• Pronalaženje prodavnice
  • Izbor jezika
    SR
    • CP

Najčešća pitanja i odgovori

1. Šta je Maxi mobile?

 Maxi mobile je nova Maxi usluga sa jedinstvenim modelom koja vam omogućava da pričate besplatno. Kupovinom u Maxi i Shop&Go prodavnicama u iznosu preko 500 RSD dobijate bonus kredit u iznosu od 100 dinara i 100 MB internet saobraćaja. Bonus možete iskoristiti u roku od 7 dana od aktivacije. Na ovaj način možete aktivirati bonus 10 puta u toku jednog meseca.

2. Kako da proverim kredit za Maxi mobile pripejd broj?

Iznos i trajanje kredita možete jednostavno proveriti na dva načina:
• pozivom koda *151#
• pozivom Korisničkog servisa na 068 51234 i odabirom opcije 2 govornog automata
 

3. Gde mogu nabaviti Maxi mobile SIM karticu?

 Karticu je moguće kupiti u Maxi i Shop&Go prodajnim mestima širom Srbije

4. Gde mogu da dopunim Maxi mobile kredit? Koji je rok važenja kredita?

Vaš kredit možete jednostavno dopuniti elektronskom dopunom u Maxi i Shop&Go prodajnim mestima širom Srbije, kao i na svakom kiosku, pumpi ili drugom prodajnom mestu u Srbiji koje ima mogućnost elektronske dopune. Jednostavno recite prodavcu svoj broj telefona i iznos koji želite da uplatite. Za nekoliko trenutaka Vaš račun biće dopunjen. Kredit možete dopuniti u iznosu od 200 do 5 000 dinara. Standardni kredit na kartici traje tri meseci od datuma kada je dopunjen. Svaki put kada dopunite kredit, važenje kredita se produžava za nova 3 meseca. Rok važenja kredita možete proveriti besplatnim pozivanjem koda *151#.

5. Koliko moja kartica važi?

 Vaša SIM kartica važi 13 meseci od datuma kada je aktivirana. Svaki put kada dopunite kredit, važenje SIM kartice se produžava za novih 13 meseci.

Ako ne uplatite dopunu više od 3 meseca, sav kredit i bonusi koje imate ističu i u narednih mesec dana omogućen Vam je samo dolazni saobraćaj (u okviru nacionalnog saobraćaja), ne i odlazni (dakle, možete da primate pozive, ali su odlazni pozivi onemogućeni, možete da primite SMS, ali ne i da šaljete). U ovom periodu možete pozivati samo hitne službe i Korisnički servis (bez mogućnosti razgovora sa agentom). Ako nakon isteka mesec dana od kada Vam je onemogućen odlazni saobraćaj ne uplatite kredit, odnosno četiri meseca od uplate poslednje dopune, SIM kartica prelazi u status mirovanja - ne postoji mogućnost ni dolaznog ni odlaznog saobraćaja, kao ni poziva ka Korisničkom servisu. Ako hoćete da reaktivirate SIM karticu iz statusa mirovanja, potrebno je samo da sa drugog broja pozovete Korisnički servis. Nakon reaktivacije biće Vam omogućen dolazni saobraćaj, a po dopuni kredita i sve ostale Maxi mobile usluge.
Sve što je potrebno da uradite je da uplatite dopunu i ponovo ćete moći da uživate u Maxi mobile uslugama.
 

6. Koje su cene kada koristim Maxi mobile karticu?

 Tarifiranje u okviru Maxi mobile pripejd paketa je razgovori ka svim mrežama u Srbiji za 8.9 dinara, SMS za 4.9 dinara i kB za surfovanje internetom za 0,06 dinara.

7. Koliko minimalno moram da imam kredita da bih mogao/la da pozivam?

 Za pozive u okviru nacionalnog saobraćaja potrebno je da imate kredita za:

• cenu jednog minuta razgovora + cenu uspostave poziva, u skladu sa Maxi mobile prepaid tarifom
Čak i ako nameravate da pozovete nekoga bez uspostave veze, potrebno je da imate dovoljno kredita za poziv.
Ukoliko nemate dovoljno kredita, a pokušavate da pozovete nekoga, čućete glasovnu poruku govornog automata: “Nemate više kredita. Molimo Vas da dopunite Vaš kredit.”
Ako imate kredita za manje od dva minuta razgovora, pre uspostavljanja veze čućete govornu poruku da će razgovor verovatno biti prekinut zbog nedovoljnog iznosa kredita. Razgovor će se prekinuti kada se potroši celokupan kredit.
 

8. Koliko se naplaćuje pozivanje Maxi mobile Korisničkog servisa iz rominga?

 Ako pozivate Korisnički servis dok ste u romingu, poziv će biti naplaćen kao odlazni poziv u romingu ka Srbiji, prema zvaničnom Maxi mobile roming cenovniku. Ukoliko želite da razgovarate sa agentom Korisničkog servisa, neće Vam biti tarifirano 15 dinara, koje inače plaćate kada pozivate iz Srbije, već će Vam biti naplaćen poziv po standardnoj ceni odlaznog poziva iz rominga.

9. Ako se javim na telefon dok sam u romingu, da li se to naplaćuje?

 Da, kada ste u romingu biće Vam naplaćeno i pozivanje i primanje poziva, u skladu sa zvaničnim Maxi mobile roming cenovnikom.

10. Da li je provera stanja kredita besplatna u romingu?

 Pozivanje govornog automata Maxi mobile Korisničkog servisa na +381 68 51234 biće naplaćeno po ceni odlaznog poziva ka Srbiji, prema zvaničnom Maxi mobile roming cenovniku.

11. Ako uplatim kredit u Srbiji, da li će on važiti u romingu?

 Kao prepaid korisniku, usluga rominga Vam je omogućena odmah pri aktivaciji kartice, te sav raslopoživ kredit možete da koristite u romingu.

12. Naplaćena mi je SMS poruka, iako znam da je primalac nije dobio. Zašto?

 Od pošiljaoca do primaoca poruka putuje u dva koraka - ona prvo stiže u servisni centar, a zatim se odatle prosleđuje primaocu.

Prilikom naplaćivanja tarifira se slanje poruke a ne njeno dospeće na broj primaoca. To znači da će poruka biti naplaćena čim dobijete obaveštenje da je ona poslata, a ne nakon što stigne na broj primaoca (odnosno dobijete izveštaj o dostavi).
Primer: poslata je poruka na broj koji je nedostupan. U narednih 24 sata SMS servisni centar će pokušavati da dostavi poruku za šta je potrebno da broj bude dostupan. Ako nakon 24 časa broj ne postane dostupan, prijem poruke neće uspeti o čemu ćete dobiti obaveštenje. Ipak, poruka će biti naplaćena jer se tarifira njeno slanje a ne prijem.
 

13. Poslao/la sam jednu SMS poruku, ali mi je naplaćena kao dve (ili više). Zašto?

 Jedna poruka sadrži maksimalno 160 karaktera. Ako napišete poruku dužu od 160 karaktera, ona će Vam biti naplaćena kao dve (ili više, zavisno od broja karaktera u poruci), iako će do primaoca stići kao jedna, integralna poruka.

Primer: ako je tvoja poruka dužine od 170 karaktera, njeno slanje će biti tarifirano kao da je reč o dve poruke. Ako je ona dužine od 340 karaktera, njeno slanje biće naplaćeno kao da je poslato tri poruke itd.
Obratite pažnju da slova č, ć, š, đ, ž u porukama mogu biti tretirana kao 6 do 90 karaktera, zavisno od modela telefona.
 

14. Da li mogu da pređem na Vip mobile postpejd?

 Vip mobile ne obezbeđuje Maxi mobile korisnicima zadržavanje pripejd korisničkog broja pri sklapanju postpejd ugovora za Vip mobile postpejd pakete.

15. Kako da podesim telefon da mogu da šaljem MMS poruke?

 Pozivom korisničkog servisa na 068 51234 i odabirom opcije 4 dobijate podešavanja za svoj mobilni telefon koja je potrebno da sačuvate.

16. Na Maxi mobile SIM kartici piše ,,Uslugu pružio Vip‘‘. Da li sam ja Maxi mobile ili Vip mobile korisnik?

 Vi ste korisnik Maxi mobile pripejd paketa, a Vip obezbeđuje mobilnu komunikaciju i korisničku podršku putem svoje mreže i druge infrastrukture.

17. Ako je uslugu pružio Vip zašto ne mogu da odaberem neku od Vip pripejd promocija?

 Maxi mobile je jedinstvena ponuda na našem tržištu i namenjena je onima koji su lojalni Maxi i Shop&Go kupci i kao takve nagrađujemo Vas sa mesečnim bonus kreditima, bez dodatnih promocija.

18. Da li Maxi mobile podrzava 4G?

 Trenutno dostupne tehnologije za koriscenje Maxi usluga su 2G I 3G.

Dodaj u spisak za kupovinu
Izgleda da još nemate spisak za kupovinu. Kliknite na dugme ispod da biste kreirali novu.
Ovaj proizvod je već uključen u ovaj spisak
Proizvod dodat u spisak