„Hit je biti sit, a fit"



Delhaize Srbija u saradnji sa Kancelarijom UNICEF-a u Srbiji pokrenula je kampanju promovisanja zdravih stilova u ishrani dece i adolescenata pod nazivom „Hit je biti sit, a fit“ u želji da doprinese razvijanju svesti o značaju pravilne ishrane dece i adolescenata kao važnog preduslova za njihov rast i razvoj.

Beograd, 24. maj 2012 - Delhaize Srbija u saradnji sa Kancelarijom UNICEF-a u Srbiji pokrenula je kampanju promovisanja zdravih stilova u ishrani dece i adolescenata pod nazivom „Hit je biti sit, a fit“ u želji da doprinese razvijanju svesti o značaju pravilne ishrane dece i adolescenata kao važnog preduslova za njihov rast i razvoj. Ova kampanja predstavlja početak saradnje Delhaize Srbija i UNICEF-a Srbija na realizaciji programa podrške ranom razvoju dece sa posebnim fokusom na ishranu.

U okviru prezentacije, u vrtiću „Zvezdana prašina“ na Bežanijskoj kosi (PU „11. april“), održana je promotivna kuvarska radionica sa decom koja pohađaju ovaj vrtić.

Kampanja „Hit je biti sit, a fit“ sadrži deset ključnih poruka o zdravoj ishrani koje su istaknute u Maxi maloprodajnoj mreži. Poruke govore o značaju razvijanja navika u ishrani kojima se može sprečiti gojaznost dece i mladih (uzrasta od 0 do 18 godina). Između ostalog, afirmišu se: dojenje kao najbolji način ishrane za odojčad, porodični obrok, nošenje užine u školu, fizička aktivnost, raznovrsnost i redovnost ishrane... Pojedine poruke bave se gojaznošću kao vrlo složenim problemom u odrastanju dece, ali i činjenicama koje ohrabruju borbu sa njom.

„Pravilna ishrana dece određuje kvalitet njihovog budućeg života u brojnim sferama: u zdravstvenom, socijalnom i emotivnom. Usvajanje poželjnih navika od najranijeg detinjstva predstavlja važan zadatak za njihove roditelje, ali i sve druge učesnike u društvu. Budući da nam je kvalitet hrane koju prodajemo na prvom mestu, pokretanje kampanje koja promoviše zdravu ishranu je duboko utemeljeno u naše dugoročne poslovne ciljeve“, rekla je Milica Babić, menadžer za korporativnu odgovornost Delhaize Srbija.

Podaci o povećanom broju gojazne dece, naročito u gradskim sredinama, glavni su razlozi za pokretanje ovakve akcije. Imajući u vidu savremena medicinska saznanja o značaju prevencije odlučeno je da se kampanja prevashodno usmeri na edukaciju dece i adolescenata, ali i roditelja koji o ishrani dece odlučuju skoro u potpunosti do njihovog polaska u školu.

Jelena Zajeganović Jakovljević, koordinatorka za zdravstvene i programe za mlade u UNICEF-u Srbija istakla je da je proces hranjenja važna komponenta ranog razvoja deteta i dodala: "Pored svog nutritivnog značaja i formiranja pravilnih navika u ishrani, hranjenje predstavlja i značajnu interakciju između deteta i roditelja (oca, majke), odnosno staratelja ili onoga ko se brine o detetu, te se procesom hranjenja deteta može dodatno uticati ne samo na fizičku, već i na ostale sfere razvoja deteta."

Maxi Online prodavnica

Anketa

Kako ocenjujete kvalitet Premia pakovanog mesa?






MAXImini MAXITempo