• Проналажење продавнице
  • Избор језика
    CP
    • SR

Oдржан годишњи састанак менаџера 2019

Godišnji sastanak menadžera je tradicionalni događaj koji se svake godine održava sa ciljem da se svi menadžeri naše kompanije bliže upoznaju sa rezultatima poslovanja u godini za nama, ali i da bi se predstavili dalji strateški pravci poslovanja. Događaj je moderirao Miloš Jauković, potpredsednik za Sektor za operacije, a pozdravni govor održao Kventin Roje, generalni direktor naše kompanije. Potom su Predrag Jazić, direktor za Maxi format i Novak Anđelić, direktor za računovodstvo i izveštavanje, predstavili rezultate poslovanja u prethodnoj godini zajedno sa poslovnim ciljevima za tekuću. Nakon njih, na bini su se smenjivali predstavnici naših novih strateških inicijativa koji su kolegama predstavili planove, ciljeve i očekivanja.
 
Završetak događaja obeležio je Delez Srbija tim koji na sceni izveo performans „Uradi bilo šta!“ sa ciljem da se Customer Centric model poslovanja koji primenjujemo prikaže na jedan potpuno drugačiji način. Dobra atmosfera nastavila se i sledećih nekoliko minuta kada je na scenu izašla Bojana Gašić Tipsarević koja je proglašena za naboljeg poslovođu 2018. godine. Događaj je zatvorio Kventin Roje koji je u svom obraćanju napravio retrospektivu tema i uputio ključne poruke događaja, ali i odgovarao na pitanja publike.
 
Ponosni smo na sve naše kolege koje su učestvovale na ovom događaju i radujemo se novim izazovima i uspesima.
 

Учествовали смо на Академији модерног менаџемента

И ове године били смо део тродневне Академије модерног менаџмента коју организују наши пријатељи из организације Естием. Седамдесет и пет младих људи имало је прилику да током три дана буде део предавања, радионица и заједничких дискусија са циљем личног и професионалног развоја. Како је циљ овогодишње академије био променити перспективу и отићи корак изнад, различлите групе студената имале су прилике да на исте теме разговарају са различитим предавачима који су чинили представници компанија, са циљем да на крају дана заједно упореде стечена знања.
 
Представници наше компаније Милица Шодић, Урош Мирић и Јелена Ненадовић имали су прилике да се друже са студентима и одрже радионицу на тему Complex Problem Solving. Студенти су имали могућност да последњег дана академије провере стечено знање помоћу теста и процене разлику у знању у односу на почетак академије. 
 
Ентузијазам, активност и жеља за учењем је оно што је обележило овај догађај и задовољство нам је што смо били део заједничког развоја. Стварање нове перспективе заједно са студентима било нам је инспиративно и радујемо се новим приликама. 
 

У борби против климатских промена

Драго нам је што на различите начине учествујемо у борби против климатских промена и на тај начин бринемо о нашем окружењу. У складу са тим, прошле године почели смо имплементацију еколошких расхладних флуида који су у току 2018. године инсталирани у првом еколошком Макси супермаркету у региону. У току исте године емисије гасова стаклене баште смањена је за 9% у односу на 2017. годину, а имплементацијом система наплате смањили смо потрошњу једнокраних пластичних кеса за 70 одсто. Заједно са купцима, само у прошлој години, рециклирано је више од десет хиљада тона отпада.
 
Такође, глобална еколошка акција „Сат за нашу планету“ одржана је по једанаести пут у Србији, у суботу 30. марта 2019. године у 20.30 часова, симболичним гашењем светла на сат времена. Као и претходних година, поводом ове акције у свим нашим продавницама угашена је декоративна расвета (светлеће рекламе и осветљење на билбордима). Верујемо да ће се оваквим и сличним акцијама подићи свест о очувању планете и борби против климатских промена.
 

Дај снагу – донирај косу

Наша компанија подржала је кампању Procter&Gamble Србија „Дај снагу“ са циљем оснаживања жена оболелих од рака дојке које су током хемотерапије изгубиле косу. Наше колегинице подржале су ову акцију скраћивањем и донирањем своје косе, а у овој акцији учествовали су професионални фризери чији је задатак био да обликују косу наших колегиница након донирања. Овом приликом желимо да се захвалимо свима који су учествовали у овој акцији и тиме показали подршку, храброст и хуманост. 
 
Овај тренутак представља један од најтежих и најемотивнијих тренутака у борби са овом болешћу. Од донираних власи биће направљене перике од природне косе за све њих које храбро корачају ка излазу из ове животне фазе.
 
Овим поводом разговарали смо са Мирјаном Јовашевић, директорком за корпоративне комуникације и одрживи развој: „Иза нас је година у којој смо организовали велики број хуманитарних активности и у којој смо се укључили у националну кампању „Рак је излечив“. Заједно са партнерима реновирали смо лабораторију Института за онкологију, а почетком ове године донирали смо и средства неопходна за апарате у лабораторији који ће пацијентима и медицинском особљу омогућити квалитетније услове лечења. 
 
Кампања „Дај снагу“ пружа подршку женама које се током лецења суочавају са проблемом губитка косе и поносни смо што смо као компанија опет у прилици да будемо део значајних тема у друштву. Ово је тема сваког од нас. Не само у марту и октобру, када традиционално обележавамо датуме посвећене борби против рака, већ сваког дана у години.
 

Са младима до иновативних решења

Поносни смо на дугогодишњу сарадњу са организацијом ЕСТИЕМ са Факултета организационих наука и на заједнички допринос професионалоном развоју младих. Ове године наставак сарадње са организацијом ЕСТИЕМ започели смо учешћем на пројекту Case Study Show 2019. Задовољство нам је што смо били део пројекта који подржава младе и пружа им прилику да учествују у различитим активностима, као што су панел дискусија, интервјуи са представницима компанија, решавање студије случаја, радионице и предавања на различите теме.
 
Представници наше компаније учествовали су у Панел дискусији, која је за циљ имала да подржи студенте у тражењу првих послова и пракси, а након тога су имали пирлике да у оквиру сегмента Meet up разговарају са студентима о праксама и талент програмима које наша компанија нуди. Тема овогодишње велике студије случаја коју је предложила наша компаније била је „Omnichannel“. Такође, студенти су имали прилику да се опробају у решавању мале студије случаја на тему „Миленијалци за миленијалце“. Решења студија случаја била су креативна и исуњена новим идејама. Са нестрпљење очекујемо победнике велике студије случаја који су као награду добили прилику да постану део наше компаније у оквиру талент програма Find Your Place at Delhaize. Наше колеге су такође учествовали у делу „Speed Dating“ где је 70 студената имало прилику да прође кроз интервјуе и разговара о свом искуству и даљим корацима у каријери.
 
Проактивност, ентузијазам и жеља за развојем ових студената је оно што обележило Case Study Show 2019 и било нам је задовољство што смо имали прилику да будемо део овог догађаја.
 

Додај у списак за куповину
Изгледа да још немате листу за куповину. Кликните на дугме испод да бисте креирали нову.
Овај производ је већ укључен у овај списак
Производ додат у списак