smanjenje rizika od oboljevanja
 
6. oktobar 2017 - Svaki dan u Srbiji se dijagnostikuje 13 novih žena obolelih od raka dojke, dok svakog dana četiri žene izgube bitku sa ovom bolesti.  U Srbiji se godišnje otkrije oko 4600 obolelih žena. Koliko su u očuvanju zdravlja dojki važne prevencije, redovne kontrole, zdravi stilovi života, ali i na koji način se izboriti sa uspostavljenom dijagnozom i terapijama, bile su samo neke od teme okruglog stola „Menjam se danas za bolje sutra“ na temu borbe protiv raka dojke, u organizaciji Srpskog foruma protiv raka dojke i Maxi supermarketa.
Mamografija je široko prihvaćena kao najbolji metod za rano otkrivanje raka dojke, pre nego što se može otkriti dodirom.
„Veoma je važno da devojke, žene budu svesne značaja godišnjeg pregleda iako ne postoje nikakvi simptomi. Posle 40.godine života potrebno je uraditi jednom u dve godine mamografiju, dok se sa organizovanim skriningom – mamografskim pregledom dojki kreće sa 50.godinom života. Najbitnije je da se odazovu pregledu, jer se mamografijom može otkriti nepipljiv tumor, rani rak dojke, a koji je u toj fazi izlečiv“, kaže dr Maja Gulan, hirurškinja onkološkinja.
Istraživanja pokazuju da fizička aktivnost utiče pozitivno na smanjenje rizika od oboljevanja od raka dojke. Zdravi stilovi života imaju snažan uticaj na zdravlje dojki i sprečavanje razvoja bolesti.
Uključivanje korporativnog sektora u teme od velikog značaja, pogotovo koje su usmerene ka zdravlju, važan je deo u povećanju vidljivosti problema i pronalaženja rešenja.
„U našoj kompaniji zaposleno je više od 8 000 žena širom Srbije, što predstavlja dodatnu odgovornost u osmišljavanju i realizaciji projekata usmerenih ka zaposlenima, ali i njihovom uključivanju u aktivnosti koje mogu da doprinesu povećanju svesti o značaju prevencija, redovnih pregleda i zdravih stilova života najšire javnosti. U okviru društveno odgovornih akcija radimo na edukaciji žena u različitim segmentima, a zdravlje je jedno od najvažnijih“, kaže Mirjana Jovašević, direktorka korporativnih komunikacija kompanije Delez Srbija.
Rak dojke predstavlja najčešći oblik malignioteta u ženskoj populaciji na globalnom nivou, sa približno 1 670 000 novih slučajeva i više od 522 000 smrtnih slučajeva godišnje. U Evropi se svake godine otkrije oko 494 000 novih slučajeva, od kojih oko 143 000 žena izgubi bitku sa ovom bolesti. 
„U 95 odsto slučajeva rak dojke je izlečiv ako se otkrije na vreme, nažalost u Srbiji od ove bolesti umre godišnje toliko žena da se mogu napuniti 32 autobusa. Odgovornost svih nas je ono što je potrebno, počev od pojedinaca, institucija, medija, države. Apelujem na sve drage dame da obavljaju redovne samopreglede i preventivne preglede, da se odazivaju na skrining, vole sebe, počnu da žive zdravije, sedišta u autobusima zamene sedištima bicikala. Važno je da svi koji su prošli bitku sa rakom budu svesni da je udruživanje način da pokušamo da promenimo u sistemu stvari na bolje“, kaže Vesna Bondžić, iz Ženskog centra Milica.
 

ZAGREVANJE PRED 51. BITEF


#PokloniBitef- Kompanije i ambasade obradovale najbolje studente

 
Beograd, 19. septembar 2017- U u okviru akcije #PokloniBitef, a u susret 51. festivalu, Maxi supermarketi i Bitef na Cvetnom trgu okupili su predstavnike ambasada, državnih institucija, grada i kompanija na  druženju na kom su svi zainteresovani mogli da podrže kulturu i kulturni razvoj mladih kupovinom karta za najbolje studente Beogradskog univerziteta. Kroz ovu akciju Maxi supermarketi i Bitef želeli su da upravo prva publika koju će Bitef obradovati i pre početka samog festivala budu studenti.
 
Govoreći u ime Bitef festivala, umetnički direktor Ivan Medenica izrazio je zahvalnost ovogodišnjem prijatelju festivala Maxi supermarketima za podršku i istakao da je finansijska podrška krucijalna jer omogućava da Bitef stvara i pruža publici najbolje sa svetske teatarske scene u Beogradu. Istakao je da je ova saradnja više od toga - to je partnerstvo iz kog se rodila akcija "Pokloni Bitef". “Odlučili smo da pozovemo i sve ostale koji žele, da nam se pridruže, da nađemo način da umetnost bude dostupna onima koji od nje mogu najviše da dobiju - mladim ljudima. Zato danas, svako može otkupiti ulaznice za Bitef i pokloniti ih najboljim studentima umetničkih fakulteta. Zaista mislim da ne postoji bolji način od ovog da pokažete da vam je stalo do mladosti”, istakao je Ivan Medenica, umetnički direktor Bitefa i redovni profesor Fakulteta dramskih umetnosti, zahvalivši se prijateljima festivala i partnerima iz sveta politike, diplomatije, biznisa i kolegama umetnicima koji su dali podršku. 
 
Akcija #PokloniBitef je ove godine omogućila da 58 najboljih studenata Beogradskog univerziteta pogleda izvođenja renomiranih svetskih autora i predstava o kojima priča cela Evropa. Predstave za koje se u celom svetu traži karta više, kao što su "Olimp", čuvenog belgijskog umetnika Jan Fabra, "Biblija" i "Carstvo nebesko", koje je režirao jedan od vodećih evropskih autora Jernej Lorenci i mnoge druge, zahvaljujući ovoj akciji moći će da pogledaju i beogradski studenti. Pored predstavnika diplomatskog kora, državnih institucija i kompanija, kupovini karata za studente priključile su se i brojne istaknute ličnosti iz kulturnog i umetničkog života kao što su Vanja Ejdus, Milica Zarić, Vlada Aleksić, Srđan Šaper, Jelena i Minja Bogavac, Predrag Vasić i mnogi drugi.
 
“BITEF je jedan od simbola Beograda i veoma smo srećni što možemo da pomognemo podsticaj i razvoj kulturnih dešavanja i modernog teatra. Kultura je baza i ogledalo vrednosti svakog društva, a kao dobar komšija, Maxi uvek nastoji da ponudi podršku kvalitetnim kulturnim sadržajima, i da na taj način kulturu učini dostupnu svima. Ovom akcijom želeli smo da omogućimo i našim partnerima i drugim prijateljima Bitefa da i oni postanu deo beogradske istorije, kulturnog razvoja i perspektive mladih umetnika”, izjavio je Kventin Roje, generalni direktor kompanije Delez Srbija.
 
Studenti će uživati u predstavama najboljih evropskih autora, a to su im omogućile ambasade Holandije, Belgije, Švedske, Kanade, Industrija građevinskog materijala "Toza Marković", Represent Communications, Knjaz Miloš, vila Jelena, ali i izvršna direktorka Bitefa Jelena Knežević, kao i umetnički direktor Bitefa Ivan Medenica.
 

ANTIČKI TEATAR I TRPEZA BOGOVA NA CVETNOM TRGU


51. BITEF započeo programom za najmlađe
 

 
 
Beograd 04. septembar 2017- Jedan od omiljenih beogradskih trgova na par sati postao je ambijent antičkog Olimpa. Najmlađi Beograđani su prve subote septembra na Cvetnom trgu imali priliku da se uvere zašto je baš antička Grčka kolevka modernog teatra, da isprobaju ukuse poput onih sa trpeze grčkih bogova i uvere se zbog čega je drevna Grčka bila posebna, ali i zašto je BITEF jedna od najvažnijih kulturnih manifestacija u zemlji.
 
„Ove godine BITEF je želeo da prvu u nizu svojih aktivnosti posveti upravo najmlađim sugrađanima. Sudeći po posećenosti, interesovanju mališana i širini iskrenih osmeha, uvereni smo da smo naišli na publiku koju će biti teško nadmašiti. Našu ideju da za kulturu nikada nije prerano, prepoznali su i Maxi supermarketi uz čiju smo pomoć Olimpionicu i realizovali i koji će nam biti podrška i tokom celog trajanja BITEF-a”, izjavio je direktor BITEF-a, Miloš Latinović. 
 
Kroz kontinuiranu podršku programima za najmlađe i kulturu, Maxi supermarketi pokazali su još jednom šta znači biti pravi Dobar komšija. “Briga o najmlađima je nešto čemu smo mi u Maxiju posebno posvećeni i što je u samom vrhu liste naših prioriteta. Kvalitetnih kulturnih sadržaja za decu nema puno, zato smo izuzetno srećni što smo zajedno sa BITEF-om najmlađima omogućili da besplatno budu deo jednog posebnog kulturnog performansa, kakav se retko pruža prilika da se vidi. Kultura je bitan segment odrastanja i života i uvek ćemo se truditi da je kroz podršku značajnim kulturnim manifestacijama učinimo dostupnom svima”, rekao je Nikola Papak, menadžer korporativnih komunikacija u kompaniji Delez Srbija.
 
Olimpionica je bila prva u nizu aktivnosti ovogodišnjeg BITEF-a, a iako je prvenstveno namenjena najmlađim Beogrđanima, i njihovi roditelji su mogli da se prisete nekih bitnih motiva iz antičke mitologije. 
 
“Pogledajte samo to malo nasmejano lice, divno smo se danas proveli. Videli smo da je moguć spoj antičkog i savremenog, a naučili smo da napavimo nektar i ambroziju, kako bismo probali da odgonetnemo da li je to zaista bila tajna besmrtnosti grčkih bogova. Retka je prilika da deca mogu potpuno besplatno da uče nešto novo, druže se i upoznaju nove drugare. Cvetni trg je zaista bio prava Olimpionica i zahvalni smo BITEF-u i Maxiju što su nam omogućili da provedemo jedno prepodne okruženi kulturom, mitologijom, ali i dobrom zabavom”, navela je zadovoljna majka jednog od mališana. Među roditeljima koji su sa svojom decom uživali na "Bitefu za pojesti" u Olimpionici bile su i brojne poznate ličnosti poput glumice Nade Macanković, čuvene balerine Ašhen Ataljanc, glumca Aleksandra Đurice, balerine Narodnog pozorišta Ivane Savić Jacić, voditeljke Irine Vukotić i mnogih drugi.
 

AKCIJA “MENJAM SE DANAS ZA BOLJE SUTRA” U MESECU BORBE PROTIV RAKA DOJKE


Prevencija i podrška ključna u borbi protiv opake bolesti

 
 
Mesec borbe protiv raka dojke bio je povod da se u Maxi supermarketima u Shopping centru Rajićeva i Maxi Alonso organizuju savetovanja različitih stručnjaka na temu važnosti prevencije i redovnih pregleda, a sve pod sloganom “Menjam se danas, za bolje sutra”. 
 
Koliko je bitna fizička aktivnost, zdrava ishrana i šta sve ima uticaj na zdravlje dojki, kao i sprečavanje razvoja bolesti, prisutnim damama su u Shopping centru Rajićeva pričale dr Stanislava Otašević predsednica Evropa dona Srbija, dr Maja Gulan, onkološki hirurg, Jasmina Lukić, predstavnica ED Srbija.
 
Tom prilikom podršku akciji pružile su fudbalerke ženskog fudbalskog kluba Rad, Aleksandra Kovač, Aleksandra Gudelj.
 
Povodom Međunarodnog dana borbe protiv raka dojke Beograđanke su još jednom imale priliku dobiju korisne informacije i značajne savete od predstavnica udruženja EuropaDonna, kao i da vide koji su recepti za zdrave obroke koje je za njih tom prilikom pripremao poznati kuvar Nenad Veljković u Maxi supermarketu Alonso.
 
“Tokom čitavog oktobra obeležavali smo mesec borbe protiv raka dojke, a ova akcija je samo jedna u nizu. Kako je svaki dobar komšija i brižan komšija, tako smo i mi iz kompanije Delez Srbija želeli da dopremo do što više naših sugrađanki i pomognemo im da se što brže informišu o ovoj temi. Prevencija može nekome da spasi život, a nadamo se da smo ovom akcijom došli do onih do kojih glas o značaju prevencije treba da stigne. Naša misija se ne završava sa ovim mesecom, jer je za nas zdravlje na prvom mestu”, izjavila je Mirjana Jovašević, direktorka korporativnih komunikacija kompanije Delez Srbija.
 
U Srbiji se godišnje otkrije oko 4.600 obolelih žena od raka dojke, dok svakog dan 13 novih žena dobije dijagnozu ove opake bolesti.
 

MAXI uskršnje čarolije za najmlađe Beograđane

Beograd, 12. april 2017- Više od 800 predškolaca i najmlađih đaka sa dve beogradske oštine- Stari grad i Vračar ukrašavali su uskršnja jaja u velikoj akciji koju su organizovali „Prijatelji dece opštine Stari Grad“ i „Prijatelji dece Vračara“, a koju je podržao i Maxi, najveći maloprodajni lanac u zemlji. Svi koji su danas prošetali Skadarlijom ili Cvetnim trgom, mogli su da vide kako to izgledaju uskršnje prirpeme iz malo drugačije perspektive. Ovog puta bojice, flomasteri i šljokice bili su glavni alat za oslikavanje uskršnih jaja, a mališani osim što su pokazali svoju kreativnost imali su priliku da se druže i sa vršnjacima iz drugih škola sa svoje opštine. Nakon sat i po, kreativna radionica je bila gotova, a pored jaja bile su ofarbane i ruke mališana čime je na najlepši način započeta ovogodišnja proslava uskršnjih praznika.

PRVO LETNJE OSVEŽENJE U MAXIJU Više od 85 brendova piva za ovo leto

13. jun 2017 – Vreli letnji dani asociraju na hladne napitke, a najčešća je prva pomisao na pivo. I kad pomislite da samo na jednom mestu imate 85 različitih brendova piva, izbor nije lak. Tako kupci u Maxi supermarketima mogu da odaberu oprobana, piva sa tradicijom, ali i da budu avanturisti i probaju prvo organsko pivo u Srbiji sa kinoom ili okuse kako izgleda pivo kad se udruže zanatska izrada ovog napitka i očuvanje kvalitetnog finalnog proizvoda. Predstavnici ambasada zemalja koje su poznate po najkvalitetnijem pivu Belgije i Holandije, najveći proizvođači Heineken, Apatinska pivara i Carlsberg, ali i kompanije Jovanja i Bunt 99 Kraft pivara, uz predstavnike medija uživali su u različitim ukusima piva u Maxi supermarketu Alonso. Prisutni su učestvovali u kvizu koji je bio osmišljen kao mala provera znanja o pivu i zabava tokom ispijanja hladnih piva različitih ukusa.

Nagrada Privredne komore Srbije na osnovu glasanja potrošači „ PREMIA“ najbolja robna marka u zemlji

Novi sad, 2. februar 2017. godine - Privatna robna marka Premia, koja se isključivo prodaje u radnjama Maxi, Tempo i Shop&Go po treći put dobitnik je nagrade „Najbolje iz Srbije 2016" u kategoriji najbolji trgovački robni brend. Izbor se vrši na osnovu glasanja potrošača, stručne javnosti i poslovnih partnera. Nagradu „Najbolje iz Srbije“ već 12 godina realizuju Privredna komora Srbije u saradnji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija. „Ponosni smo na činjenicu da ova nagrada dolazi pre svega od potrošača koji su prepoznali Premia robnu marku kao najbolju u Srbiji. Ova nagrada je i potvrda da Maxi svojim kupcima obezbedjuje samo najbolje. Ovo je ujedno i priznanje srpskim kompanijama, našim dobavljačima, jer su oni, zajedno sa nama, doprineli da Premia postane jak i afirmisan brend na tržištu. Nastavljamo sa daljim razvojem i inovacijama kako bismo nasim kupcima omogućili najviše standarde u kupovini i vrhunski kavlitet – izjavila je Mirjana Jovašević direktorka korporativnih komunikacija kompanije Delez Srbija koja je vlasnik prodavnica Maxi, Tempo i Shop&Go. Trgovačka robna marka Premia prodaje se isključivo u radnjama Maxi, Tempo i Shop&Go, a u ovom trenutku asortiman Premia proizvoda broji skoro hiljadu artikala. Pored Premia robne marke, svojim potrošačima, ovaj trgovinski lanac nudi i proizvode privatnih robnih marki 365, Taste of inspirations, Care, Od naše zemlje, Home i Bio.

DOMAĆI PARADAJZ I KRASTAVAC U MAKSIJU

Vredne ruke porodice Matić hrane Srbiju

Porodica Matić iz sela Saraorci kod Smedereva samo tokom jednog dana proizvede dva šlepera paradajza i krastavaca koji se prodaju u Maxi supermarketima. Oni su samo jedna od pedeset domaćih porodica koje u ovom trgovinskom lancu plasiraju svoju robu. Inače, više od 30 000 tona povrća i voća proizvedenog u našoj zemlji godišnje se proda u Delezovim radnjama, a više od 70 odsto robe na policama je poreklom iz Srbije. Matići su jos 2003. godine započeli plasteničku proizvodnju, da bi danas došli do dva hektara korisne površine na kojima uzgajaju krastavac i paradajz i zapošljavaju deset ljudi. Oni su od 2009. godine počeli saradnju sa Maxi supermarketima i do danas su ostali jedan od njihovih ekskluzivnih dobavljača. "Zadovoljni smo saradnjom sa Maksijem, a narod na celoj teritoriji Srbije može da kupi naš domaći, srpski paradajz. Planiramo da u narednom periodu dodatno modernizujemo naše plastenike kako bismo poboljšali uslove za još bolji prihod, a verujem da ćemo u tom slučaju zaposliti još ljudi", kaze Goran Matić, domaćin i preporučuje mladima da se okrenu poljoprivredi jer je to naša buducnost. "Verujem i da će moj sin krenuti našim stopama", naglašava ovaj poljoprivredni proizvođač.

SARADNJA EKONOMSKOG FAKULTETA U BEOGRADU I VELIKIH KOMPANIJA

Uspešni programi razvoja menadzerskih kadrova

29. mart 2017 - Ekonomski fakultet u Beogradu kontinuirano sarađuje sa kompanijama sa ciljem da se studentima obezbedi redovna praksa, omoguće stipendije i otvori prilika za zaposlenje nakon završenih studija. Jedan od najboljih primera uspešne saradnje akademskog i privrednog sektora je edukativni program koji je razvijen sa kompanijom Delez Srbija, a kroz koji je do sada prošlo više od 500 menadžera. Na stručnom skupu održanom na Ekonomskom fakultetu u Beogradu sumirani su rezultati dosadašnje saradnje obrazovnih ustanova sa privatnim trgovinskim kompanijama. „Ekonomski fakultet je samo u poslednjih godinu dana sa više od 200 kompanija potpisao memorandume o saradnji koji omogućavaju našim studentima prakse, stipendije i otvaraju mogućnost zaposlenja nakon završenih studija. Naš fakultet je za kompaniju Delez Srbija, sa kojom ima uspešnu dugogodišnju saradnju kreirao program za razvoj kadrova iz oblasti trgovine koji je do sada završilo više od 500 menadžera ovog trgovinskog lanca”, izjavio je prof. dr Branislav Boričić, dekan Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Beogradu. Prema rezultatima analize razvojnog programa na Ekonomskom fakultetu, a za rukovodioce u maloprodajnim prodavnicama kompanije Delez Srbija, utvrđeno je da je u svakoj generaciji nivo znanja koja su važna za upravljanje maloprodajnim objektima unapređen u proseku za oko 50 odsto. „Ponosni smo na petogodišnu saradnju koju imamo sa Ekonomskim fakultetom. Konstantno ulažemo u naše kadrove, a veliki broj naših saradnika je upravo ovde stekao dragocena znanja neophodna za dobro obavljanje posla. Trudimo se da budemo, ne samo dobar poslodavac, vec i pouzdan partner svim obrazovnim instituacijama i da zajedno sa njima omogućimo da naša kompanija bude još bolje mesto za rad našim kolegama”, istakla je Jelena Vuković, direktor za upravljanje talentima, razvoj zaposlenih i organizacioni dizajn.

MAXI SUPERMARKETI OMILJENA TRGOVINA PO MIŠLJENJU POTROŠAČA

„Moj izbor 2017“ u rukama Maxi supermarketa

18. april 2017- Na osnovu glasova potrošača, obavljenog na terenu u 10 gradova Srbije, Maxi supermarketi osvojili su nagradu „Moj izbor“ u kategoriji trgovina. Ove godine u konkureciji za nagrade našlo se 627 domaćih proizvoda i brendova u 24 kategorije. Ovo priznanje, poznato i kao „Oskar potrošača“, u ime Maxi supermarketa primio je Milija Magdelinić, direktor operativng marketinga kompanije Delez Srbija. Priznanje „Moj izbor“ organizovano je od strane Udruženja građana Moja Srbija i Privredne komore Beograda po sedmi put.

MAXI OBELEŽIO MEĐUNARODNI DAN DETETA

Beogradski predškolci učili o zdravoj ishrani

Beograd, 01. jun 2017- Mališani beogradskog vrtića „Biser“ uz podršku Maxi supermarketa i Iceberg Salat Centra obeležili su svoj dan- Međunarodni dan deteta. Tom prilikom učili su o zdravoj ishrani, koliko je ona važna za srećno i bezbrižno detinjstvo, kao i kako izgleda dan na njivi, šta se radi u plasteniku i koliko je truda potrebno da njihovo omiljeno povrće dođe od bašte do trpeze. „Zdrav izbor počinje kod kuće, a obaveza je svih nas da budemo saveznici roditeljima kako bi naša deca prihvatila prave životne vrednosti i naučila šta je dobro, posebno u ishrani. Kroz igru deca najbolje uče i zahvalni smo našem dobavljaču Iceberg Salat Centru koji je pomogao da svi zajedno budemo još bolji komšija koji na prvom mestu misli o našin najmlađima“, istako je Nikola Papak, menadžer korporativnih komunikacije kompanije Delez Srbija. "Projekat "Mali poljoprivrednici" pokrenuli smo kako bismo edukovali najmlađe i pomogli im da zavole zdravu ishranu i saznaju odakle njihovo omiljeno povrće dolazi. Do sada u našem projektu je učestvovalo više od 1.200 mališana iz beogradskih vrtića i osnovnih škola koji su učili kako se sadi salata u bašticama pripremljenih specijalno za njih", rekla nam je Marjana Krasić, vođa projekta "Mali poljoprivrednici".

U MAKSIJU OBELEŽEN SVETSKI DAN OBOLELIH OD CELIJAKIJE

16. maj 2017 - Koliko u današnje vreme predstavlja izazov formiranje zdrave, nutritivno vredne hrane za osobe koje moraju da izbegnu gluten, na koji način pripremati obroke za decu i kako birati proizvode kad postoji problem sa celijakijom – samo su neka od pitanja na koje su odgovore prisutnima u Maxi supermarketu Alonso davale Jasna Marić, predstavnik Udruženja celijakličara Vojvodine i Dajana Poleksić, inženjer prehrambene tehnologije, a povodom obeležavanja Svetskog dana obolelih od celijakije. Svi oni koji su želeli da probaju i proizvode bez glutena, pogotovo poslastice, uživali su u hrani koju je pripremao kuvar Nenad Veljković. U svetu oko jedan odsto populacije boluje od celijakije, dok se u Srbiji procenjuje da je broj obolelih između 35 000 i 70 000. “Danas je svest mnogo veća o celijakiji i intoleranciji na gluten i važno je da se prepoznaje značaj povećanja asortimana proizvoda koje mogu da koriste svi sa ovim problemima. Postoji razlika između celijakije i intolerancije na gluten. Celijakija je bolest koja ima imunološku osnovu i to na način gde ćelije imunog sistema reaguju na prisustvo glutena u crevima i ima genetsku predispoziciju, dok se intolerancija na gluten manifestuje kroz niz simptoma kao i celijakija, ali nema naslednu osnovu. Gluten je prisutan u skoro svim industrijskim proizvodima, nalazi se čak i tamo gde ga ne očekujete- u lekovima, kozmetičkim proizvodima, raznim pićima, čokoladi i slično, zato je važno pažljivo čitati deklaracije i kupovati u proverenim prodavnicama, poput Maksija”, kaže Dajana Poleksić, diplomirani inženjer prehrambene tehnologije. Nabavka proizvoda za osobe koje imaju problem sa glutenom nije uvek jednostavna. “Prilagođavanje svim promenama koje donosi savremeni način života neizbežno je da biste odgovorili na sve ono što je kupcu potrebno. Počevši od toga da u našim prodavnicama pronađe sve što mu je potrebno, a onda i da dobije savet na koji način da poboljša kvalitet svog života. Zato nam je važno da pored velikog izbora proizvoda, kupci znaju da brinemo o njima”, kaže Nikola Papak, menadžer komunikacija kompanije Delez Srbija.

Dualno obrazovanje u trgovini

MAXI PRIMIO NAJVIŠE ĐAKA

Beograd, 20. februar 2017. godine – Dva odeljenja srednje Trgovačke škole iz Beograda od danas kreću u program dualnog sistema obrazovanja koji se realizuje u Maxi supermarketima. U naredne tri godine, 55 đaka ove škole imaće priliku da na radnom mestu uče od najboljih trgovaca - instruktora. To je, za sada, najveći broj đaka koje je jedna kompanija u Srbiji primila na obuku u okviru dualnog obrazovanja. Ugovore o izvođenju praktične nastave đacima su svečano uručili ministar trgovine, turizma i telekomunikacija, Rasim Ljajić, predsednik Privredne komore Srbije, Marko Čadež, i potpredsednica Delez Srbija za ljudske resurse, Sanja Jevđenijević. Kompanija Delez Srbija, vlasnik Maxi supermarketa, obezbedila je za đake najbolje mentore u oblasti trgovine robe široke potrošnje, kao i mesečnu nadoknadu u iznosu od pet hiljada dinara tokom trajanja nastave. Tim povodom potpredsednica Deleza je istakla opredeljenost ove kompanije da kontinuirano ulaže u mlade kadrove i njihov profesionalni razvoj. „Delez poseduje jedan od najrazvijenih sistema za edukaciju i obuku zaposlenih na tržištu u Srbiji. Kao društveno odgovorna kompanija spremni smo da domaćem obrazovnom sistemu stavimo na raspolaganje veliko iskustvo i znanje stečeno na međunarodnim tržištima. Posebnu brigu posvećujemo ulaganju u mlade i razvoju njihove karijere, veoma smo ponosni na činjenicu da u proseku, godišnje, oko 350 kolega napreduje u našoj kompaniji. To znači, da kod nas, svakog dana, barem jedan kolega ili koleginica napreduje“ – izjavila je Sanja Jevđenijević, potpredsednica Delez Srbija. Učešće u projektu razvoja dualnog obrazovanja Delez Srbija ostvaruje uz podršku Privredne komore Srbije i Privredne komore Austrije, Advantage Austria, kao i Austrijske razvojne agencije (ADA), a u skladu sa nastavnim planom i programom koji je odobrilo Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije. Ovim povodom Ministar trgovine, turizma i telekomunikacija, Rasim Ljajić, izjavio je da je današnji događaj najbolja prilika za obrazovanje mladih, da se na praktičnom primeru pokažu sve prednosti ovog sistema koji se uvodi u Srbiji. „To je najbolja veza privrede i obrazovanja i uspešan model saradnje razih sektora, akademske zajednice, nivoa vlasti i privrede i, na dobrobit mladima, način da lakše dođu do posla. Sektor trgovine daje podsticaj ovom procesu i ovo je najveći broj koji jedna kompanija potpisuje sa nekom školom. Uglavnom, prosek je 5 do 15 ugovora sa jednom kompanijom, a Delez Srbija odjednom potpisuje 55 ugovora sa đacima“, naglasio je. „Današnjom dodelom ugovora počinje najvažnija faza projekta koji sprovodi Privredna komora Srbije, uz austrijsku podršku i u saradnji sa privredom, nadležnim ministarstvom i školama. Zahvaljujući tom partnerstvu đaci će se, po dualnom modelu, pripremati za poslove trgovca, službenika za bankarstvo i osiguranje i špeditera, zanimanja za kojima su potrebe iskazale same kompanije. Tako će svih 120 učenika prvog razreda Trgovačke škole u Beogradu, osim u školskim klupama, neophodna znanja i veštine sticati i u kompanijama Delez Srbija, DM, Univereksport, Merkator i VIP Mobile“, izjavio je Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije. Čadež je izrazio očekivanje da će se većina tih učenika, po završetku školovanja, zaposliti čime se na najbolji način ostvaruje cilj dualnog obrazovanja: da privreda dobije kadrove koji su joj potrebni, osposobljenje da se po izlasku iz škole uključe u radne procese, a da svršeni srednjoškolci lakše i brže dođu do posla, što će postepeno smanjivati nezaposlenost mladih.

Dodaj u spisak za kupovinu
Izgleda da još nemate spisak za kupovinu. Kliknite na dugme ispod da biste kreirali novu.
Ovaj proizvod je već uključen u ovaj spisak
Proizvod dodat u spisak