• Проналажење продавнице
  • Избор језика [СР]
    CP
    • SR

Често постављена питања

ОПШТА ПИТАЊА

Локације Макси и Shop&Go продавница

На нашем порталу у секцији www.maxi.rs/storelocator  можете видети адресе свих наших малопродајних објеката
 

Радна времена Макси и Shop&Go продавница

На нашем порталу у секцији www.maxi.rs/storelocator можете се информисати о радном времену свих наших продавница кликом на мапи на продавницу чије радно време желите да сазнате па потом на опцију „Види све податке о продавници“
 

Одложено плаћање чековима

"У Макси и Shop&Go малопродајним објекатима можете плаћати на одложено до 120 дана чековима грађана. За одложено плаћање могу се користити чекови следећих банака: 
•             АГРОИНДУСТРИЈСКО КОМЕРЦИЈАЛНА БАНКА АИК БАНКА А.Д. БЕОГРАД
•             БАНКА ИНТЕСА А.Д. БЕОГРАД
•             БАНКА ПОШТАНСКА ШТЕДИОНИЦА А.Д. БЕОГРАД
•             ЕРСТЕ БАНК А.Д. НОВИ САД
•             ЕУРОБАНК А.Д. БЕОГРАД
•             ХАЛКБАНК А.Д. БЕОГРАД ( БИВША ЧАЧАНСКА БАНКА А.Д. ЧАЧАК)
•             ЈУБМЕС БАНКА БА А.Д. БЕОГРАД
•             КОМЕРЦИЈАЛНА БАНКА А.Д. БЕОГРАД
•             РАИФЕИСЕН БАНКА А.Д. БЕОГРАД
•             УНИКРЕДИТ БАНК СРБИЈА А.Д. БЕОГРАД
•             СОЦИЕТЕ ГЕНЕРАЛЕ БАНКА СРБИЈА АД.
 
Чековима осталих банака се може вршити плаћање уз дневну реализацију чекова."
 

Попуст за пензионере

Попуст за пензионере се у продавницама Макси и Shop&Go формата одобрава два пута месечно 10ог и 25ог дана у месецу и траје три дана с тим да су ови датуми подложни променама јер се трудимо да их ускладимо са тачним датумом исплате пензија.
 

Зашто неки артикли више нису доступни у мојој продавници?

Постоји више разлога зашто се неки артикал више не налази у понуди одређене продавнице. 1) Не постоји више тражња за одређеним производом па је он замењен супситутом који на бољи начин задовољава потребе потрошача. 2) Произвођач је престао са производњом одређеног производа или га заменио новим. Упркос томе Делхаизе је познат по разноврсности асортимана и праћењу трендова како би се понуда стално унапређивала.
 

На који начим могу да уложим рекламацију на квалитет производа или услуге?

Уколико имате примедбу на квалитет купљеног производа или пружене услуге, можете нам се обратити путем www.maxi.rs/cp-rs/onlineForm  на нашем порталу, путем нашег контакт центра на број 0800 3537 030 или мејлом на potrosaci@delhaize.rs а ми ћемо се потрудити да у најкраћем могућем року решимо рекламацију на обострано задовољство.
 

Како могу да конкуришем за посао у Делез?

Уколико желите да конкуришете за посаоо у нашој компанији, можете аплицирати путем следећег линка https://posao.delhaize.rs или попуњавањем CV обрасца у неком од наших малопродајних објеката.
 

ОНЛИНЕ ПРОДАВНИЦА

Шта је Макси онлајн?

Макси онлајн је Максијева онлине продавница. У овој продавници можете да наручите производе онлине и да вам они буду достављени на адресу по вашем избору.
 

Да ли у онлајн продавницу могу да нађем и купим све производе који су на располагању у физичкој продавници?

Како би задовољили потребе наших купаца, Макси онлајн нуди широку понуду производа од оних које можете наћи на полицама Макси продавница. У Макси онлајн продавници можете наћи производе које редовно купујете у својој најближој Макси продавници, али њихова разноврсност се може разликовати. Асортиман расположивих производа у Макси онлајн продавници се константно повећава, како би смо задовољили Ваше потребе.
 

Како могу да видим производе који су тренутно на акцији?

Све актуелне специјалне понуде онлине продавнице можете да нађете кликом на опцију „Промоције“ (последња опција у Онлине продавница менију). Ова опција је такође доступна у оквиру сваке категорије производа, где можете сортирати производе по "Промоција" како би Вам се на почетку стране приказали све производи на акцији у оквиру те категорије.
 

Који су начини плаћања у Макси онлајн продавници?

"Поруџбину можете да платите:
- готовином на месту испоруке ваше поруџбине
- кредитном картицом на месту испоруке ваше поруџбине
-за правна лица постоји и могућност вирманског плаћања"
 

Колико производа морам да имам у корпи када купујем промотивни производ како би учествовао у промоцији комбиноване понуде?

Да бисте искористили погодности ове понуде морате да додате укупан број производа како је описано у комбинованој понуди, укључујући и беспалтан производ. На пример у понуди „плати један, добијаш два“ морате да додате у корпу оба производа како би други производ добили гратис. Исто тако у понуди „купи два производа и трећи добијаш гратис“ морате да додате сва три производа у Вашу корпу како бисте учествовали у овој промо понуди. Када додајете производ који учествује у овој понуди можете да проверите своју корпу кроз опцију „погледај корпу“ где ћете видети колико још производа треба да додате како бисте учестивали у овој промоцију.
 

Да ли своју поруџбину могу да платим онлајн?

Онлајн плаћање тренутно није могуће.
 

Да ли могу да изаберем временски период у коме желим да моја поруџбина буде достављена?

Наравно да можете, и то одабиром термина доставе који вама највише одговара. Од расположивих термина за доставу можете да изаберете онај који Вама највише одговара.
 

Који су термини за доставу на жељену адресу?

"Термини доставе на адресу су од понедељка до суботе у следећим временским интервалима:
9 –12ч
12 – 15ч
15 – 18ч
18-21ч"
 

Који је минимлани новчани износ поруџбине за кућну доставу?

Минимална вредност поруџбине за доставу на адресу је 3000 рсд.
 

Да ли се достава наплаћује?

Достава се не наплаћује.
 

Како могу да видим историју својих поруџбина?

Да бисте погледали евиденцију својих поруџбина потребно је да будете улоговани, одете на секцију "Добро дошли" а потом на "Евиденција поруџбина" где ће Вам се приказати све до сада направљене поруџбине
 

Како могу да уклоним производе из корпе?

У корпи селектујте знак у облику корпе за отпатке који се налази поред сваког производа како бисте га уклонили из Ваше корпе.
 

Како да претражим веб страницу како би пронашао одређени производ?

Како би лакше пронашли производ који Вам треба, распоредили смо производе по категоријама. Наш циљ је да можете одмах и лако да нађете жељени производ. За брзо тражење производа, употребите поље за претрагу које је лоцирано изнад изнад хоризонталног менија на врху веб странице у несите жељени појам за претрагу. 
 

Да ли могу да изменим моју поруџбину, да променим адресу за доставу или да откажем поруџбину?

Да.  Да бисте изменили или отказали Вашу поруџину идите на опцију „Евиденција поруџбина“ на Вашем налогу где ћете моћи да извршите измене саме поруџбине, начина плаћања, адресе и времена испоруке као и да откажете направљену поруџбину.
 

Шта се дешава уколико немате на стању производ који желим да купим?

Уколико се деси да приликом комисионирања Ваше поруџбине утврдимо да тренутно немамо на стању неки од поручених производа, позваћемо Вас како бисмо Вас обавестили о производима које немамо на стању и како бисмо Вам понудити одговарајућу замену.
 

Да ли постоји поље за коментаре производа?

Да. У самој корпи изнад слике сваког производа који сте поручили, можете да додате коментар тако што ћете кликнути на опцију „Унеси напомену“ .
 

МОЈ НАЛОГ

Како могу да направим налог на www.maxi.rs?

"Идите на страницу www.maxi.rs
Изаберите опцију „Пријавите се или се региструјте“ која се налази у горњем десном углу странице
Када се отвори нова страница изаберите опцију „Регистрација новог корисника“ 
Попуните поља у формулару за пријаву. Обавезна поља су означена звездицом (*)
Селектујте „Региструјте се“ како бисте завршили са процесом креирања налога."
 

Како могу да приступим свом налогу?

"Потребно је да одете на веб страницу www.maxi.rs
Изаберете опцију „Пријава постојећег корисника“ која се налази у горњем десном углу странице
Када се отвори нова страница упишите вашу емаил адресу (кориснично име) и лозинку. Ако одаберете опцију „Запамти ме“ систем ће запамтити ваше информације, тако да Вам при следећем пријављивању неће бити потребно да уписујете све ове информације поново. "
 

Како могу да изменим личне податке на мом налогу?

Да бисте изменили личне податке на свом налогу потребно је да будете улоговани, одете на секцију "Добро дошли" а потом на "Уреди мој налог" а онда на картицу "Моји подаци"
 

Како могу да се пријавим или одјавим за примање информација о промо акцијама?

Уколико желите да се пријавтие или одјавите за  примање информација о најновијим акцијама и другим дешавањима у Макси-ју, потребно је да одете у секцију "Моји подаци" а затим "Жељене опције комуникације" у оквиру којих можете означити комуникацију коју желите или не желите да примате.
 

Како могу да променим адресе за испоруку на свом налогу?

Да бисте изменили адресе на свом налогу потребно је да будете улоговани, одете на секцију "Добро дошли" а потом на "Уреди мој налог" а онда на картицу "Моје адресе"
 

Како могу да додам или избришем омиљене радње са мог Макси онлајн налога?

Да бисте изменили омиљене продавнице на свом налогу потребно је да будете улоговани, одете на секцију "Добро дошли" а потом на "Уреди мој налог" а онда на картицу "Омиљене продавнице"
 

Како могу да додам/избришем омиљене рецепте са мог налога?

Да бисте изменили омиљене рецепте на свом налогу потребно је да будете улоговани, одете на секцију "Добро дошли" а потом на "Уреди мој налог" а онда на картицу "Моји рецепти"
 

Не могу да се пријавим на мој налог и ако су све информације које сам уписао тачне.

Проверите још једном да су све инфомације које сте уписали тачне. Поред тога можете да кликнете на опцију „Заборављена лозинка“ након чега ћете на е-маил адресу примити инструкције о промени шифре.  Ако и даље не можете да приступите налогу контактирајте нас број 0800 3537 030.
 

Не могу да се сетим моје шифре. Како могу да сазнам која је?

Ако сте заборавили вашу шифру, кликните на опцију „Заборављена лозинка“ која се налази на страни за пријављивање на налог. Након неколико секунди на е-маил адресу коју сте  оставили као контакт примићете инструкције како да промените Вашу шифру.
 

Како могу да променим лозинку на свом налогу?

Да бисте изменили лозинку на свом налогу потребно је да будете улоговани, одете на секцију "Добро дошли" а потом на "Уреди мој налог" а онда на картицу "Промени лозинку"
 

Шта су „спискови“ и како се користе?

Креирањем листе можете да сачувате производе које редовно купујете како их не би сваки пут изнова тражили. Такође листа може да Вам служи у тренутку када немате довољно времена за куповину на листи можете једностано поручити производе које све претходно селектовали.
 

УСЛУГА ПРЕУЗИМАЊЕ У РАДЊИ

Шта је преузимање у радњи?

Преузимање у радњи је опција вам омогућава да направите поруџбину онлајн и да је преузмете у жељеној радњи у одабрано време. 

У којим продавницама је могуће преузимање онлајн поруџбина?

"Продавнице у којима је могуће преузимање онлине поруџбина су:
- Макси 177 - Шумадијске Дивизије 24, Вождовац
- Макси 137 - Горњоградска 11а, Земун
- Макси 139 - Сарајевска 38а, Савски венац
- Темпо Ада - Обреновачки пут 3, Чукарица"

Да ли могу да одаберем у ком термину желим да преузмем поруџбину у радњи?

Да. Термин када желите да преузмете поруџбину у радњи бирате сами.

Који су термини за преузимање поруџбина у радњи?

Робу можете наручити за преузимање од понедељка до суботе у следећим терминима: 
 
12х-15ч
15х-18ч
18х-21ч

Која је минимална вредност поруџбине за преузимање у радњи?

Минимална вредност поруџбине за преузимање у радњи је 2000 рсд.

Да ли се услуга "Преузимање у радњи" наплаћује?

Услуга "Преузимање у радњи" се не наплаћује.

Како се преузима роба у радњи?

По доласку  на обележено паркинг место, потребно је да на интерфону унесте број своје поруџбине.

Како могу да платим поруџбину за преузимање у радњи?

Поруџбине које се преузимању у радњи се плаћају приликом преузимања платним картицама.

Додај у списак за куповину
Изгледа да још немате листу за куповину. Кликните на дугме испод да бисте креирали нову.
Овај производ је већ укључен у овај списак
Производ додат у списак