• Проналажење продавнице
  • Избор језика
    CP
    • SR

Једно од обећања наше компаније је и да ћемо бити бољи комшија. Стратешки приступамо овој теми и током године организујемо велики број активности које пружају подршку локалној заједници и имају одговоран однос према животној средини.

МАXИ ОПЕТ ОМИЉЕНИ СУПЕРМАРКЕТ КУПАЦА

Београд, 17. мај 2019. година – Потрошачи су и ове, као и претходне две године, одабрали Маџи супермаркете као препоруку за куповину. 
 
У оквиру акције „Мој избор 2019.“, коју организују удружење “Моја Србија” и Привредна комора Београда, Макси је добитник награде у категорији „Трговина“.
 
„Изузетно смо поносни што је Маџи трећу годину за редом освојио признање „Мој избор“ и што су га управо купци одабрали као омиљени супермаркет. Нама је то потврда да они вреднују све оно што смо реализовали у претходној години, али и одговорност да у текућој будемо још бољи комшија“, рекла је Мирјана Јовашевић, директорка корпоративних комуникација и одрживог пословања компаније Делез Србија на додели признања у Скупштини града.
 
Истраживање удружења “Моја Србија” спроведено је девети пут, обухватило је више од 9.000 потрошача у 10 градова у Србији, а гласало се за најбоље у 24 категорије. 

Новогодишњи ручак за најстарије Београђане


17.децембар 2018 – Децембар је месец кад традиоционално сумирамо годину иза нас и правимо планове за наредну, али и период у години посвећен даривању и дељењу. У Прихватилишту за стара и одрасла лица тренутно борави око 12 корисника који су, захваљујући компанији Делез Србија, имали прилику да осете праву топлу празничну атмосферу.
 
Наиме, запослени у овој компанији су, само за кориснике Прихватилишта организовали припрему новогодишњег ручка.
 
„Желела бих да се захвалим компанији Делез Србија за изузетну подршку коју су нам пружили и ове године и што су у овим хладним данима отопили срца наших корисника“, каже Невенка Никић Симатковић, директорка Прихватилишта за одрасла и стара лица.
 
Сарадња са прихватилиштем за одрасла и стара лица успостављена је прошле године. 
 
„Драго ми је што смо другу годину за редом са најстаријим суграђанима и што смо успели мало да им улепшамо ово претпразнично расположење и орасположимо их за предстојеће новогодишње празнике“, истакао је Квантан Роје, генерални директор компаније Делез Србија.
 

РЕНОВИРАНА ЛАБОРАТОРИЈА НА ИНСТИТУТУ ЗА ОНКОЛОГИЈУ И РАДИОЛОГИЈУ


Бољи услови за медицинска истраживања
 
Београд, 10. децембар 2018 – Лабораторија за медицинска истраживања на Институту за онкологију и радиологију реновирана је и спремна за коришћење, захваљујући прикупљеним средствима на хуманитарној аукцији слика коју је организовала компанија Делез Србија.
 
Прилику да први погледају како сада изгледа реновирана лабораторија коју ће користити медицинско особље Института имали су проф. др Радан Џодић, в.д. директора Института за онкологију и радиологију и Квантан Роје, генерални директор компаније Делез Србија.
 
„Драго нам је када видимо да велики труд и рад који се улаже да би наши пацијенти, али и целокупно особље, доктори, сестре, медицински техничари имали боље услове је препознат. Велику захвалност дугујемо компанији Делез Србија и верујемо да је ово само почетак наше сарадње“, истакао је проф. др Радан Џодић, в.д. директора Института за онкологију и радиологију.
Ово је само прва у низу акција која компанија Делез Србија спровела у сарадњи са РТСом, у жељи да подржи и допринесе остваривању циљева националне кампање „Рак је излечив“ у циљу подизања свести о важности превенције и обезбеђивања бољих услова за здравствену негу оболелих од малигних болести.
 
„Поносан сам што је компанија Делез Србија део великог пројекта „Рак је излечив“. Нама је тема превенције изузетно битна и драго ми је што заједно са нашим партнерима и купцима успели да реновирамо лабораторију на Институту за онкологију. Сигуран сам да ће лекари у овој лабораторији лакше обављати све неопходне претраге и да ће пацијенти имати боље услове лечења“, каже Квантан Роје, генерални директор Делез Србија.
 
Подршка Институту за онкологију и радиологију се настаља, завршен је и други круг хуманитарне продаје слика, а велики број грађана учествује у акцији „Направи Разлику, пружи прилику“, у оквиру које до 12. децембра могу да заокруже рачун и донирају кусур у хуманитарне сврхе. Сва прикупљена средства из ових акција биће донирана Институту за онкологију и радиологију Србије за набавку неопходне медицинске опреме.
 

РЕКОРДНА НОВОГОДИШЊА ДОНАЦИЈА ЦРВЕНОМ КРСТУ


Више од 120 хиљада евра у роби Делез Србија донирала Црвеном крсту
 
27. децембар 2017- Компанија Делез Србија донирала је данас 10 камиона робе у вредности од чак 120 хиљада евра Црвеном крсту Београд. Ова највећа појединачна новогодишња донација обухвата гардеробу, зимску обућу, школски прибор, средства за личну хигијену, кућну хемију, али и 60 хиљада пелена. 
 
Овом великом хуманом новогодишњом акцијом, компанија Делез Србија, иначе власник Маџи, Темпо и Схоп&Го радњи подсетила је све на солидарност и бригу о свим члановима друштва, посебно онима који су најугроженији. 
 
Приликом данашег свечаног уручења донације представници Црвеног крста уручили су компанији Делез специјалну захвалницу. 
 
“Јако смо срећни што нам се година завршава оволиком донацијом компаније Делез. Оваква помоћ је за нас од изузетног значаја, јер је то истовремено и знак подршке и препознавања нашег рада, али и вишегодишње сарадње са компанијом Делез. Знамо да ће нам наредна година у расподели помоћи бити много лакша, упаво захваљујући овој донацији. Жеља Црвеног крста, као најстарије хуманитарне организације у Србији је да се и остале компаније угледају на пример хуманости који компанија Делез Србија оваквим акцијама даје“, рекла је Ивана Марисављевић- Дашић, секретарка Црвеног крста Београд.
 
Иначе компанија Делез Србија је највећи донатор хране у Србији. Годишње овај трговински ланац донира преко хиљаду тона свежег воћа и поврћа, као и основних животних намирница. Недавно су добили и посебну захвалност Форума за одговорно пословање због учешћа њхових запослених у волонтерским акцијама у Београду.
 
„Друштвена одговорност и брига о заједници у којој послујемо је наше стратешко опредељење које се редовно реализује током целе године. То радимо заједно са нашим потрошачима, као и запосленима и добављачима. Ове године донирали смо преко хиљаду тона хране, уцествовали смо у великом броју хуманитарних и волонтерских акција, а сада Црвеном крсту донирамо  робу у вредности од 120 000 евра у оквиру које, посебно желим да нагласим, има 60 000 пелена. Прилика да једну успешну годину завршите на овакав начин јесте наша највећа радост, тада ваш посао добија пун смисао јер помажете онима којима је помоћ најпотребнија“, изјавила је Мирјана Јовашевић, директорка корпоративних комуникација компаније Делез Србија.
 

Новогодишња трпеза најстаријим Београђанима


18. децембар 2017 - Крај године је време даривања, када чак и мали знак пажње некоме значи много. У Прихватилишту за стара и одрасла лица било је посебно свечано – припремао се новогодишњи ручак за све кориснике. Храну су припремали, постављали и служили представнци компаније Делез Србија и хотела Цоуртyард бy Марриотт.
 
“Друштвена одговорност је важан део нашег пословања, а веома нам драго када можемо да помогнемо онима којима је помоћ најпотребнија. Време које смо провели са корисницима Прихватилишта нам је испунило срца и надамо се да смо им бар на тренутак улепшали крај године”, каже Квентин Роје, генерални директор компаније Делез Србија.
 
Делез Србија и Цоуртyард бy Марриотт хотел заједно су реализовали ову акцију, удруживши ресурсе и знање, у циљу да корисницима Прихватилишта за стара и одрасла лица обезбеде топао новогодисњи оброк.
 
“Важно је да у време кад се размишља о поклонима, мислимо и на све оне којима је потребна помоћ, којима значи свака подршка. Драго ми је што смо са компанијом Делез заједно направили посебан угођај корисницима Прихватилишта и што већ сада можемо са задовољством да кажемо да је ово акција која треба да има свој наставак и у наредним годинама”, изјавио је Гассер Роберт, директор хотела Цоуртyард бy Марриотт
 

ЂАЦИ ПРОСЛАВИЛИ МЕЂУНАРОДНИ ДАН ФИЗИЧКЕ АКТИВНОСТИ


Трећаци ОШ “Михаило Петровић- Алас” уз помоћ Максија показали школарцима колико је значајна физичка активност 10. мај 2017 – Колико им је важно да се играју, трче и буду активни сваког дана показали су трећаци Основне школе „Михаило Петровић Алас“, који су заједно са учитељима обележили Међународни дан физичке активности. Више од 100 девојчица и дечака, уз подршку Макси супермаркета, једва су чекали да уз музику, плес и причу о здравој исхрани, покажу због чега је физичка активност предуслов здравог живота и срећнијег детињства. “Физичка активност је саставни део школског програма, а ми као педагози смо ту да нашим ученицима објаснимо колико је важно бавити се спортом и бити активан. Међународни дан физичке активности је била лепа прилика да сви заједно вежбамо и покажемо како се можемо истовремено забавити, уживати и чинити нешто корисно за наше здравље. Као образовној установи јако нам је важно да имамо и подршку одговорних компанија који препознају важост ове теме, као што је Делез Србија“, изјавила је Мирјана Шпехар, директорка Основне школе „Михаило Петровић- Алас” „Због савременог начина живота морамо више пажње обратити на сву децу и пружити подршку родитељима, вртићима и школама у усмеравању најмлађих ка правим вредностима. Правилна исхрана и редовна физичка активост чувају здравље свих нас. Као компанија, како на глобалном нивоу тако и на локалном нивоу, преузели смо наш део одговорности и веома активно промовишемо здраве стилове живота и трудимо се да инспиришемо све наше купце да чине правилне изборе“, истако је Никола Папак, менаждер корпоративних комуникација компаније Делез Србија.

ДЕЛЕЗ СРБИЈА ПОДРЖАЛА АКЦИЈУ „САТ ЗА НАШУ ПЛАНЕТУ“

Кување без струје

Како без струје направити здрав и квалитетан ручак имали су прилику данас да виде купци супермаркета Макси који је поводом светске еколошке кампање „Сат за нашу планету“ довео познатог кувара Ненада Вељковића. У исто време, купци су уживали у великом броју хитова у акустичном извођењу гитариста Горана Ковачића и Владимира Лубардића. Компанија Делез Србија у свим својим радњама од 20:30 до 21:30 угасиће на сат времена рекламна светла, а истовремено је позвала 12 000 својих запослених да учествују у акцији и да у наведеном периоду угасе светла и друге електричне уређаје и тим симболичним гестом допринесу очувању наше планете. „Традиционално се придружујемо кампањи Светске фондације за природу и учествујемо у акцији ‘Сат за нашу планету’. Заједно са свим нашим запосленима желимо да на симболичан начин допринесемо одговорнијем понашању и подизању свести о важности очувања природе”, каже Никола Папак, менаџер корпоративних комуникација Делез Србија. Акцију „Сат за нашу планету“ сваке године организује фондација WWФ (Светска фондација за природу), која се труди да на овај начин подигне свест појединаца о климатским променама у свету. У Србији се прошле године овој светској акцији прикључило 85 градова, 180 школа, 92 невладине организације и 75 компанија.

Делез Србија освојила награду за хуманитарни рад

20.март 2017. Београд - Магазин Diplomacy&Commerce, публикација лондонског часописа “ The Economist”, доделио је компанији Делез Србија награду за хуманитарни рад и друштвено одговорни пројекат “Помажемо да имају и они који немају”: Ова награда се додељује први пут и намењена је појединцима, компанијама и организацијама које су се истакле у хуманитарном раду, друштвено одговорним активностима, спајању бизниса и едукације, културе и спорта, те доприносу унапређења услова пословања, билатералне сарадње, цивилног друштва као и привредног амбијента. Пројекат “Помажемо да имају и они који немају” обезбеђује свакодневни оброк за више од 8.000 најсиромашнијих грађана Србије. Реализује се у 33 града у Србији и укључено је 175 Макси, Темпо и Шоп&Го продавница и 60 хуманитарних организација. Награду је примио генерални директор компаније Квентин Роје који је похвалио колеге које су сваког дана укључене у овај пројекат и које на тај начин показују солидарност и брижност. “Само током предходне године смо донирали више од 1.000 тона хране. Искористио бих ову прилику да се захвалим целокупној јавности и свима који препознају важност ове теме, а ми ћемо се потрудити да и наредном период наставимо да услужујемо наше купце на највишем нивоу, али и да будемо добар комшија који на прави начин одговара на потребе заједнице.”

ОДРЖАН ОКРУГЛИ СТО НА ТЕМУ „КАКО ДО ЗДРАВЕ УЖИНЕ ЗА ШКОЛСКУ ДЕЦУ“

Свако друго дете не једе воће, а свако треће је гојазно

21. април 2017 – Према последњим статистикама у нашој земљи је у последњих 20 година проценат гојазности порастао за 60 одсто. Ови подаци су посебно алармантни код деце школског узраста. Свако треће дете је гојазно, а према истраживањима Института за јавно здравље “Др Милан Јовановић Батут” тај проценат се из године у годину повећава. „Нажалост 49 одсто деце недовољно или никада не конзумира воће. Морамо да делујемо заједно како би деца стекла правилне, здраве навике”, каже Зорица Јовановски, начелница Центра за хигијену, храну и исхрану Института за јавно здравље Србије “Др Милан Јовановић Батут”, која је на округлом столу у организацији Делез Србије, истакла да је за шест година могуће зауставити негативне трендове. У порасту је и број родитеља који доводе децу код нутрициониста, у жељи да добију праве савете у вези са њиховом исхраном. „Грешка родитеља је што нису доследни принципима, они потежу за практичнијим решењима, дају деци слаткиш између оброка не бирајући време и тада настаје велики проблем. Кад дете осети сласт, условно речено нездраве хране, тешко прихвата да поједе броколи или јабуку“, каже Ана Тодоровић, специјалиста нутрициониста дијететичар. Олимпијски шампион Вања Грбић истакао је да спорт може да буде играчка у служби здравља, али да здравље не сме да буде играчка у служби спорта. „Морамо да будемо свесни да се у последњих 20 година, као последица недовољне физичке активности и лоше исхране, повећао број деце са дијабетесом. Суштина је да немамо културу исхране, али ни редовне физичке активности,” упозорио је наш познати спортиста. Катарина Бошковић, директорка за квалитет и безбедност у компанији Делез Србија представила је „Супер-ручак“ као нутритивно избалансиран и хранљив оброк за децу школског узраста. „Уз помоћ нутрициониста и у сарадњи са институтом ‘Батут’ развили смо овај специјални оброк који је намењен за ужину деце. Истраживања показују да деца, не тако ретко одлазе у школу без доручка и онда често посежу за намирницама које не могу да испуне основне захтеве за правилан психо-физички развој детета. Зато смо осмислили концепт „Супер-ручак“ како бисмо пружили деци могућност да направе здрав избор, а родитељи да буду сигурни у правилну исхрану деце док су у школи“, изјавила је Бошковићева. Школа, као васпитно образовна установа, требало би, и мора, према речима Снежане Кнежевић, директорке Основне школе Владислав Рибникар, да развија деци свест о здравој исхрани. „Морамо сви заједно да радимо са нашом децом, кроз програме и различите активности са циљем да добијемо компетентно младо биће које је, између осталог, едуковано о важности здраве исхране, али и одговорно према свом здрављу кад одрасте“, истакла је директорка. Поред „Супер-ручка“, само на полицама Макси, Темпо и Шоп&Го радњи, почетком маја наћи ће се још један ексклузивни производ за децу. Реч је о специјалној тестенини „Пасталонци” која ће бити обогаћена витаминима А и Д, а чији је облик прилагођен деци.

Zaposleni u kompaniji Delez Srbija volontirali za Našu kuću – kuhinja na točkovima

Beograd, 27. maj 2017- Zaposleni u kompaniji Delez Srbija volontirali su u okviru manifestacije „Naš Beograd“ u Udruženju Naša kuća – kuhinja na točkovima i pripremali obroke koje su distribuirali Beograđanima iz socijalno najugroženijih kategorija. “Humanost i solidarnost je nesto po čemu je kompanija Delez Srbija tradicionalno prepoznata. Uvek se trudimo da u sve društveno odgovorne akcije uključimo i naše zaposlene kako bismo zajedno bili još bolji komšija i pomogli onima kojima je pomoć potrebna”, kaže Nikola Papak, menadžer komunikacija kompanije Delez Srbija. Radna subota bila je i na preostalih 11 lokacija, na kojima je više od 300 volontera učestvovalo na tradicionalnoj manifestaciji “Naš Beorad”, koju Forum za odgovorno poslovanje organizuje deveti put zaredom. Ovu akciju je podržalo više od 30 kompanija i 3.000 zaposlenih koji su do sada direktno doprineli poboljšanju kvaliteta života glavnog grada i 10.000 odraslih i dece. Udruženje "Naša kuća" osnovano je 2007. godine u Beogradu, od strane roditelja dece ometene u razvoju i bavi se njihovom društvenom inkluzijom. Najvažnija usluga koju nude je dnevni boravak za mlade u kome oni, kroz individualne planove podrške, usvajaju nova znanja, podižu nivo socijalnog dijaloga i kompetencije, samoodgovornosti, osamostaljuju se u uobičajenim životnim aktivnostima i pripremaju se za dalji radni angažman.

Додај у списак за куповину
Изгледа да још немате листу за куповину. Кликните на дугме испод да бисте креирали нову.
Овај производ је већ укључен у овај списак
Производ додат у списак