• Проналажење продавнице
  • Избор језика
    CP
    • SR

Најчешћа питања и одговори

1. Шта је Маkcи мобajл?

 Маkcи мобиле је нова Маkcи услуга са јединственим моделом која вам омогућава да причате бесплатно. Куповином у Маkcи и Схоп&Го продавницама у износу преко 500 РСД добијате бонус кредит у износу од 100 динара и 100 МБ интернет саобраћаја. Бонус можете искористити у року од 7 дана од активације. На овај начин можете активирати бонус 10 пута у току једног месеца.

2. Како да проверим кредит за Маkcи мобajл припејд број?

 Износ и трајање кредита можете једноставно проверити на два начина:

• позивом кода *151#
• позивом Корисничког сервиса на 068 51234 и одабиром опције 2 говорног аутомата

3. Где могу набавити Маkcи мобajл СИМ картицу?

 Картицу је могуће купити у Макcи Shop&Go продајним местима широм Србије.

4. Где могу да допуним Маkcи мобajл кредит? Који је рок важења кредита?

Ваш кредит можете једноставно допунити електронском допуном у Макси и Shop&Go продајним местима широм Србије, као и на сваком киоску, пумпи или другом продајном месту у Србији које има могућност електронске допуне. Једноставно реците продавцу свој број телефона и износ који желите да уплатите. За неколико тренутака Ваш рачун биће допуњен. Кредит можете допунити у износу од 200 до 5 000 динара. Стандардни кредит на картици траје три месеци од датума када је допуњен. Сваки пут када допуните кредит, важење кредита се продужава за нова 3 месеца. Рок важења кредита можете проверити бесплатним позивањем кода *151#.

5. Колико моја картица важи?

 Ваша СИМ картица важи 13 месеци од датума када је активирана. Сваки пут када допуните кредит, важење СИМ картице се продужава за нових 13 месеци.

Ако не уплатите допуну више од 3 месеца, сав кредит и бонуси које имате истичу и у наредних месец дана омогућен Вам је само долазни саобраћај (у оквиру националног саобраћаја), не и одлазни (дакле, можете да примате позиве, али су одлазни позиви онемогућени, можете да примите СМС, али не и да шаљете). У овом периоду можете позивати само хитне службе и Кориснички сервис (без могућности разговора са агентом). Ако након истека месец дана од када Вам је онемогућен одлазни саобраћај не уплатите кредит, односно четири месеца од уплате последње допуне, СИМ картица прелази у статус мировања - не постоји могућност ни долазног ни одлазног саобраћаја, као ни позива ка Корисничком сервису. Ако хоћете да реактивирате СИМ картицу из статуса мировања, потребно је само да са другог броја позовете Кориснички сервис. Након реактивације биће Вам омогућен долазни саобраћај, а по допуни кредита и све остале Маџи мобиле услуге.
Све што је потребно да урадите је да уплатите допуну и поново ћете моћи да уживате у Маџи мобиле услугама.

6. Које су цене када користим Маkcи мобajл картицу?

 Тарифирање у оквиру Маџи мобиле припејд пакета је разговори ка свим мрежама у Србији за 8.9 динара, СМС за 4.9 динара и кБ за сурфовање интернетом за 0,06 динара.

7. Колико минимално морам да имам кредита да бих могао/ла да позивам?

 За позиве у оквиру националног саобраћаја потребно је да имате кредита за:

• цену једног минута разговора + цену успоставе позива, у складу са Маџи мобиле препаид тарифом
Чак и ако намеравате да позовете некога без успоставе везе, потребно је да имате довољно кредита за позив.
Уколико немате довољно кредита, а покушавате да позовете некога, чућете гласовну поруку говорног аутомата: “Немате више кредита. Молимо Вас да допуните Ваш кредит.”
Ако имате кредита за мање од два минута разговора, пре успостављања везе чућете говорну поруку да ће разговор вероватно бити прекинут због недовољног износа кредита. Разговор ће се прекинути када се потроши целокупан кредит.
 

8. Колико се наплаћује позивање Маџи мобиле Корисничког сервиса из роминга?

 Ако позивате Кориснички сервис док сте у ромингу, позив ће бити наплаћен као одлазни позив у ромингу ка Србији, према званичном Маџи мобиле роминг ценовнику. Уколико желите да разговарате са агентом Корисничког сервиса, неће Вам бити тарифирано 15 динара, које иначе плаћате када позивате из Србије, већ ће Вам бити наплаћен позив по стандардној цени одлазног позива из роминга.

9. Ако се јавим на телефон док сам у ромингу, да ли се то наплаћује?

 Да, када сте у ромингу биће Вам наплаћено и позивање и примање позива, у складу са званичним Маџи мобиле роминг ценовником.

10. Да ли је провера стања кредита бесплатна у ромингу?

 Позивање говорног аутомата Маџи мобиле Корисничког сервиса на +381 68 51234 биће наплаћено по цени одлазног позива ка Србији, према званичном Маџи мобиле роминг ценовнику.

11. Ако уплатим кредит у Србији, да ли ће он важити у ромингу?

 Као препаид кориснику, услуга роминга Вам је омогућена одмах при активацији картице, те сав раслопожив кредит можете да користите у ромингу.

12. Наплаћена ми је СМС порука, иако знам да је прималац није добио. Зашто?

 Од пошиљаоца до примаоца порука путује у два корака - она прво стиже у сервисни центар, а затим се одатле прослеђује примаоцу.

Приликом наплаћивања тарифира се слање поруке а не њено доспеће на број примаоца. То значи да ће порука бити наплаћена чим добијете обавештење да је она послата, а не након што стигне на број примаоца (односно добијете извештај о достави).
Пример: послата је порука на број који је недоступан. У наредних 24 сата СМС сервисни центар ће покушавати да достави поруку за шта је потребно да број буде доступан. Ако након 24 часа број не постане доступан, пријем поруке неће успети о чему ћете добити обавештење. Ипак, порука ће бити наплаћена јер се тарифира њено слање а не пријем.
 

13. Послао/ла сам једну СМС поруку, али ми је наплаћена као две (или више). Зашто?

 Једна порука садржи максимално 160 карактера. Ако напишете поруку дужу од 160 карактера, она ће Вам бити наплаћена као две (или више, зависно од броја карактера у поруци), иако ће до примаоца стићи као једна, интегрална порука.

Пример: ако је твоја порука дужине од 170 карактера, њено слање ће бити тарифирано као да је реч о две поруке. Ако је она дужине од 340 карактера, њено слање биће наплаћено као да је послато три поруке итд.
Обратите пажњу да слова ч, ћ, ш, ђ, ж у порукама могу бити третирана као 6 до 90 карактера, зависно од модела телефона.

14. Да ли могу да пређем на Вип мобиле постпејд?

 Вип мобиле не обезбеђује Маџи мобиле корисницима задржавање припејд корисничког броја при склапању постпејд уговора за Вип мобиле постпејд пакете.

15. Како да подесим телефон да могу да шаљем ММС поруке?

 Позивом корисничког сервиса на 068 51234 и одабиром опције 4 добијате подешавања за свој мобилни телефон која је потребно да сачувате.

16. На Маџи мобиле СИМ картици пише ,,Услугу пружио Вип‘‘. Да ли сам ја Маџи мобиле или Вип мобиле корисник?

 Ви сте корисник Маџи мобиле припејд пакета, а Вип обезбеђује мобилну комуникацију и корисничку подршку путем своје мреже и друге инфраструктуре.

17. Ако је услугу пружио Вип зашто не могу да одаберем неку од Вип припејд промоција?

 Маџи мобиле је јединствена понуда на нашем тржишту и намењена је онима који су лојални Макси, Shop&Go купци и као такве награђујемо Вас са месечним бонус кредитима, без додатних промоција.

18. Да ли Маkcи мобajл подрзава 4Г?

 Тренутно доступне технологије за корисцење Маџи услуга су 2Г И 3Г.

Додај у списак за куповину
Изгледа да још немате листу за куповину. Кликните на дугме испод да бисте креирали нову.
Овај производ је већ укључен у овај списак
Производ додат у списак