• Проналажење продавнице
  • Избор језика
    CP
    • SR

НАШИ ДОГАЂАЈИ

Будите у току са најновијим информацијама из наше компаније.

 
У ПОСЕТИ НАЈВЕЋЕМ ПРОИЗВОЂАЧУ ЛУБЕНИЦА У ЈУГОИСТОЧНОЈ ЕВРОПИ

3500 тона лубеница по сезони
 
 
08.08.2019. На површини од 100 хектара, у војвођанском селу Ашања, у сезони се произведе 3500 тона лубеница. Горан Блануша са породицом бави се производњом лубеница више од 20 година, данас их има чак седам врста, а у понуди има и две врсте диња. У квалитет и савршен укус ових култура могу се уверити купци у продавницама Маџи, Темпо и Схоп&Го.
 
У радној атмосфери, на њиви, Горан открива како изгледа мушка, а како женска лубеница, шта је најважније у одабиру оне наслађе и како је препознати, а присутни су имали прилике да пробају и необичне лубенице жуте коре и црвеног срца, као и бесемене.
 
„Квалитет је највреднија препорука. Набављамо најбоље семе, улажемо у најквалитетније ђубриво и машине, па самим тим је и квалитет на највишем нивоу“, каже Горан Блануша, који 10 одсто свог приноса извози у Данску, док 90 одсто откупљује Делез за домаће тржиште.
 
Воће и поврће провереног порекла у Маџи, Темпо и Схоп&Го продавнице долази након редовне провере рода на њивама више од 50 локалних произвођача. Анализа и рад по светском стандарду дају производе врхунског квалитета. За квалитетно воће и поврће не морате имати своју башту. Не морате га тражити ни од пријатеља који узгајају плодове само за своје потребе. У највећем малопродајном ланцу у Србији најбоље воће и поврће са домаћих газдинстава пажљиво је одабрано и сортирано на рафове продавница само за вас.
 

ОДГОВОРНИМ ПОСЛОВАЊЕМ ДО БОЉЕГ ДРУШТВА

Kомпанија Делез Србија представила резултате и стратешке планове у области одрживог пословања
 
2. јул 2019. – У пријатном амбијенту Зоолошког врта компанија Делез Србија је представила резултате одрживог пословања за претходну годину, према којима је на нивоу компаније укупна емисија угљен-диоксида смањена за 8 одсто, а чак 60 одсто укупно генерисаног отпада и рециклирано.
 
Kроз пројекат свакодневног донирања воћа и поврћа, и сарадњу са Банком хране Београд компанија је показала стратешку посвећеност пружању подршке локалној заједници, а само у 2018.години донирано је преко 1.200 тона намирница. 
 
Први супермаркет са еколошким системом расхладе, Маxи, отворен је на Новом Београду, а у претходној години компанија је забележила и смањење укупне потрошње енергије за 2 одсто.
 
“Стратешким приступом темама које су значајне за друштво успели смо да покренемо заједницу, и начинимо значајне кораке ка стварању одрживог окружења. Kао компанија која покреће бројне иницијативе на глобалном нивоу, јако нам је важно и да локално укључимо што више суграђана у све активности и да тако заједно учинимо нашу планету бољим местом за живот. Уједно радимо и на подизању свести о свему ономе што може да побољша квалитет живота људи. Од одговорног управљања вишковима хране, до едукације о важности здравије и избалансиране исхране. Добри резултати су увек подстрек, али и одговорност да у годинама које су пред нама останемо лидери у променама и пример другим одговорним компанијама и појединцима”, истакла је Мирјана Јовашевић, директорка корпоративних комуникација и одрживог пословања компаније Делез Србија. 
 
Kомпанија Ахолд Делез је потписник споразума који предвиђа да ће до 2025.године сва пластика у оквиру приватне робне марке бити у потпуности рециклабилна, компостабилна или поново употребљива. У наредном периоду пословање компаније глобално, али и локалних чланица, биће прилагођено циљевима научне заједнице за климатске промене, а све са циљем да се пружи одговарајући доприност да посечна тепература на Земљи не порасте преко 1.5 степени целзијуса.
 

ЧАРОЛИЈА ЗДРАВИЈЕ ИСХРАНЕ

БЕОГРАД, 15. јун 2019 – Уз прве тактове химне Маџи школског каравана, данас је на Цветном тргу велики број деце имао прилику да уз игру научи зашто је важна правилна и избалансирана исхрана. Најмлађи су уз кратке едукативне приче, радионице цртања, вајања, фаце паинтинг и кулинарске специјалитете Ненада Вељковића сазнали на који начин исхрана богата поврћем може да им улепша одрастање. Посебну пажњу девојчица привукао је час балета који су само за ову прилику осмислиле балерине Балетске школе Националне фондације за уметничку игру.
„Маџи школски караван обишао је 15.000 ђака, широм Србије и јако смо срећни што су деца и данас била у прилици да сазнају нешто више о здравијој исхрани. На свом путу, дугом 100 школа, Маџи караван је био значајна подршка учитељима и родитељима у прихватању добрих навика у исхрани деце од малих ногу“, изјавила је Мирјана Јовашевић, директорка корпоративних комуникација и одрживог развоја компаније Делез Србија.
Маџи школски караван је обишао 14 градова у Србији, где је и кроз игру, дружење и едукацију основцима послао значајну поруку о избалансираној исхрани. 

МАXИ ОПЕТ ОМИЉЕНИ СУПЕРМАРКЕТ КУПАЦА

Београд, 17. мај 2019. година – Потрошачи су и ове, као и претходне две године, одабрали Маџи супермаркете као препоруку за куповину. 
 
У оквиру акције „Мој избор 2019.“, коју организују удружење “Моја Србија” и Привредна комора Београда, Макси је добитник награде у категорији „Трговина“.
 
„Изузетно смо поносни што је Маџи трећу годину за редом освојио признање „Мој избор“ и што су га управо купци одабрали као омиљени супермаркет. Нама је то потврда да они вреднују све оно што смо реализовали у претходној години, али и одговорност да у текућој будемо још бољи комшија“, рекла је Мирјана Јовашевић, директорка корпоративних комуникација и одрживог пословања компаније Делез Србија на додели признања у Скупштини града.

ДЕЦА ПРАВИЛА ЗДРАВИЈУ УЖИНУ ОД ЈАБУКА И КРУШАКА


Како да најмлађима приближимо воћну ужину
 
 
Колико здрава ужина може да буде заиста укусна, а њена припрема потпуно забавна и како јабука и крушке могу да буду инспиративне уверила су се деца из вртића Бисер који су заједно са куваром Ненадом Вељковићем припремали једну здравију посластицу.
 
У месецу крушака и јабука, право из Макси супермаркета, у вртић су стигле сочне, слатке и укусне јабуке и крушке. Деца су се заједно са куваром и васпитачицама опробали у кулинарским чаролијама, а када су у посластицу убацили и мало меда и корнфелкса, пуни утисака су родитељима, бакама, декама, испричали шта су научили и шта заједно и код куће могу брзо и лако да припреме.
 
„Често слушамо како је изазов да деца заволе воће и здравију ужину. Као компанија која је стратешки усмерена на тему здравије исхране, реализујемо велики број активности за децу, како бисмо их од малих ногу учили о значају поврћа и воћа. Деца брзо усвајају све оно што је добро, само је важно да им на њима једноставан и интерактиван начин то и покажемо“, каже Милица Поповић, менаџерка корпоративних комуникација компаније Делез Србија.
 
Ово је само ејдна у низу активности за децу, коју Макси супермаркети реализују у жељи да им приближе значај и важност здравије исхране. Одмах након новогодишњих празника и школског распуста настављен је и Макси школски караван, који ће до априла обићи 100 школа у 14 градова широм Србије и захваљујући којем ће више од 15 000 првака кроз пажљиво осмишљене активације откривати зашто је важно да им поврће постане једна од обавезних, али омиљених намирница у тањиру.
 
Рецепт Ненада Вељковића за воћну ужину:
 
Јабуке и крушке исецкати, додати издробљени корнфлекс, мед и мало лимуновог сока и све то помешати и сипати у чинију и послужити.
Не заборавите да у процесу припреме укључите најмлађе укућане и тако заједно послужите здравију ужину.
 

ДУХ ИТАЛИЈЕ У МАКСИЈУ


15. новембар 2018 – Кажу да је италијанска кухиња магична – од врхунских сирева и рижота на северу, преко пасти и спагета у средишњем делу земље до моцареле и правог маслиновог уља на југу Италије. Управо овакво путовање кроз које ћете осетити уметност италијанске кухиње очекује вас у одабраним Макси супермаркетима у периоду од 15. до 28.новембра.
 
Мирис праве италијанске кухиње у недељи кад се обележава Трећа недеља италијанске кухиње у свету, приближиће вам познати кувар Ненад Вељковић који ће у наредне две суботе 17. и 24.новембра припремати италијанске специјалитете за све купце у Макси супермаркету Алонсо .
 
     
Дани италијанске кухиње „Италија по вашем укусу“ трајаће од 15. до 28.новембра, и у том периоду одређени италијански производи биће доступни у одабраним Макси супермаркетима у Београду по сниженим ценама. 
 
Уживајте у укусима једне од најлепших кухиња света и одаберите производе по укусу највећих кулинарских зналаца.
 

НОВОГОДИШЊЕ ИЗНЕНАЂЕЊЕ ЗА НАЈМЛАЂЕ


Деда Мраз и Маxi супермаркети обрадовали децу у Институту за мајку и дете „Др Вукан Чупић“ 
 
29. децембар 2017 - Шта су малишани све пожелели за Нову годину зна само Деда Мраз, а једна од његових дестинација на крају ове године био је Институт за мајку и дете „др Вукан Чупић“. 
 
Велику кочију Деда Мраза заменио је овог пута Маxi онлине, док су се у улози вредних помоћника у паковању најлепших играчака за дечаке и девојчице нашли запослени у Маџи супермаркету. 
 
„Сви који верују у новогодишњу чаролију данас су могли да је осете. Осмеси на лицима деце када су угледали Деда Мраза заиста су непроцењиви и уколико смо и на тренутак успели да им пренесмо новогодишњу атмосферу и улепшамо празнике, урадили смо праву ствар“, истакла је Милица Поповић из корпоративних комуникација Делез Србије.
 
Компанија Делез Србија ове зиме је, поред најмлађих, обрадовала и најстарије суграђане, кориснике Прихватилишта за стара и одрасла лица, којима је приредила свечани новогодишњи ручак, а организацији Црвени крст Београд упутила је највећу појединачну новогодишњу донацију.
 

ВЕЛИКИ БРОЈ ДЕЦЕ УЖИВАО У ЧАРОБНОЈ СУБОТИ НА ЦВЕТНОМ ТРГУ


Песма, игра и бајке испред Максија биле довољне да се направи права празнична атмосфера
 
 
Распевани гласови хора Чаролија, новогодишња представа, Иван Зекић, глумац у улози интерпретарора најлепших бајки, Деда Мраз и Макси пчелица били су више него довољни да се на Цветном тргу окупи велики број деце и ужива у правој новогодишњој магији.
 
Клинци и клинцезе су громогласним аплаузом поздравили децу из хора Чаролија и кад су се зачуле прве речи познатих песмица, Цветни трг је окупирала дечја песма, уследила је представа познате позоришне редитељке Маје Малетковић, а онда је на сцену ступио познати глумац Иван Зекић, којег су деца одушевљено пратила у читању бајки.
 
Чаробна субота на Цветном тргу испред Макси супермаркета била је у знаку праве празничне забаве.
 

Најлепша забава за малишане на Цветном тргу


20. децембар 2017 - Деда Мраз је стигао на Цветни трг и са децом из вртића Каспер направио најлепшу празничну увертиру за дочек нове 2018.године. 
 
Клинци и клинцезе неуморно су се, испред Макси супермаркета на Цветном тргу, играли „Ђуске на задату реч“ и измамљивали погледе пролазника, који су уживали у кореографијама за песмице „Преко брда преко брега“ и „Били смо добри целе године“.
 
„Децембар је месец даривања, обележе га Деда Мраз и поклони, а ми смо желели да Макси, као добар комшија, малишанима приреди празнично изненађење, да им омогућимо да се играју, буду креативни и на крају зато што су били добри целе године, као што каже и песмица која је обележила данашње њихово дружење, понесу поклончиће кући“, каже Мирјана Јовашевић, директорка корпоративних комуникација компаније Делез Србија.
 
Дружење са децом, Деда Мразом и Макси пчелицом и уживање у новогодишњој представи наставља се у суботу, 23.децембра, кад ће празничну чаролију на Цветном тргу употпунити и глумац, Иван Зекић и дечаци и девојчице из хора Чаролија. 
 

СУПЕРМАРКЕТ МАКСИ ИЗНЕНАДИО СВОЈЕ КУПЦЕ


Здрави мафини за 17. рођендан
 
12. децембар 2017 - Здрави мафини данас су припремани у Маџи Алонсо супермаркету на Дорћолу. Поводом 17. рођендана овог водећег трговинског ланца у земљи, менаџмент компаније Делез Србија осмислио је догађај како би са купцима прославили овај јубилеј и инспирисали их да увек бирају здравије у свакодневној куповини намирница. 
 
Уз помоћ кувара Ненада Вељковића, користећи свеже намирнице, воће и поврће, из понуде супермаркета Маџи, Димитрије Стојановић, потпредседник за операције и Мирјана Јовашевић, директорка корпоративних комуникација, припремали су омиљене здраве мафине за све данашње госте.
 
Том приликом, са бројним купцима се разговарало о правилној и избалансираној исхрани, као и како да запослени у Маџи супермаркетима помогну потрошачима у свакодневном избору намирница.
 
“Желимо да свакодневно инспиришемо купце да праве здравије изборе када размишљају о својим оброцима и припремању хране за своју породицу. Трудимо се да у нашим радњама, на једном месту, по приступачним ценама, могу пронаћи све што им је потребно за избалансирану исхрану, као и да уживају у куповини”, истакао је Димитрије Стојановић, потпредседник за операције компаније Делез Србија. 
 
Маџи супермаркети прослављају 17. рођендан, као домаћи лидер у малопродаји, а Стојановић је још једном нагласио велику улогу 12 хиљада запослених који се свакодневно неизмерно труде да буду на услузи свим купцима, али и да кроз друштвено-одговорно пословање дају свој допринос локалној заједници.
 

ФИЗИЧКА АКТИВНОСТ И ПРАВИЛНА ИСХРАНА МОГУ ДА СПРЕЧЕ ДИЈАБЕТЕС


Београд, 13. новембар 2017. године
- Дијабетес је међу водећим узроцима смрти у Србији. Готово пола милиона људи у нашој земљи има дијагнозу шећерне болести, а процењује се да неколико стотина хиљада и не зна да има ову болест. Ипак, превенција најраширенијег типа дијабетеса је могућа уз здрав начин исхране и редовну физичку активност, усагласили су се учесници округлог стола на тему превенције и борбе против дијабетеса у организацији компаније Делез Србија.

 
Стела Пргомеља из Плавог круга, удружења за борбу против дијабетеса града Београда, нагласила је да је изузетно значајно научити што више што више могуће о дијабетесу, едуковати околину и активирати институције да помогну оболелима у њиховом свакодневном животу.
 
“Физичка активности И контрола исхране могу да помогну особама са дијабетесом да изгубе на тежини, побољшају контролу нивоа шећера у крви и снизе ниво холестерола у крви и крвни притисак”, казала је Пргомеља.
 
Др Драшко Гостиљац, ендокринолог Клиничког центра Србије истакао је да су научне студије показале да је превенција најраширенијег типа дијабетеса могућа, уз појачану контролу исхране и редовну физичку активност.
 
“Одржавању нормалног нивоа глукозе у крви највише доприноси исхрана. Да би помогли онима који имају смањену толеранцију на глукозу, као и свима онима који желе да додатно обрате пажњу на здраву исхрану, развили смо у сарадњи са компанијом Делез Србија хлеб по посебној рецептури. ГлукоФит хлеб садржи ТопиГлук микс који је клинички испитан на Клиничком центру Србије и доказано је да доприноси одржавању нормалног нивоа глукозе у крви”, рекао је Гостиљац. У дугорочном смислу, према његовим налазима, очекује се да употреба Глукофит хлеба има и секундарне бенефите као што су смањење гојазности и јачање имунитета.
 
Јелена Мирковић, јога фитнес инструкторка, нагласила је да је физичка активност од немерљиве важности за одржавање здравог организама, не само за оболеле од дијабетеса.
 
“Стрес је један од окидача бројних болести, међу којима је и дијабетес, а у борби са изазовима модерног доба може да нам помогне јога, класични фитнес или било која друга, редовна, физичка активност”, каже Јелена Мирковић. 
 
Компанија Делез Србија од недавно у својој понуди има ГлукоФит хлеб који садржи ТопиГлук микс активних састојак из природних извора као што су хром, цимет, ђумбир, бели лук и грчко семе. На развоју овог производа је учествовао велики тим стручњака, скоро две године. Клиничка студија је спроведена на одељењу за лечење хроничних компликација у дијабетесу и исхрану Клинике за ендокринологију, дијабетес и болести метаболизма Клиничког центра Србије. Глукофит хлеб може да се купи искључиво у продавницама Маkcи, Темпо и Shop&Gо.
 

ОДРЖАН ОКРУГЛИ СТО НА ТЕМУ ПРЕВЕНЦИЈЕ И БОРБЕ ПРОТИВ РАКА ДОЈКЕ


Превентивни прегледи и физичка активност позитивно утичу на смањење ризика од обољевања

6. октобар 2017 - Сваки дан у Србији се дијагностикује 13 нових жена оболелих од рака дојке, док сваког дана четири жене изгубе битку са овом болести.  У Србији се годишње открије око 4600 оболелих жена. Колико су у очувању здравља дојки важне превенције, редовне контроле, здрави стилови живота, али и на који начин се изборити са успостављеном дијагнозом и терапијама, биле су само неке од теме округлог стола „Мењам се данас за боље сутра“ на тему борбе против рака дојке, у организацији Српског форума против рака дојке и Маxи супермаркета.
Мамографија је широко прихваћена као најбољи метод за рано откривање рака дојке, пре него што се може открити додиром.
„Веома је важно да девојке, жене буду свесне значаја годишњег прегледа иако не постоје никакви симптоми. После 40.године живота потребно је урадити једном у две године мамографију, док се са организованим скринингом – мамографским прегледом дојки креће са 50.годином живота. Најбитније је да се одазову прегледу, јер се мамографијом може открити непипљив тумор, рани рак дојке, а који је у тој фази излечив“, каже др Маја Гулан, хируршкиња онколошкиња.
Истраживања показују да физичка активност утиче позитивно на смањење ризика од обољевања од рака дојке. Здрави стилови живота имају снажан утицај на здравље дојки и спречавање развоја болести.
Укључивање корпоративног сектора у теме од великог значаја, поготово које су усмерене ка здрављу, важан је део у повећању видљивости проблема и проналажења решења.
„У нашој компанији запослено је више од 8 000 жена широм Србије, што представља додатну одговорност у осмишљавању и реализацији пројеката усмерених ка запосленима, али и њиховом укључивању у активности које могу да допринесу повећању свести о значају превенција, редовних прегледа и здравих стилова живота најшире јавности. У оквиру друштвено одговорних акција радимо на едукацији жена у различитим сегментима, а здравље је једно од најважнијих“, каже Мирјана Јовашевић, директорка корпоративних комуникација компаније Делез Србија.
Рак дојке представља најчешћи облик малигниотета у женској популацији на глобалном нивоу, са приближно 1 670 000 нових случајева и више од 522 000 смртних случајева годишње. У Европи се сваке године открије око 494 000 нових случајева, од којих око 143 000 жена изгуби битку са овом болести. 
„У 95 одсто случајева рак дојке је излечив ако се открије на време, нажалост у Србији од ове болести умре годишње толико жена да се могу напунити 32 аутобуса. Одговорност свих нас је оно што је потребно, почев од појединаца, институција, медија, државе. Апелујем на све драге даме да обављају редовне самопрегледе и превентивне прегледе, да се одазивају на скрининг, воле себе, почну да живе здравије, седишта у аутобусима замене седиштима бицикала. Важно је да сви који су прошли битку са раком буду свесни да је удруживање начин да покушамо да променимо у систему ствари на боље“, каже Весна Бонџић, из Женског центра Милица.
 

ЗАГРЕВАЊЕ ПРЕД 51. БИТЕФ


#ПоклониБитеф- Компаније и амбасаде обрадовале најбоље студенте

 
Београд, 19. септембар 2017- У у оквиру акције #ПоклониБитеф, а у сусрет 51. фестивалу, Макси супермаркети и Битеф на Цветном тргу окупили су представнике амбасада, државних институција, града и компанија на  дружењу на ком су сви заинтересовани могли да подрже културу и културни развој младих куповином карта за најбоље студенте Београдског универзитета. Кроз ову акцију Макси супермаркети и Битеф желели су да управо прва публика коју ће Битеф обрадовати и пре почетка самог фестивала буду студенти.
 
Говорећи у име Битеф фестивала, уметнички директор Иван Меденица изразио је захвалност овогодишњем пријатељу фестивала Макси супермаркетима за подршку и истакао да је финансијска подршка круцијална јер омогућава да Битеф ствара и пружа публици најбоље са светске театарске сцене у Београду. Истакао је да је ова сарадња више од тога - то је партнерство из ког се родила акција "Поклони Битеф". “Одлучили смо да позовемо и све остале који желе, да нам се придруже, да нађемо начин да уметност буде доступна онима који од ње могу највише да добију - младим људима. Зато данас, свако може откупити улазнице за Битеф и поклонити их најбољим студентима уметничких факултета. Заиста мислим да не постоји бољи начин од овог да покажете да вам је стало до младости”, истакао је Иван Меденица, уметнички директор Битефа и редовни професор Факултета драмских уметности, захваливши се пријатељима фестивала и партнерима из света политике, дипломатије, бизниса и колегама уметницима који су дали подршку. 
 
Акција #ПоклониБитеф је ове године омогућила да 58 најбољих студената Београдског универзитета погледа извођења реномираних светских аутора и представа о којима прича цела Европа. Представе за које се у целом свету тражи карта више, као што су "Олимп", чувеног белгијског уметника Јан Фабра, "Библија" и "Царство небеско", које је режирао један од водећих европских аутора Јернеј Лоренци и многе друге, захваљујући овој акцији моћи ће да погледају и београдски студенти. Поред представника дипломатског кора, државних институција и компанија, куповини карата за студенте прикључиле су се и бројне истакнуте личности из културног и уметничког живота као што су Вања Ејдус, Милица Зарић, Влада Алексић, Срђан Шапер, Јелена и Миња Богавац, Предраг Васић и многи други.
 
“БИТЕФ је један од симбола Београда и веома смо срећни што можемо да помогнемо подстицај и развој културних дешавања и модерног театра. Култура је база и огледало вредности сваког друштва, а као добар комшија, Макси увек настоји да понуди подршку квалитетним културним садржајима, и да на тај начин културу учини доступну свима. Овом акцијом желели смо да омогућимо и нашим партнерима и другим пријатељима Битефа да и они постану део београдске историје, културног развоја и перспективе младих уметника”, изјавио је Квентин Роје, генерални директор компаније Делез Србија.
 
Студенти ће уживати у представама најбољих европских аутора, а то су им омогућиле амбасаде Холандије, Белгије, Шведске, Канаде, Индустрија грађевинског материјала "Тоза Марковић", Represent Communications, Књаз Милош, вила Јелена, али и извршна директорка Битефа Јелена Кнежевић, као и уметнички директор Битефа Иван Меденица.
 

АНТИЧКИ ТЕАТАР И ТРПЕЗА БОГОВА НА ЦВЕТНОМ ТРГУ

 

51. БИТЕФ започео програмом за најмлађе
 
 
Београд 04. септембар 2017 - Један од омиљених београдских тргова на пар сати постао је амбијент античког Олимпа. Најмлађи Београђани су прве суботе септембра на Цветном тргу имали прилику да се увере зашто је баш античка Грчка колевка модерног театра, да испробају укусе попут оних са трпезе грчких богова и увере се због чега је древна Грчка била посебна, али и зашто је БИТЕФ једна од најважнијих културних манифестација у земљи.
 
„Ове године БИТЕФ је желео да прву у низу својих активности посвети управо најмлађим суграђанима. Судећи по посећености, интересовању малишана и ширини искрених осмеха, уверени смо да смо наишли на публику коју ће бити тешко надмашити. Нашу идеју да за културу никада није прерано, препознали су и Маxи супермаркети уз чију смо помоћ Олимпионицу и реализовали и који ће нам бити подршка и током целог трајања БИТЕФ-а”, изјавио је директор БИТЕФ-а, Милош Латиновић. 
 
Кроз континуирану подршку програмима за најмлађе и културу, Макси супермаркети показали су још једном шта значи бити прави Добар комшија. “Брига о најмлађима је нешто чему смо ми у Максију посебно посвећени и што је у самом врху листе наших приоритета. Квалитетних културних садржаја за децу нема пуно, зато смо изузетно срећни што смо заједно са БИТЕФ-ом најмлађима омогућили да бесплатно буду део једног посебног културног перформанса, какав се ретко пружа прилика да се види. Култура је битан сегмент одрастања и живота и увек ћемо се трудити да је кроз подршку значајним културним манифестацијама учинимо доступном свима”, рекао је Никола Папак, менаџер корпоративних комуникација у компанији Делез Србија.
 
Олимпионица је била прва у низу активности овогодишњег БИТЕФ-а, а иако је првенствено намењена најмлађим Беогрђанима, и њихови родитељи су могли да се присете неких битних мотива из античке митологије. 
 
“Погледајте само то мало насмејано лице, дивно смо се данас провели. Видели смо да је могућ спој античког и савременог, а научили смо да напавимо нектар и амброзију, како бисмо пробали да одгонетнемо да ли је то заиста била тајна бесмртности грчких богова. Ретка је прилика да деца могу потпуно бесплатно да уче нешто ново, друже се и упознају нове другаре. Цветни трг је заиста био права Олимпионица и захвални смо БИТЕФ-у и Максију што су нам омогућили да проведемо једно преподне окружени културом, митологијом, али и добром забавом”, навела је задовољна мајка једног од малишана. Међу родитељима који су са својом децом уживали на "Битефу за појести" у Олимпионици биле су и бројне познате личности попут глумице Наде Мацанковић, чувене балерине Ашхен Атаљанц, глумца Александра Ђурице, балерине Народног позоришта Иване Савић Јацић, водитељке Ирине Вукотић и многих други.
 

АКЦИЈА “МЕЊАМ СЕ ДАНАС ЗА БОЉЕ СУТРА” У МЕСЕЦУ БОРБЕ ПРОТИВ РАКА ДОЈКЕ


Превенција и подршка кључна у борби против опаке болести

 
Месец борбе против рака дојке био је повод да се у Макси супермаркетима у Шопинг центру Рајићева и Макси Алонсо организују саветовања различитих стручњака на тему важности превенције и редовних прегледа, а све под слоганом “Мењам се данас, за боље сутра”. 
 
Колико је битна физичка активност, здрава исхрана и шта све има утицај на здравље дојки, као и спречавање развоја болести, присутним дамама су у Шопинг центру Рајићева причале др Станислава Оташевић председница Европа дона Србија, др Маја Гулан, онколошки хирург, Јасмина Лукић, представница ЕД Србија.
 
Том приликом подршку акцији пружиле су фудбалерке женског фудбалског клуба Рад, Александра Ковач, Александра Гудељ.
 
Поводом Међународног дана борбе против рака дојке, у Макси супермаркету Алонсо,  Београђанке су још једном имале прилику добију корисне информације и значајне савете од представница удружења ЕуропаДонна, као и да виде који су рецепти за здраве оброке које је за њих том приликом припремао познати кувар Ненад Вељковић.
 
“Током читавог октобра обележавали смо месец борбе против рака дојке, а ова акција је само једна у низу. Како је сваки добар комшија и брижан комшија, тако смо и ми из компаније Делез Србија желели да допремо до што више наших суграђанки и помогнемо им да се што брже информишу о овој теми. Превенција може некоме да спаси живот, а надамо се да смо овом акцијом дошли до оних до којих глас о значају превенције треба да стигне. Наша мисија се не завршава са овим месецом, јер је за нас здравље на првом месту”, изјавила је Мирјана Јовашевић, директорка корпоративних комуникација компаније Делез Србија.
 
У Србији се годишње открије око 4.600 оболелих жена од рака дојке, док сваког дан 13 нових жена добије дијагнозу ове опаке болести.
 

МАКСИ ускршње чаролије за најмлађе Београђане

Београд, 12. април 2017- Више од 800 предшколаца и најмлађих ђака са две београдске оштине - Стари град и Врачар украшавали су ускршња јаја у великој акцији коју су организовали „Пријатељи деце општине Стари Град“ и „Пријатељи деце Врачара“, а коју је подржао и Макси, највећи малопродајни ланац у земљи. Сви који су данас прошетали Скадарлијом или Цветним тргом, могли су да виде како то изгледају ускршње припреме из мало другачије перспективе. Овог пута бојице, фломастери и шљокице били су главни алат за осликавање ускршних јаја, а малишани осим што су показали своју креативност имали су прилику да се друже и са вршњацима из других школа са своје општине. Након сат и по, креативна радионица је била готова, а поред јаја биле су офарбане и руке малишана чиме је на најлепши начин започета овогодишња прослава ускршњих празника.

ПРВО ЛЕТЊЕ ОСВЕЖЕЊЕ У МАКСИЈУ Више од 85 брендова пива за ово лето

13. јун 2017 – Врели летњи дани асоцирају на хладне напитке, а најчешћа је прва помисао на пиво. И кад помислите да само на једном месту имате 85 различитих брендова пива, избор није лак. Тако купци у Макси супермаркетима могу да одаберу опробана, пива са традицијом, али и да буду авантуристи и пробају прво органско пиво у Србији са киноом или окусе како изгледа пиво кад се удруже занатска израда овог напитка и очување квалитетног финалног производа. Представници амбасада земаља које су познате по најквалитетнијем пиву Белгије и Холандије, највећи произвођачи Хајникен, Апатинска пивара и Карлсберг, али и компаније Јовања и Бунт 99 Крафт пивара, уз представнике медија уживали су у различитим укусима пива у Макси супермаркету Алонсо. Присутни су учествовали у квизу који је био осмишљен као мала провера знања о пиву и забава током испијања хладних пива различитих укуса.

Награда Привредне коморе Србије на основу гласања потрошача „ ПРЕМИЈА“ најбоља робна марка у земљи

Нови сад, 2. фебруар 2017. године - Приватна робна марка Премија, која се искључиво продаје у радњама Макси, Темпо и Шоп&Го трећи пут добитник је награде „Најбоље из Србије 2016" у категорији најбољи трговачки робни бренд. Избор се врши на основу гласања потрошача, стручне јавности и пословних партнера. Награду „Најбоље из Србије“ већ 12 година реализују Привредна комора Србије у сарадњи са Министарством трговине, туризма и телекомуникација. „Поносни смо на чињеницу да ова награда долази пре свега од потрошача који су препознали Премија робну марку као најбољу у Србији. Ова награда је и потврда да Макси својим купцима обезбеђује само најбоље. Ово је уједно и признање српским компанијама, нашим добављачима, јер су они, заједно са нама, допринели да Премија постане јак и афирмисан бренд на тржишту. Настављамо са даљим развојем и иновацијама како бисмо нашим купцима омогућили највише стандарде у куповини и врхунски кавлитет – изјавила је Мирјана Јовашевић, директорка корпоративних комуникација компаније Делез Србија која је власник продавница Макси, Темпо и Шоп&Го. Трговачка робна марка Премија продаје се искључиво у радњама Макси, Темпо и Шоп&Го, а у овом тренутку асортиман Премија производа броји скоро хиљаду артикала. Поред Премија робне марке, својим потрошачима, овај трговински ланац нуди и производе приватних робних марки 365, Taste of inspirations, Care, Од наше земље, Home i Bio.

ДОМАЋИ ПАРАДАЈЗ И КРАСТАВАЦ У МАКСИЈУ

Вредне руке породице Матић хране Србију

Породица Матић из села Сараорци код Смедерева само током једног дана произведе два шлепера парадајза и краставаца који се продају у Макси супермаркетима. Они су само једна од педесет домаћих породица које у овом трговинском ланцу пласирају своју робу. Иначе, више од 30 000 тона поврћа и воћа произведеног у нашој земљи годишње се прода у Делезовим радњама, а више од 70 одсто робе на полицама је пореклом из Србије. Матићи су јос 2003. године започели пластеничку производњу, да би данас дошли до два хектара корисне површине на којима узгајају краставац и парадајз и запошљавају десет људи. Они су од 2009. године почели сарадњу са Макси супермаркетима и до данас су остали један од њихових ексклузивних добављача. "Задовољни смо сарадњом са Максијем, а народ на целој територији Србије може да купи наш домаћи, српски парадајз. Планирамо да у наредном периоду додатно модернизујемо наше пластенике како бисмо побољшали услове за још бољи приход, а верујем да ћемо у том случају запослити још људи", казе Горан Матић, домаћин и препоручује младима да се окрену пољопривреди јер је то наша будућност. "Верујем и да ће мој син кренути нашим стопама", наглашава овај пољопривредни произвођач.

САРАДЊА ЕКОНОМСКОГ ФАКУЛТЕТА У БЕОГРАДУ И ВЕЛИКИХ КОМПАНИЈА

Успешни програми развоја менаџерских кадрова

29. март 2017 - Економски факултет у Београду континуирано сарађује са компанијама са циљем да се студентима обезбеди редовна пракса, омогуће стипендије и отвори прилика за запослење након завршених студија. Један од најбољих примера успешне сарадње академског и привредног сектора је едукативни програм који је развијен са компанијом Делез Србија, а кроз који је до сада прошло више од 500 менаџера. На стручном скупу одржаном на Економском факултету у Београду сумирани су резултати досадашње сарадње образовних установа са приватним трговинским компанијама. „Економски факултет је само у последњих годину дана са више од 200 компанија потписао меморандуме о сарадњи који омогућавају нашим студентима праксе, стипендије и отварају могућност запослења након завршених студија. Наш факултет је за компанију Делез Србија, са којом има успешну дугогодишњу сарадњу креирао програм за развој кадрова из области трговине који је до сада завршило више од 500 менаџера овог трговинског ланца”, изјавио је проф. др Бранислав Боричић, декан Економског факултета Универзитета у Београду. Према резултатима анализе развојног програма на Економском факултету, а за руководиоце у малопродајним продавницама компаније Делез Србија, утврђено је да је у свакој генерацији ниво знања која су важна за управљање малопродајним објектима унапређен у просеку за око 50 одсто. „Поносни смо на петогодишну сарадњу коју имамо са Економским факултетом. Константно улажемо у наше кадрове, а велики број наших сарадника је управо овде стекао драгоцена знања неопходна за добро обављање посла. Трудимо се да будемо, не само добар послодавац, већ и поуздан партнер свим образовним институацијама и да заједно са њима омогућимо да наша компанија буде још боље место за рад нашим колегама”, истакла је Јелена Вуковић, директор за управљање талентима, развој запослених и организациони дизајн.

МАКСИ СУПЕРМАРКЕТИ ОМИЉЕНА ТРГОВИНА ПО МИШЉЕЊУ ПОТРОШАЧА

„Мој избор 2017“ у рукама Макси супермаркета

18. април 2017- На основу гласова потрошача, обављеног на терену у 10 градова Србије, Макси супермаркети освојили су награду „Мој избор“ у категорији трговина. Ове године у конкурецији за награде нашло се 627 домаћих производа и брендова у 24 категорије. Ово признање, познато и као „Оскар потрошача“, у име Маxи супермаркета примио је Милија Магделинић, директор оперативнг маркетинга компаније Делез Србија. Признање „Мој избор“ организовано је од стране Удружења грађана Моја Србија и Привредне коморе Београда седми пут.

МАКСИ ОБЕЛЕЖИО МЕЂУНАРОДНИ ДАН ДЕТЕТА

Београдски предшколци учили о здравој исхрани

Београд, 01. јун 2017- Малишани београдског вртића „Бисер“ уз подршку Макси супермаркета и Ајсберг салат центра обележили су свој дан - Међународни дан детета. Том приликом учили су о здравој исхрани, колико је она важна за срећно и безбрижно детињство, као и како изгледа дан на њиви, шта се ради у пластенику и колико је труда потребно да њихово омиљено поврће дође од баште до трпезе. „Здрав избор почиње код куће, а обавеза је свих нас да будемо савезници родитељима како би наша деца прихватила праве животне вредности и научила шта је добро, посебно у исхрани. Кроз игру деца најбоље уче и захвални смо нашем добављачу Ајсберг салат центру који је помогао да сви заједно будемо још бољи комшија који на првом месту мисли о нашин најмлађима“, истако је Никола Папак, менаџер корпоративних комуникација компаније Делез Србија. "Пројекат "Мали пољопривредници" покренули смо како бисмо едуковали најмлађе и помогли им да заволе здраву исхрану и сазнају одакле њихово омиљено поврће долази. До сада у нашем пројекту је учествовало више од 1.200 малишана из београдских вртића и основних школа који су учили како се сади салата у баштицама припремљених специјално за њих", рекла нам је Марјана Красић, вођа пројекта "Мали пољопривредници".

У МАКСИЈУ ОБЕЛЕЖЕН СВЕТСКИ ДАН ОБОЛЕЛИХ ОД ЦЕЛИЈАКИЈЕ

16. мај 2017 - Колико у данашње време представља изазов формирање здраве, нутритивно вредне хране за особе које морају да избегну глутен, на који начин припремати оброке за децу и како бирати производе кад постоји проблем са целијакијом – само су нека од питања на које су одговоре присутнима у Макси супермаркету Алонсо давале Јасна Марић, представник Удружења целијакличара Војводине и Дајана Полексић, инжењер прехрамбене технологије, а поводом обележавања Светског дана оболелих од целијакије. Сви они који су желели да пробају и производе без глутена, поготово посластице, уживали су у храни коју је припремао кувар Ненад Вељковић. У свету око један одсто популације болује од целијакије, док се у Србији процењује да је број оболелих између 35 000 и 70 000. “Данас је свест много већа о целијакији и интолеранцији на глутен и важно је да се препознаје значај повећања асортимана производа које могу да користе сви са овим проблемима. Постоји разлика између целијакије и интолеранције на глутен. Целијакија је болест која има имунолошку основу и то на начин где ћелије имуног система реагују на присуство глутена у цревима и има генетску предиспозицију, док се интолеранција на глутен манифестује кроз низ симптома као и целијакија, али нема наследну основу. Глутен је присутан у скоро свим индустријским производима, налази се чак и тамо где га не очекујете- у лековима, козметичким производима, разним пићима, чоколади и слично, зато је важно пажљиво читати декларације и куповати у провереним продавницама, попут Максија”, каже Дајана Полексић, дипломирани инжењер прехрамбене технологије. Набавка производа за особе које имају проблем са глутеном није увек једноставна. “Прилагођавање свим променама које доноси савремени начин живота неизбежно је да бисте одговорили на све оно што је купцу потребно. Почевши од тога да у нашим продавницама пронађе све што му је потребно, а онда и да добије савет на који начин да побољша квалитет свог живота. Зато нам је важно да поред великог избора производа, купци знају да бринемо о њима”, каже Никола Папак, менаџер комуникација компаније Делез Србија.

ДЕЛЕЗ СРБИЈА ОБЕЛЕЖИЛА СВЕТСКИ ДАН ЗАШТИТЕ ПРАВА ПОТРОШАЧА

МАКСИ ПРИМИО НАЈВИШЕ ЂАКА

Београд, 20. фебруар 2017. године – Два одељења средње Трговачке школе из Београда од данас крећу у програм дуалног система образовања који се реализује у Макси супермаркетима. У наредне три године, 55 ђака ове школе имаће прилику да на радном месту уче од најбољих трговаца - инструктора. То је, за сада, највећи број ђака које је једна компанија у Србији примила на обуку у оквиру дуалног образовања. Уговоре о извођењу практичне наставе ђацима су свечано уручили министар трговине, туризма и телекомуникација, Расим Љајић, председник Привредне коморе Србије, Марко Чадеж и потпредседница Делез Србија за људске ресурсе, Сања Јевђенијевић. Компанија Делез Србија, власник Макси супермаркета, обезбедила је за ђаке најбоље менторе у области трговине робе широке потрошње, као и месечну надокнаду у износу од пет хиљада динара током трајања наставе. Тим поводом потпредседница Делеза је истакла опредељеност ове компаније да континуирано улаже у младе кадрове и њихов професионални развој. „Делез поседује један од најразвијених система за едукацију и обуку запослених на тржишту у Србији. Као друштвено одговорна компанија спремни смо да домаћем образовном систему ставимо на располагање велико искуство и знање стечено на међународним тржиштима. Посебну бригу посвећујемо улагању у младе и развоју њихове каријере, веома смо поносни на чињеницу да у просеку, годишње, око 350 колега напредује у нашој компанији. То значи, да код нас, сваког дана, барем један колега или колегиница напредује“ – изјавила је Сања Јевђенијевић, потпредседница Делез Србија. Учешће у пројекту развоја дуалног образовања Делез Србија остварује уз подршку Привредне коморе Србије и Привредне коморе Аустрије, Advantage Austria, као и Аустријске развојне агенције (АДА), а у складу са наставним планом и програмом који је одобрило Министарство просвете, науке и технолошког развоја Републике Србије. Овим поводом министар трговине, туризма и телекомуникација, Расим Љајић, изјавио је да је данашњи догађај најбоља прилика за образовање младих, да се на практичном примеру покажу све предности овог система који се уводи у Србији. „То је најбоља веза привреде и образовања и успешан модел сарадње разних сектора, академске заједнице, нивоа власти и привреде и, на добробит младима, начин да лакше дођу до посла. Сектор трговине даје подстицај овом процесу и ово је највећи број који једна компанија потписује са неком школом. Углавном, просек је 5 до 15 уговора са једном компанијом, а Делез Србија одједном потписује 55 уговора са ђацима“, нагласио је. „Данашњом доделом уговора почиње најважнија фаза пројекта који спроводи Привредна комора Србије, уз аустријску подршку и у сарадњи са привредом, надлежним министарством и школама. Захваљујући том партнерству ђаци ће се, по дуалном моделу, припремати за послове трговца, службеника за банкарство и осигурање и шпедитера, занимања за којима су потребе исказале саме компаније. Тако ће свих 120 ученика првог разреда Трговачке школе у Београду, осим у школским клупама, неопходна знања и вештине стицати и у компанијама Делез Србија, ДМ, Универекспорт, Меркатор и ВИП Мобиле“, изјавио је Марко Чадеж, председник Привредне коморе Србије. Чадеж је изразио очекивање да ће се већина тих ученика, по завршетку школовања, запослити чиме се на најбољи начин остварује циљ дуалног образовања: да привреда добије кадрове који су јој потребни, оспособљење да се по изласку из школе укључе у радне процесе, а да свршени средњошколци лакше и брже дођу до посла, што ће постепено смањивати незапосленост младих.

Додај у списак за куповину
Изгледа да још немате листу за куповину. Кликните на дугме испод да бисте креирали нову.
Овај производ је већ укључен у овај списак
Производ додат у списак